2013. augusztus 6., kedd

Sigma F80 Flat Kabuki & E25 Blending Brush

01
Sok másik bloggerhez hasonlóan engem is megkeresett a Sigma, hogy lenne-e kedvem csatlakozni a partnerprogramjukhoz. Szerintem nincs olyan, aki nemet mondott volna :)

Két ecsetet kaptam, az F80-as kabukit és az E25-ös satírozó ecsetet, ezekről szeretném megosztani veletek a véleményemet.

02
F80

Amikor megláttam, hogy ezt az ecsetet (is) kaptam, nagyon megörültem, mert sok bloggernél olvastam róla, mindenhol csupa jót, nagyon népszerű ecset.

Egy papírdobozkában érkezett, és egy műanyag tok is védte a fejét, ez azóta is jó szolgálatot tesz. Az első benyomásom az volt, hogy óóóó, milyen finom puha. Pont kapóra jött egyébként, mert akkoriban kezdett világos lenni a Skinfood Aloe BB krémem (teszt itt), a Misshák pedig még nem érkeztek meg, így kénytelen voltam húgom egyik alapozóját használni (Astor Skin Match). A gond csak az volt, hogy egy alapozót sem sikerült olyan szépen eldolgozni, hogy ne legyen feltűnő (legalábbis számomra), sem kézzel, sem lapos alapozóecsettel.

03
De ezzel az ecsettel… Komolyan mondom nem hittem a szememnek, annyira természetes volt a látvány; még a BB krém/kéz kombónál is szebb, természetesebb, teljesen "beleolvasztotta" az alapozót a bőrömbe. Negatívumként azt tudom elmondani, hogy az elején kissé hullott a szőre, vadászhattam őket az arcomról, de pár használat után megszűnt a probléma. Ami visszatarthat minket a vásárlástól, az az ára, ugyanis 18 $-ba kerül a Sigma weboldalán, plusz szállítási költség (12,75$ a legolcsóbb opció), így érdemesebb többen összeállni, és együtt rendelni.

Összességében ez egy szuper, minőségi ecset, ha valaki inkább alapozót használ, mint BB krémet, akkor érdemes egy ilyenbe befektetni.

04
E25

Azt hiszem, ennek az ecsetnek nem szenteltem akkora figyelmet, mint a kabukinak, pedig nem arról van szó, hogy ne lenne jó, mert az. Puha, de ugyanakkor rugalmas, szép eredményt lehet vele elérni, és neki még a szőre sem hullott. Egy kicsit nagy talán az én “mázolandó bőrfelületemhez”, és amúgy sem szeretem, ha szemöldökig ér a szemfestés, szóval óvatosabban kell vele bánnom, mint a megszokott ecseteimmel. A formáját is tartja, igaz, nem minden sminkelésnél ezt használtam, mióta megkaptam. Én egy kis aranyos utazóméretűt kaptam (egyébként is jobban szeretem a rövid nyelű ecseteket), a rendes méretű 10 $-ért kapható a Sigma webshopban.

Ezt az ecsetet nem érzem egy kihagyhatatlan darabnak, a meglévő elf, essence és egyéb rossmannos, mülleres ecsetekkel is elboldogulok (persze érződik bőven a minőségkülönbség); talán akkor rendelném meg, ha most kezdeném gyűjteni az ecseteket, és “gondolkodás nélkül” megengedhetnék magamnak egy ilyen drágább ecsetet (bár akkor már inkább szettet vennék).

05

Talán mondanom sem kell, hogy alaposan átböngésztem a Sigma kínálatát… Legjobban a Mr. Bunny Essential Kit tetszik, az ára már kevésbé (120$, plusz szállítási költség, plusz vám/adó), így valószínűleg majd csak egy következő életben, vagy egy milliomos férjjel az oldalamon tudhatom a magaménak.

Minden hónapban van egy kód Sigmáéknál, ami 10% kedvezményre jogosít, ez a kód augusztusban a MNSF2013; illetve szoktak nagyobb akciók is lenni.

WB_10_300x25013

2 megjegyzés:

  1. Ó, a kis fehérért irigykedem kicsit, alig várom, hogy sajátom is legyen egyszer. Az F80-asat pedig énis nagyon szeretem :-)

    VálaszTörlés