2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász #4

manikurvadasz #4_01
Újabb fordulóhoz érkezett a Manikűrvadász, aminek nagyon örülök, élvezem ezeket a kihívásokat. Sajnos a legelső alkalomról lemaradtam, de immár ez a harmadik lakkozás, amit ennek a játéknak a keretében készítek el, és remélem, még sok követi majd :)

Most Mónika munkái közül válogathattam, aki az All about nail art… blog szerzője. Erre a manikűrre esett a választásom:


Mivel már igencsak ősz van (ennek egyébként szintén nagyon örülök, a kedvenc évszakom), ezért a lakkozás színvilágát is ehhez igazítottam: különböző barnákat használtam.

manikurvadasz #4_02
Érdemes olyan lakkokat használni, amik egy rétegben is jól fednek, ezzel jelentősen megkönnyítjük a dolgunkat –nálam ez most nem jött össze, a két sötétebbik színből kellett a 2 réteg. Nem gond, ha nem sikerülnek teljesen egyenesre a színek találkozásai, a választóvonalak úgyis takarnak majd valamennyire.

Használt lakkok:
Miss Sporty Lasting Colour 251 (világos, nagyon enyhén mályvás-rózsaszínes barna)
Catrice Ultimate Nail Lacquer 860 Browno Mars (kissé szürkés, világosabb barna)
Max Factor Nailfinity 200 Copper Flame (vöröses középbarna)
Avon Nailwear Pro Deluxe Chocolate (sötétbarna)
Catrice Ultimate Nail Lacquer 720 Bruno Brownani (még sötétebb barna [elválasztószín])
essence studio nails ultra gloss nail shine (fedőlakk)

manikurvadasz #4_03

Sajnos a képeken nem jönnek át úgy a színek, talán még az első képen a legjobban, de élőben nagyon jól mutat, nekem nagyon tetszik, elégedett vagyok ezzel a lakkozással :)

15 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett ez a barna verzió !

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. De jól néznek ki együtt ezek a színek, igazi őszi mani lett, tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez az őszi verzió :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép őszies mani lett! :)

    VálaszTörlés
  5. Bár én már láttam, még mindig imádom :P

    VálaszTörlés
  6. Jaj, ez nagyon jó lett, fincsi csokis csoda :DD

    VálaszTörlés
  7. Imádom a színeit, igazi őszi manikűr, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, tényleg egy igazi őszi manikűr :)

    VálaszTörlés
  9. Igazi őszi színek! nagyon szép lett! *.*

    VálaszTörlés
  10. Iszonyat jó lett! szupik a színei. :)

    VálaszTörlés