2013. szeptember 26., csütörtök

Elfogyott! IV.

183
Garnier Citrus Detox korpásodás elleni sampon zsíros hajra: Még a nyáron történt, hogy – időtlen-idők óta először – korpás lett a hajam. A krémmánia releváns szekciójának átböngészése után ezt a sampont néztem ki – azaz pont, hogy nem ezt, csak a boltban megkavarodtam… Mindegy is, a korpa már a 2. hajmosással eltűnt, hogy a sampon érdeme-e, azt nem tudom. Egyébként nem igazán szeretem a Garnier samponokat, mert valahogy túl vékony szálúnak érzem utána a hajamat, nem nagyon van tartása, "túl jól tisztít", ha van ilyen.
Újravenném? Végül is bevált az adott problémára, így vészhelyzetben lehet, hogy ismét érte nyúlnék.

Avon Advance Techniques hajápoló marokkói argánolajjal: Nagyon szeretem ezt a terméket; puha, és ami nekem nagyon fontos: könnyen kifésülhető lesz tőle a hajam, és nem nehezíti el, nem zsírosít, nem ragad. A titka annyi, hogy hajmosás után, a még vizes hajra kell használni, én kb. fülmagasságtól kezdve, kézzel szoktam fésülő mozdulatokkal beledolgozni a hajamba.
Újravenném? Igen, már meg is tettem.

Avon Naturals ibolya és szőlőmag hajfénysampon lelapuló hajra: Megfelelően tisztít, az illata sem rossz, elhasználtam, de vannak ennél jobb samponjai is az Avonnak.
Újravenném? Nem.
Helyette vettem: Avon Naturals frissítő cseresznyevirág sampon mindennapi használatra

191
Garnier Essentials frissítő szemfesték lemosó szőlő kivonattal: Már elég sok flakonnal elhasználtam ebből a lemosóból, pedig igazából nem vagyok vele teljesen megelégedve, csak nem találtam jobbat, és szerettem, hogy tényleg frissítő hatása van. Most egy másik (egyébként szintén Garnier) lemosót tesztelek,  remélem az jobban beválik.
Újravenném? Meglátjuk.
Helyette vettem: Garnier Essentials Sensitive 2in1 nyugtató sminklemosó

Scholl fogalmamnincsmiamagyarneve krém:
Évek óta megvan ez a krém; amikor megvettem, rendszeres használtam, és így hatásos is volt, de aztán persze már nem kenegettem a sarkam olyan szorgalmasan, így pedig nem sokat ér (bár ez nem a termék hibája). A legvégét mostanában fogyasztottam el.
Újravenném? Hát-hát… Talán már nem is lehet kapni ezt a krémet, mindesetre most egy bőrkeményedés elleni puhító krém, vagy valami hasonló fedőnevűt használok, ami szintén akkor lenne hatásos, ha nem hetente egyszer jutna eszembe :)

Avon On Duty Izzadásgátló Golyós Dezodor Light Bloom:
Az izzadásgátló hatásával meg voltam elégedve, bár nem olyan erős, mint egy Garnier, viszont harmad annyiba is kerül. Egyetlen, de elég zavaró problémám volt vele: a kupak lecsavarásakor a megszáradt darabkák össze-vissza potyogtak minden egyes alkalommal.
Újravenném? Nem.
Helyette vettem: Avon Care Fresh&Soft izzadásgátló golyós dezodor és Avon Care Dry&Pure izzadásgátló golyós dezodor

208

Maybelline mini colorama 51 French White: A tökéletes fehér lakk, amit kivontak a forgalomból. Szipp-szipp. Aki tud rá alternatívát, az sikítson! És utána írja meg kommentben a nevét :D Az alternatíváét, nem a sajátját :D
Újravenném? IGEN! De mint tudjuk…

essence colour&go 21 fabuless:
Ez egy szépséges fekete lakk, apró ezüstös csillámokkal, amit nagyon szerettem. Szerencsére Klautól kaptam utánpótlást belőle :)
Újravenném? Igen, de ez is megszűnt.

Miss Sporty Studio Lash szemhéjtus
: Nagyon sokszor újravettem ezt a tust, mert tökéletesen bevált. Aztán ez is megújult, és a (szerintem) szuper ecset helyett szivacsos applikátort kapott. Sebaj, a régebbi változat kupakját (a kék) őrizgetem – ó te jó ég, most jut eszembe, hogy a fotózás után kidobtam az elhasznált termékeket. Zseniális vagyok… :D Azóta próbáltam már a Lovely tusát, az sem rossz, illetve az Avon új filces tusából megrendeltem a kéket és a barnát, eddig elégedett vagyok velük, ha továbbra is ilyen jól teljesítíneke, akkor beszerzem a feketét is.
Újravenném? Most, hogy megszabadítottam magam a régi kupaktól, nem.
Helyette vettem: Lovely folyékony tus, Avon Superextend szemhéjtus

10 megjegyzés:

  1. Ezt a Fructis sampont én is megvettem, mert bár bejöttek a hidegebb idők volt hogy lusta voltam megszárítani hajmosás után és bizony ha megfázik hajlamos korpásodni a fejbőröm:( Másodszor használtam és látványos a javulás, szóval valamit biztosan ér ez a sampon!:) Én szeretem Fructis-t, egész nyáron a különböző gyümölcsös változatát használtam mert nem zsírosított de szárazabb se lett tőle a hajam. Ezt a korpásodás ellent ráadásul balzsam nélkül használom és így sem szárít. Szóval 5* kap tőlem!!

    VálaszTörlés
  2. Állítólag a Lovelynek van jó fehér lakkja, én még ugyan nem próbáltam, de elég jó véleményeket olvastam róla. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom, hogy az áttetsző, tejes-fehér, nekem pedig olyan tömény, "hibajavítós" kéne :)

      Törlés
  3. Lábápolóból nagyon tudom ajánlani az Avon levendulás tégelyeset, bár ha nem jut eszedbe ez, az sem jutna. :-D A tusoknál jó tudni, hogy jó az Avonos :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Bár a levendulát nem annyira szeretem :)

      Törlés
  4. Most én is ezt a Garnier szemfestéklemosót használom, de szintén nem vagyok teljesen megelégedve vele... sokszor csípi a szemem, de amint ez elmúlik és "kisírtam magam", tényleg érezhető a frissítő hatás :D
    A csillámos fekete essence colour & go lakkot én is imádom, alig merem használni, nehogy elfogyjon, mert nincs utánpótlásom :(

    VálaszTörlés
  5. Az Avon sarokpuhító kréme szerintem nagyon jó, nagyon hatékony, de csak ha rendszeresen használod :-)

    VálaszTörlés