2013. augusztus 29., csütörtök

Helyzetjelentés


Sziasztok!

Először is bocsánatkéréssel tartozom, amiért már lassan 3 hete nem jelentkeztem.

A blog facebook oldalán közzétettem, hogy augusztus 1-11. között táboroztam, majd alig, hogy hazaértem, indultunk Horvátországba a családdal :) De itt még nem volt vége, a nyaralásból egyből Klau elé mentem a Déli pályaudvarhoz, mert ismét nálam töltött pár napot ^^


királylányok

A tábor idejére időzítettem posztokat, de a nyaralás előtt tényleg csak annyi időm volt, hogy bepakoljak (azt is indulás előtt 2 órával), utána pedig értelemszerűen Klauval voltam, majd kipihentem ezt az igencsak sűrű 3 hetet :)

Amikor végre eldöntöttem, hogy elég a lustálkodásból, és nekiálltam volna fotózni, első körben lemerültek az aksijaim – sebaj, feltöltjük őket – , második körben pedig kiderült, hogy a fényképezőgép kábele feladta a harcot, így nem tudom feltölteni a képeket a számítógépre. Valami/valaki nagyon nem akarja, hogy blogoljak :D

Amíg nem szerzek új kábelt, nem tudok posztolni – tehetnék közzé tageket, vagy egyéb (szerintem) töltelékbejegyzéseket, de ilyen hosszú kihagyás után nem akarom ilyesmivel kiszúrni a szemeteket.

Nem tudok ígérni semmit, igyekszem minél gyorsabban megoldani a problémát – ugyanakkor tudom, hogy egyrészt az ősszel együtt az egyetem is elkezdődik, másrészt valószínűleg dolgoznom is kell majd a suli mellett. Egyszóval még én sem látom át, hogyan s mint lesz, de az biztos, hogy nem szeretném abbahagyni a blogolást, mert szeretem csinálni :)

Hoztam “pár” képet a nyaralásról – Vir szigetén voltunk egyébként:

163
162
164

246

270

263
120

294

298

300

328

327

331

338

340

317

345

351

005

29 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm :) Tőled különösen jól esik a dicséret :)

      Törlés
  2. Szia Bia :) Milyen szuper lett ez a képetek Klauval :) És csodás helyen nyaraltatok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Szerintem is, nagyon királylányok vagyunk rajta :D Nekünk is tetszett ;)

      Törlés
  3. gyönyörű helyen jártál :) a közös kép meg cuki ^^

    VálaszTörlés
  4. Aww, ez a kedvencem: http://lh5.ggpht.com/-GfqDaXClIgw/Uh96Zjq_DZI/AAAAAAAABEc/Y-JE8fjQbtM/s1600-h/328%25255B4%25255D.jpg :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Bia!
    Még mindig imádlak, de ne tespedj, dolgozz keményen! :D
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau!
      Én is téged, de ehh... Dolgozz helyettem is :D

      Törlés
    2. Há' én így is elég hiper vagyok nem?! :D

      Törlés
  6. Csodaszép helyen jártatok, welcome back!
    A közös kép nagyon aranyos :-)

    VálaszTörlés
  7. De gyönyörű helyen voltatok! :)

    VálaszTörlés
  8. Ó, ezt a három hetet én is el tudtam volna viselni a munka helyett... Jók a képek :-)

    VálaszTörlés
  9. Gyönyörű helyen jártatok, a képek pedig csodásak! :D

    VálaszTörlés
  10. Klauuuuu ♥ Én csak villámlátogatáson voltam nála a nyaralásunk előtt, a miénk nem volt ekkora durranás, "csak" Balaton, 4 napra, de élmények voltak bőven :) Ha legközelebb ilyen szép helyre mész, légyszi vigyél magaddal :D Kis helyen elférek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd megkérdezem anyáékat a dologról :D

      Törlés
    2. Esztivel ketten beférünk egy nagyobb bőröndbe! :D

      Törlés
    3. Lányok, lányok... És a határon mi lesz? :D

      Törlés
  11. Wáo, gyönyörűek a képek, remek érzéked van a fotózáshoz, jó pillanatokat kaptál el :) A közös kép pedig nagyon aranyos ^^ Remélem sikerült kipihenned magad! :)

    VálaszTörlés