2013. október 17., csütörtök

A-England | Beauty Never Fails

a-england_beauty never fails 001
Még a nyáron rendeltem 3 A-England lakkot a llarowe.com oldalról, azóta pedig a Nailland Hungary-nak hála még 4 darabbal bővült a gyűjteményem (szerintem egyszerűbb lenne, ha egyből nekik utalnák a fizetésemet).

Elsőnek ezt a lakkot, a Beauty Never Fails-t mutatom meg nektek, mert (most) ő kedvencem. Igen, még a Saint George-nál is jobban tetszik.

a-england_beauty never fails 002

Kezdeném a rossz hírrel: az üvegben látható duokróm hatás körmön egyáltalán nem érvényesül, üvegben is inkább csak a fényképezőgép szemén át nézve. A jó hír az, hogy ez semmit nem von le a szépségéből.

a-england_beauty never fails 003

A szögletes üveg 11 ml terméket rejt, a kupak hosszúkás, kerek. Az ecsete hagyományos: hosszú, vékony, enyhén lapított; lehetne jobb is.

a-england_beauty never fails 004

Az állagával elég érdekes a viszonyom: első alkalommal nem tudtam igazán szépen dolgozni vele, ez látszik majd a képeken is. Félre is tettem, majd ősszel előkerült, és most semmi, de semmi problémám vele, a vékony ecset sem okoz problémát. Ki érti ezt...

a-england_beauty never fails 005

A pigmentáltsága kiváló, de 2 rétegben kentem fel, egyrészt mert így tartósabb az eredmény, másrészt pedig sajnos egy-két körmömben vannak hullámok, emiatt muszáj. Fedőlakkot nem használtam, önmagában is szép fényesre szárad, de azért nem gél-lakk fényességűre.
Az első réteg kifejezetten gyorsan száradt, de a másodikkal sem volt gondom.

a-england_beauty never fails 006

Megpróbálhatnám leírni a színét, de csak annyit tudok mondani, hogy feketés alapon olíva/méreg-/sötétzöld; beszéljenek helyettem a képek.
Elképesztően gyönyörűnek találom, tökéletes árnyalat őszre, és annyira illik hozzám.

a-england_beauty never fails 007

Fedőlakk nélkül 3-4 napig volt szép egész napos címkeragasztás, dobozolás mellett, ami értelemszerűen eléggé megviseli a kezeket-körmöket (azóta is gyógyulnak a vágások, karcolások a kezemen); ez szerintem jónak mondható; fedőlakkal fokozható a tartóssága.

a-england_beauty never fails 008

Ejtenék pár szót az árról, mert szerintem mindannyian tudjátok, hogy elég sokba kerülnek, pl. a llarowe-n 10 dollárért kaphatóak, a Naillandnél 2990 Ft-ért, ez kétségkívül igen sok pénz; ezzel ők lettek a lakkgyűjtemény legdrágább darabjai.
Ugyanakkor elmondhatom, hogy egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem őket, annyira különlegesek és szépek :)

a-england_beauty never fails 009

Kis idővel a lakkok megérkezése után felmerült bennem egy kétségbeejtő kérdés: ugye az essence Vampire’s Love Gold Old Buffy nem hasonlít rá túlságosan, ugye nem?? Szerencsére nem :) Nem mondom, hogy nincs hasonlóság, de a Beauty Never Fails sötétebb alapszínű, zöldesebb, és SZEBB.

Ő az én drágaszágom.

12 megjegyzés:

  1. Hát.. Anyukádat üdvözlöm :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lakk :) Eddig mindegyik A England lakk amit láttam, gyönyörű volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szinte az összes gyönyörű és különleges, de ez a darab különösen közel áll a szívemhez :)

      Törlés
  3. Csodás lakk és nagyon szépen lakkozol! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, mint írtam, ezt pont nem sikerült szépen felkenni az első alkalommal (ekkor készültek a képek is), de köszi :)

      Törlés
  4. Gyönyörű! :) Annyira a fekete lakkokat csillámmal. :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű ez a szín és láthatóan szuper fényes, tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Én nem mondanám szuperfényesnek, tehát nem olyan, mint a gél hatású lakkok, vagy mintha fedőlakk lenne rajta, de önmagában is szép fénye van :)

      Törlés