2013. október 3., csütörtök

Augusztusi-szeptemberi szerzemények

Augusztusban alig voltam otthon, így szinte nem is vettem semmit, ezért – és persze azért, mert amikor az augusztusi szerzeményes poszt aktuális lett volna, a blog és én szabadságon voltunk – gondoltam arra, hogy majd a szeptemberi dolgokkal együtt mutatom meg őket. Így azért felgyűlt jó pár dolog, szokás szerint a körömlakkokkal kezdem a sort :)

01
Born Pretty Holographic Holo Glitter Nail Polish Varnish Hologram Effect 12#: Ani blogsale-én figyeltem fel erre a lakkra a sötétkék párjával együtt, de nem voltam elég gyors, elvitték mindkettőt. Egy lány, aki meglátta a szomorkodó kommentemet, felkeresett, és megvételre ajánlotta az ő 3 BP holo lakkját. Ez a sötétzöld, egy ezüstös, és egy rózsaszín volt meg neki; engem csak a zöld érdekelt, de Klau lecsapott az ezüstösre. 700 Ft-t fizettem érte, a BP oldalán most éppen akciós, 5.59$-ba kerül (mindegyik árnyalat), egyébként 12.88$.
Egy sötétzöld színű hololakkról van szó, ami csodaszép!!! Éppen ez van a körmeimen, reggel fotókat is lőttem róla, remélem jól sikerültek, de ha nem, akkor majd újra befényképezem, mert mindenképpen szeretnék róla bejegyzést.

Astor Perfect Stay Gel Shine 604 Just Fabulous: Ezt a lakkot igazából azért vettem meg, mert az Árkád Rossmannba minden fél év késéssel érkezik kb., se az essence homok finishű lakkjait nem találtam, sem a Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate árnyalatát, úgyhogy öööö…, szóval bekéredzkedett a kosárba :D Egyáltalán nem bántam meg, a minőségével teljesen elégedett vagyok, a színe pedig gyönyörű… Róla is lesz bejegyzés. Teljes áron 1400 Ft körül van (ha jól tudom), én 899 Ft-ra akciózva vettem meg.

Avon Opal fedőlakk: Ahogyan olvastam, elég megosztó ez a fedőlakk; nekem tetszik :) Már készen vannak a képek a bejegyzéshez, hamarosan írok róla is. 999 Ft

essence nude glam körömlakk 07 Ice, ice baby!:
A nemrég elfogyott Maybelline mini colorama 51 French White helyett vettem. Nem vált be, mert tömény fehér lakkot szerettem volna, ez pedig eléggé áttetsző, tejes fehér. 499 Ft

essence studio nails ultra gloss nail shine&ultra strong nail hardener:
A jól bevált fedőlakkom és körömerősítőm, rengetegszer vettem már őket újra. A fedőlakkról már nagyon régóta szeretnék tesztet írni (a körömerősítőnek egy egész bejegyzéssorozatot szenteltem), csak sosem jutok el odáig :/ Nem vagyok benne biztos, de mintha 749 Ft-ba kerülne mindkettő.

02
03

Avon Quattro szemhéjpúder paletta, Stone Taupe&Savage Beauty: Sokakkal ellentétben nekem jobban tetszenek az új paletták, mint a régiek – mármint külsőleg, mert még egyiket sem próbáltam ki (nem akartam beléjükmászni fotózás előtt, azóta pedig nem volt rá alkalmam). Nagyon kíváncsi vagyok rájuk, a Savage Beautyról elképesztő swatchokat láttam, a Stone Taupe-ot pedig azért választottam, mert szükségem volt egy pár színből álló natúr palettára. 1699 Ft/db volt az áruk az előző katalógusban.

04
Avon Superextend filces szemhéjtus, Brown&Teal: Végre egy (illetve kettő) filces tus, ami rajtam is tartós!! Annyira beváltak, hogy biztosan megrendelem a fekete árnyalatot is. A kék szuperpigmentált és hihetetlenül tartós, reggel fél 7-kor tettem fel, és este fél 11-kor teljes pompájában mostam le. Egy kicsit túl tartós is, mert még kétfázisú sminklemosóval (lásd lentebb, egy Garnier darab) sem tudtam teljesen leszedni, egy halvány kék csík megmaradt a szempilláim tövében. A barna kevésbé telt színű, és talán egy hangyányival kevésbé tartós, de ő is kisujjból hoz egy teljes napot, és vele nincs gond lemosáskor sem. Mindenképpen lesz róluk teszt, csak meg akarom vele várni a feketét is. 1139 Ft/db az előző katalógusban.

Maybelline Color Tattoo 70 Metallic Pomegranate: Rengeteg blogon találkozhattunk már ezzel a szemhéjfestékkel, nem csoda, hiszen hihetetlenül szép. Annak ellenére be kellett szereznem, hogy nem vagyok maradéktalanul megelégedve a meglévő CT-mmel, az On and On Bronze-al. 1699 Ft (DM).

