2013. október 28., hétfő

A-England | Ascalon

a-england_ascalon 01

Az az igazság, hogy nem is emlékeztem ennek a lakknak a létezésére; ha láttam is róla képeket korábban, felejthető élmény lehetett.
Bezzeg élőben… Nem ezért a lakkért indultam (a történetet majd az októberi szerzeményes bejegyzésben mesélem el), de amikor megláttam, tudtam, hogy szeretném, nagyon szeretném.

a-england_ascalon 02
Az üvegben látható lila és zöldes-sárgás fény felkenve is megmutatkozik, az alapszíne középszürke.
Árnyékban lilás, fényviszonyoktól függően változó mértékben, de szinte mindig láthatóan.

a-england_ascalon 03

Direkt napfényben szikrázó világosabb szürke, sárgás-zöldes csillogással. Vakuval is ezt az arcát mutatja.

a-england_ascalon 04
Sok tulajdonságában a Beauty Never Fails-re hasonlít. Szintén vékonyabb állagú, talán egy picivel kevésbé pigmentált, két rétegben használtam. Száradása viszonylag gyors, fedőlakk nélkül is szép fénye van, de nem tükörszerű.

a-england_ascalon 05
Tartósságával meg vagyok elégedve, ha jól emlékszem, 4 napig bírta fedőlakk nélkül.

a-england_ascalon 06
A fotókon látható lilás fény még a visszafogott kategória, volt, amikor teljes egészében halvány szürkéslilának tűnt – szépséges.

a-england_ascalon 07

És végül egy vakus kép, amelyiken látszik a sárgás-zöldes csillogás.

Nagy kedvencem lett ez a lakk - bár ezt mindegyik A-England lakkról elmondhatnám, azt hiszem :)
Nektek hogy tetszik?

12 megjegyzés:

  1. Hát ez nem igaz, hogy az összes lakkba beleszeretek, amit megmutatsz! :D Az Astor just fabulous lakkot már meg is vettem múlt héten. Most ez is nagyon nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon különleges, csodálom,hogy eddig még nem nagyon írtak róla,mert tényleg WOOW!

    VálaszTörlés
  3. Nekem erről a Karácsony jut eszembe, de meg nem tudnám mondani, hogy miért :D Amúgy pedig nagyon gyönyörű! :) Különleges! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáltam valami kapcsolatot keresni a lakk és a karácsony között, végül arra jutottam, hogy a hó is különböző színekben játszhat, ahogy süt - vagy éppen nem süt - rá a nap :)

      Törlés
  4. talán az első a-england tényleg szerelem, ejjj. :) nagyon szép, ezt élőben is meg kell néznem! (sajnos úgyis készülök a napokban a nailland standhoz)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Élőben nézegetve azt a sok szép margarétát, telefestve A-England lakkokkal, könnyű szerelembe esni :)

      Törlés
    2. Nem is írtam, h múlt héten megvettem és bár még nem tudtam felkenni, mert épp extrán töredeznek a körmeim, de naaaaagyon tetszik, tökéletes első a-england lakk! Köszi a tippet! ;)

      Törlés
    3. Nagyon szívesen, legyen benne sok örömöd :))

      Törlés