2013. július 26., péntek

Skinfood Aloe BB Cream | teszt

01
Még valamikor a télen vettem ezt a BB krémet, de csak most jutottam el odáig, hogy bejegyzést is írjak róla. Ismertek, nem szeretem elsietni a teszteket :)

Leírás a bbkrem.hu-ról:
Több funkciós BB krém, amely védi a bőrt az UV sugárzástól és aloe kivonattal hidratálja, miközben hibátlan, ragyogó bőrt eredményez.
Matt hatású.


Csomagolás:

Én használtan vettem, de ha jól tudom, egyébként sem dobozban érkezik, hanem lefóliázva (gondolom én). Halványzöld tubus, rajta matricával, nem a legszebb, nem különösebben minőségi, de nem is ez a lényeg. Kissé hosszított a tubus szája, de amúgy sem hajlamos kifolyni, állagából adódóan. 50 g-s kiszerelés. 4/5

skinfood aloe bb_02
Használat, állag, szín:
Két árnyalatban kapható, #1 és #2, nekem utóbbi van meg, de ez is eléggé világos (nekem legalábbis). A következő képen láthatjátok, hogy milyen a Garnier olajmentes BB Medium, illetve a Catrice Infinite Matte 040 Bronz Beige árnyalatához képest. A bbkrem.hu szerint sárgás árnyalatú; hát, hozzám képest ez is rózsaszín. Télen-tavasszal jó volt a színe, valamennyire igazodik a bőrhöz, de csodákra ez sem képes, úgyhogy egy ideje már világos, nem tudom használni.
Sűrűbb állagú, de könnyen eldolgozható kézzel. Féltem, hogy gyorsan fog fogyni, de 4-5 hónapon át használtam, és még mindig elég sok van benne.

skinfood aloe bb_03
Hatás, fedés:
Elég “fapados” BB, úgy értem, nem ígér sem fehérítést, sem ránctalanítást, sem a pattanások eltüntetését, “csak” fedést és hidratálást, zsíros bőrre, illetve SPF 20-as fényvédelmet ad, ami nem elhanyagolható szempont. A fedése közepes, 5-ös skálán 3-3,5, bevallom, kicsit erősebbre számítottam, de végül is ez is elég nekem hétköznapokra. Hidratál is, nem éreztem soha száraznak a bőrömet a használata mellett.
Önmagában felkenve kissé szürkés és rózsaszínes rajtam, de valamennyit igazodik, illetve púderrel már nem természetellenes az eredmény. A finishe matt.

skinfood aloe bb_04

skinfood aloe bb_05

skinfood aloe bb_06
Az első képen semmi nincs rajtam, a másodikon csak a BB krém, a harmadikon pedig púder, pirosító, szempillaspirál, szemceruza.
Jól látszik, hogy egységesíti a bőrt, szebb összképet biztosít, de a komolyabb bőrhibákra nem elég. 4/5

Tartósság:

Télen volt, hogy púder nélkül használtam, úgysem fényesedett át, ha nem kellett egész nap helytállnia, de a kissé melegebb idő beálltával mindenképpen szükségessé vált. Még így is átfényesedik 4-5 óra után, de ez még a kisebbik gond, erre valók a mattító lapok meg az újrapúderezés. Ami jobban zavar, az az, hogy “megolvad”, “megfolyik” a melegben, és ezzel kiemeli a szárazabb részeket (pl. ahol gyógyulófélben lévő pattanás van). 3/5

Ár-érték arány:

A bbkrem.hu-n 4160 Ft jelenleg, én 2000 Ft-ért vettem egy krémmániástól, ebayen sing sing girl-nél 10.78$ jelenleg, ami sokkal barátságosabb ár. Nagyon örülök, hogy nem rendeltem meg a bbkrem.hu-ról, nem csak azért, mert végül sikerült jóval olcsóbban beszereznem, hanem azért is, mert szerintem nem ér meg több, mint 4000 Ft-t. 4/5, de csak mert ebayen jó áron kapható.

Összességében:

Jó krém, de összességében nem nyűgözött le, bár szerettem használni. Most Missha Perfect Covert illetve Signature-t használok, és érzem-látom, hogy ezek azért jobbak. 4/5

7 megjegyzés:

  1. Köszi a tesztet, én már nagyon vártam. Akkor az 'olvadás' miatt nyárra kilőve, talán télire megéri, de csakis eBay-es áron. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen :) Mindenképpen el fogom használni, ha megint jó lesz a színe, de utána szerintem vagy az egyik Misshát veszem újra, vagy újat próbálok :)

      Törlés
  2. Ezt próbáltam én is, nem? Ha igen, nekem eléggé bejött :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede :) Akkor majd lehet, hogy neked adom :D

      Törlés