2013. július 15., hétfő

The Face Shop Volcanic Clay mitesszereltávolító maszk | teszt

01
Már elég régen megrendeltem ezt a maszkot ebayről (tőle), talán még a télen, de csak most jutottam el a tesztig, mert nem akartam elhamarkodottan ítélni.
Ez egy lehúzható maszk mitesszeres bőrre, a kis rondaságok eltávolítását ígéri, nézzük, hogyan teljesít.

Csomagolás:

Lefóliázva érkezik, egy egyszerű tubusban, ami 50 gramm anyagot tartalmaz. Tetszik a mintája, de jobban örültem volna egy csőrös végnek, mert így hajlamos kissé kifolyni a kupakba. 4/5

Használat, állag:

Maga a maszk fehér színű, és elég ragacsos állagú. Én eddig mindig fürdés vagy zuhanyzás után használtam, kipattantam a kádból/zuhanyzóból, arctörlés, és gyorsan felkentem a maszkot az orromra, illetve az orrom két oldalára (egyébként próbáltam az államon is). Közepesen vastagon kenjük, ha túl vékony, nehéz lehúzni, ha túl vastag, lassan szárad.
Kb. 15 perc alatt megszárad, ezután egy kicsit meg kell kapargatni a szélét, majd 1-2 darabban le lehet húzni. 5/5

025
Hatás:
Elérkeztünk a kritikus ponthoz… Nekem nagyjából semmit nem használ ez a maszk, tüzetes vizsgálat után 1-2 apró mitesszert véltem felfedezni a lehúzott maszkon:

008
alany #1

Viszont kipróbáltam egy másik alanyon, és nála működött:

018
alany #2


020
alany #2

Nem szedett ki mindent, de azért dolgozott rendesen.

Ugyanolyan körülmények között próbáltam mindkettőnkön a maszkot, tehát a különbség a bőrünkben van. Az én bőröm az orromon, most ez hülyén fog hangzani, kemény és feszes, szűkek a pórusaim (bezzeg mindenhol máshol nem…). A kettes számú alanynak pedig tágabbak a pórusai, és puhább a bőre, illetve a mitesszerei is nagyobbak voltak.
Ez így eléggé felemás eredmény, ezért 3/5.

Ár-érték arány:

1400 Ft körüli áron vettem az ebayen, a bbkrem.hu-n 1990 Ft-ért kapható. Ez nem is lenne sok, ha mindenkin működne, de hát nem így van. 3/5

Összességében:

Sajnos nekem nem vált be ez a maszk, így valószínűleg blogsale-re megy, de akinek olyan a bőre, mint a kettes számú alanyé, annak tudom ajánlani. 3/5

A bejegyzés megjelenését Klaudia türelme tette lehetővé (meg az A-England Dragon :D). Köszi, hogy nem dobáltál meg semmivel :D

8 megjegyzés:

  1. Durva ez az eltérő eredmény. Nekem is megvan ez a maszk és sajnos az előbbi kategóriába tartozom, olyasmi lehet a bőröm, mint a tied, nem igazán veszem észre, hogy bármit is kiszedne. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy neked sem vált be :(

      Törlés
  2. Egyszer olvastam, hogy lehet kitágítani a pórusokat, de már elfelejtettem, hogy kell, de nem nagy ördöngősség. Akkor én is épp nagy miteszer eltávolításban voltam, de nem értem rá megcsinálni, később nem is foglalkoztam vele. De talán ha csinálnál ilyen pórustágítást, akkor jobban működne a maszk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gőzölésre gondolsz? A forró vízben ázásról azt gondoltam, megfelel annak :)

      Törlés
  3. Erre még mindig vágyok, és a türelemért igazán nincs mit :P

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is a gőzölésre gondolt. Én a napokban próbáltam és hasonlóan nem mentem sokra. Lehet, hogy tényleg nem elég a víz, be kell tenni a fejünket a törölköző alá. Éljenek a makacs pórusok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet :) Éljenek?! Inkább pusztuljanak :D

      Törlés