2013. szeptember 23., hétfő

Pizzazz at the Sea

pizazz at the sea_01
Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki, végre minden összejött, tudom folytatni a blogolást. A technikai feltételek adottak, és sikerült kialakítanom egy olyan időbeosztást, amibe belefér az egyetem, a munka, a magánélet, és a blog is :)

Első bejegyzésnek egy nyárról itt maradt manikűrt hoztam. Az alapszín az Avon Pro+ családba tartozó Sea Breeze, erre került a China Glaze Pizzazz nevű glitteres lakkja, amit még februárban nyertem djkatynál, de csak most próbáltam ki.

pizzazz at the sea_02

Az Avon lakkot 2 rétegben használtam, erre jött először 1 réteg a Pizzazz-ból, de nem sikerült egyenletesen eloszlatni a glittereket, úgyhogy még egy réteget kentem. Így már viszonylag egyenletes lett az eredmény, ugyanakkor az én ízlésemnek egy kicsit túl sok volt ennyi glitter, de végül hozzászoktam. Fedőlakkot nem használtam; nem volt teljesen sima a felülete, de nem akadt be sehova, nem váltak le a lapocskák. A tartósságára sajnos nem emlékszem, de úgy rémlik, előbb mostam le, mint kopott volna, tehát 2-3 napig biztosan bírta.

pizzazz at the sea_03

10 megjegyzés:

  1. Nálam még mindig olyanok az ilyen lakkok, hogy másokon úgy tetszik, de magamon olyan idegen, na meg a lemosás részét utálom nagyon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon szeretem magamon a csillámos-glitteres lakkokat (még jó, hogy van belőlük egy csomó... :D), ezért is csak most próbáltam ki, mert annyira nem vonzott :) Na igen, a lemosás... :D

      Törlés
  2. Egyrészt: na végre, másrészt: nagyon jól áll ez a vidám kombó :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha te mondod :) Én nem igazán éreztem magaménak :)

      Törlés