2013. október 22., kedd

Astor Perfect Stay Gel Shine | 604 Just Fabulous

astor perfect stay gel shine_604 just fabulous 01

Erről a típusú lakkról már írtam részletes tesztet (itt olvashatjátok el), így ebben a bejegyzésben csak röviden jellemzem, úgyis a színe az érdekes :)

astor perfect stay gel shine_604 just fabulous 02
Egy sötétlila lakkról van szó, világosabb lila mikrocsillámokkal. Árnyékban határozottan sötétlila színe van, napsütésben viszont kissé bíboros-bordós jelleget ölt magára.

astor perfect stay gel shine_604 just fabulous 03
Két rétegben kentem fel, egész gyorsan száradt, és szép fényesre, de egy idő után sajnos veszít a fényéből, emiatt érdemes fedőlakkal használni (a képeken önmagában láthatjátok).

astor perfect stay gel shine_604 just fabulous 04

Az igazi erőssége ennek a lakknak – a színe mellett – a tartósság. 4 olyan munkanapot bírt csupán körömvégi kopással, fedőlakk nélkül, amiből 1 is elég volt pl. a Catrice Captain Sparrow’s Boat-nak,  és több más lakknak is, hogy sírva pattogjon le a körmeimről.

astor perfect stay gel shine_604 just fabulous 05

Vakuval inkább a lilás oldala jön elő.

Nem egy olcsó lakk, 1400 Ft körül kapható, de sikerült akciósan beszereznem, 900 Ft-ért, ami már nem olyan sok :)

10 megjegyzés:

  1. Na ez tényleg meseszép! :3 Azt hiszem kívánságlistás darab lesz! :)

    VálaszTörlés
  2. Úristen nekem ez kell! Nagyon szép! Úgy láttam a héten akciós a Rossmannban.

    VálaszTörlés
  3. Csodaszép ez a szín, valami ehhez hasonló van most a körmeimen, csak egy kisebb márkától :) Igazi őszi szín ^^

    VálaszTörlés
  4. Hű, ez tényleg mesés szín! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép. Tegnap ezt nézegettem az üzletben, de visszatettem a polcra :)

    VálaszTörlés
  6. De jó lenne valami olcsóbb alternatíva, annyira tökéletes ez a lakk. *-*

    VálaszTörlés
  7. Látom, nem csak nekem tetszik ennyire :))

    VálaszTörlés
  8. Érdekes, mert élőben nem fogott meg, nem látszódott,hogy ennyire szép :)) nagyon tetszik :3

    VálaszTörlés