2013. augusztus 11., vasárnap

Manikűrvadász #3

046
Ebben a fordulóban Noémi, a Noinails blog szerzője munkái közül választhattam :)

Előre kellett dolgoznom, mert amikor ez a bejegyzés kikerül, én a Magyar Tolkien Társaság nyári táborában leszek – na jó, inkább már úton hazafelé.




Noémi alkotásai közül erre esett a választásom:

2013-04-19 16.18.47
Leginkább azért választottam ezt a manikűrt, mert olyat szerettem volna, aminél felhasználhatom az új, csodálatos fukszia színű Bourjois lakkomat :)

062

Használt lakkok:
Bourjois 1 Seconde Nail Enamel 07 Fuchsia Bucolique
Avon Pro+ Licorice
essence ultra gloss nail shine

16 megjegyzés:

  1. szép:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  2. szép szín :)

    + MTT tábor aah :)<3 milyen volt?^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik :)

      Óóóó, szuper volt!!! Nagyon jól éreztem magam :)

      Törlés
  3. Nagyon nagyon szép lett, tetszik a végeredmény. Annyira jó ez a minta, ki kellesz próbálnom. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és nagyon hasonlít arra, amiből a múltkori vadászaton inspirálódtam :-)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett.. az biztos, hogy szebb, mint az én művem :D:D

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű! *.* Irigyellek, amiért ilyen jól sikerült, egyszer már én is próbáltam zebra-manit készíteni... fú, annak botrányos vége lett. XD

    VálaszTörlés
  7. Látom, jó szolgálatot tesz a lakk :P
    Jó lett a mani amúgy :]

    VálaszTörlés