05

06
07

Avon Senses tusfürdő Passion, Avon Senses krémtusfürdő Winter Cocoon: Az Exoticot még augusztsban vettem, csak akkor még volt az előző tusfürdőből, így akkor nem használtam, most pedig már nincsen hozzá hangulatom, de egyébként sem annyira az én világom. Viszont a Winter Cocoon nagyon jól esik ebben a hűvösebb időben, pedig elvileg ezt az illatcsokrot sem nekem találták ki. És tényleg krémes :) Kb. 400 Ft/db

Avon Naturals frissítő sampon cseresznyevirággal, mindennapi használatra: Finom, virágos illata van, jól tisztít, a hajam kellemes érzetű utána, nem mondhatnám, hogy többet várok el egy sampontól. Egy olyan akció keretében vettem, amiben 3 termék került 1200 Ft-ba, egy sarokreszelőt választottam mellé, és húgomnak egy sárgabarack-shea sampont, így 400 Ft-ra jön ki az ára.

08

Avon Naturals vaníliás kézkrém: Elég erős illata van, aki nem szereti a vaníliát, annak kellemetlen is lehet, én egyelőre elvagyok vele - aztán lehet, hogy a tubus vége felé járva már nagyon unni fogom. Az ápoló hatása átlagos, most még nincs szükségem többre, de lehet, hogy igazán hideg-szeles időben kevés lesz. 399 Ft

Avon kétoldalú sarokreszelő: Még nem próbáltam ki, ő volt a másik, amit a “3 termék 1200 Ft” akcióban választottam.

Balea Young Sweet Wonderland dezodor: Akkor vettem, amikor beugrottam a DM-be a Pomegranate CT-ért. Valószínű, hogy semmit sem ér dezodorként (még ezt sem próbáltam k), de annyira finomnak találtam az illatát, hogy nem tudtam otthagyni. 249 Ft

Garnier Essentials Sensitive 2in1 nyugtató sminklemosó: Ismét elfogyott egy üveggel a zöld, szőlővizes Garnier sminklemosóból, amit annak ellenére vettem újra és újra, hogy nem voltam vele igazán megelégedve, csak éppen nem tudtam, mit vehetnék helyette. Most viszont végre találtam egy olyan terméket, ami akár be is válhat. Nem láttam korábban ezt a lemosót, lehet, hogy új, mindenesetre krémmánián csak pozitív véleményeket olvastam róla. Tényleg elég jó, csak az olajossága miatt nem szívesen használom az arcomon. 799 Ft (Auchan)

09

Puma Sync Woman EDT: Igen, én is megkaptam ezt a parfümöt, gondolom a fületeken jön már ki :D Már azelőtt sem szándékoztam róla bejegyzést írni, hogy téma lett ez a termék a blogvilágban, ennek pedig az az oka, hogy elméletben nem tesztelésre kaptuk, hanem egy kérdőív kitöltéséért cserébe. Persze a forgalmazónak biztosan az volt a célja, hogy írjunk róla, de nem hiszem, hogy kihasználnám őket, ha nem tenném. Úgy voltam vele, hogy ha lesz annyira jó, hogy akkor is írnék róla, ha én vettem volna, akkor lesz bejegyzés, ha nem akkor nem. És az a helyzet, hogy szerintem nincs olyan jó. Kellemes, de valahogy olyan átlagos, tömegeknek szánt illat, és nem igazán az én világom, egyébként pedig nagyon emlékeztet húgom egy korábbi parfümjére, csak éppen nem tudom, melyikre.

14 megjegyzés:

  1. A BP, akarom látni már élőben, meg a sajátom, meg Téged! :]

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű ez az Astor lakk, Glamour napokon a magamévá teszem. :D Teljesen szerelem, must have őszi szín!
    Moyra lakkból vadásztam ilyesmi bordó lakkot, de kb. 3 órán át száradt a két réteg, pedig a rétegek között is hagytam időt, ezt meg én nem bírom idegekkel, szóval levadászom ezt a gyönyörűséget. Köszönöm a posztot ( a pénztárcám nem annyira :D)
    Azt megkérdezhetem, hogy ez milyen gyorsan szárad?
    Üdv:
    Dóri :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit :) A száradása átlagos, inkább a tartóssága az, amivel kitűnik - na persze meg a színe :)
      Korábban írtam erről a fajtájú lakkról tesztet, itt találod: http://biablogol.blogspot.hu/2013/05/astor-perfect-stay-gel-shine-403-make_22.html

      Törlés
  3. Az Astor lakkra nagyon kíváncsi lennék, az üvegben gyönyörűen néz ki!
    Ezt a Color Tattoot remélhetőleg jövő héten én is megveszem :-)

    VálaszTörlés
  4. Én is így vagyok a Puma parfümmel, úgyhogy nálam sem került sorra. A szemhéjtusból most a hatásodra tesztelni fogom a kéket :-)

    VálaszTörlés
  5. Ezer én óta be akarom szerezni az Avonos Opal fedőlakkot, annyira széép. Az essence nude lakkot is elfogadnám. Igazi "egyéniség". Nagyon jó dolgokat válogattál össze! :)

    VálaszTörlés
  6. Mennyi szépség :) Az Avonos sampon nekem is megvolt, és nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  7. Az az Astor *.* Most éppen a bordó mániám tört elő, úgyhogy én is hasonló színű lakkot viselek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, az Astor lakk a befutó ebben a körben :) Bár szerintem inkább lilás, mint bordó.

      Törlés