2013. július 1., hétfő

Júniusi szerzemények


Missha Perfect Cover BB krém, No. 23 20 ml; Missha Signature BB krém, No. 23 20 ml
A nyár beköszöntével egyre kevésbé passzolt a bőrszínemhez a Skinfood Aloe BB-m, így ideje volt alternatívák után nézni, és hosszas nézelődés után erre a kettőre esett a választásom, mindkettőből kis kiszerelést rendeltem. Sing-sing girl-től vettem őket, és 1 hét alatt meg is érkeztek! Kaptam hozzájuk két mintát, az egyik egy Skin79 Snail Nutrition BB krém, ezt felkentem magamra, de túl világos nekem, illetve nem is én vagyok a célközönsége; a másikról fogalmam nincs, hogy micsoda, mert csak koreaiul szerepel rajta minden, az SPF30 jelzést kivéve.

A PC színe már most sem tökéletes, pedig még alig kezdődött el a nyár, valószínűleg a 27-es kéne nekem, de abból nem láttam sehol sem mintát, sem kis kiszerelést, a teljes méret pedig horror áron van. A Signature színe jobban passzol, mondhatni tökéletes, de ez meg elvileg nem igazán az én bőrtípusomra való. Tervezek róluk tesztet írni, ott majd bővebben kifejtem a véleményemet.

A PC 6.70$ volt, a Signature 8.80$, a szállítás pedig ingyenes.
3W Clinic púder, #23
Rengetegen dicsérik ezt a púdert, így nekem is muszáj volt kipróbálnom. Sajnos most elég világos az én bőrömhöz, még próbálgatom, hogy mennyire feltűnő, de valószínűleg elteszem őszre-télre. A csomagolása viszont már most megőrjít, és most nem a piros-sárga színvilágra gondolok, nem nekem való ez a porpúder-kiszerelés. Előre látom, ahogy egy sietős reggelen leborítom a mosdó széléről…
f2plus1 nevű eladótól rendeltem, 2 hét alatt ért ide. 6.90$-be került, a szállítás ingyenes volt. Két mintát kaptam hozzá: Missha Signature No. 21 és Tonymoly Luminous Live Aura CC cream; mindkettőt Klaunak adom majd, mert a Signature biztosan, a Tonymoly pedig valószínűleg világos lenne nekem.
Avon Pro+ Forbidden Fruits kollekció: Mandarin Magic, Divine Lime, (Seduce Me Strawberry,) Honeydew Dazzle, Grape Goddess
Hát ööö, körömlakk, azt hiszem nem igényel magyarázatot :D A Seduce Me Strawberry-t még májusban vettem, ezt a képet már a tesztbejegyzéshez fotóztam, amit a héten közzé is teszek :) 600 Ft/db áron vettem őket.
Avon Extra Lasting rúzs, Vintage Pink, Enduring Wine
Egyelőre csak ennyit mutatok belőlük, mert hamarosan érkezik róluk teszt :) Elöljáróban annyit mondok, hogy tényleg tartósabbak, mint más rúzsok, és isteni az illatuk :) Most éppen nem találom, mennyiért vettem őket, de 1000-1200 Ft körüli áron szoktak lenni.
Bioderma Photoderm AKN SPF 30 napvédőspray, 100 ml
Szerettem volna egy olyan naptejet, ami nem ragad, nem hagy maga után zsíros érzetet, és lehetőleg spray kiszerelésű, hogy minél gyorsabban lehessen használni. Alapesetben, nyaraláskor, strandoláskor ezek nem lennének fontosak nekem, de egyre inkább szükségét érzem, hogy egy sima városban mászkáláshoz is használjak naptejet. Krémmánián böngészve találtam rá erre, illetve előbb a “sima” testvérére, aztán megláttam, hogy van belőle kifejezetten zsíros bőrre való változat, mindkettőt nagyon sokan dicsérik. Az ára igencsak borsos, 5173 Ft-ba került. Azt hiszem, még sosem volt ilyen drága szépség-/testápolási termékem (parfümöt leszámítva).

Gliss Kur Oil Nutritive Express hajregeneráló balzsam hosszabb, szálkásodásra hajlamos hajra
Még májusban meglátogattam Klaut, és összekötöttük a kellemest a hasznossal – levágta a hajamat is. Ezt a sprayt használta, és egyből feltűnt, hogy milyen hihetetlenül finom az illata. Bár neve szerint nem kifésülő spray, én annak használom, és szerencsére száraz hajon alkalmazva sem nehezít, zsírosít, ragad. A pontos árára nem emlékszem, de 800-1000 Ft körülire saccolom.

Garnier Citrus Detox korpásodás elleni sampon zsíros hajra
Fel sem tudom idézni, hogy mikor volt utoljára korpás a hajam (valószínűleg valamikor még általános iskolában), de pár hete észrevettem, hogy valami fehér bizb*szok vannak a hajamban… Szerencsére ez a sampon már a 2. alkalommal helyre tette a dolgot. Az illata ennek is nagyon finom, a hatása pedig olyan tipikus garnieres: ez számomra azt jelenti, hogy nagyon-nagyon tisztít, és valahogyan vékonyabb szálúnak érzem tőle a hajam, és irreálisan selymesnek. Ha jól emlékszem, 600 Ft-ért vettem.
Avon Nail Experts körömágybőr-ápoló
Nem igazán szeretek kézkrémet használni, és általában amúgy is csak a körömágybőrömnek van szüksége ápolásra, így nagyon jól jött nekem ez a krém. Leginkább a blogra készített fotókon feltűnő a különbség. Általában esténként használom, illetve manikűrözés előtt, 1-1 pöttyöt teszek minden körömágyamhoz, majd bedolgozom a bőrbe. 829 Ft-ba került a 9-es katalógusban, a most következőben nem találom.

Visine folyékony gélcsepp fáradt szemre
Kontaktlencsés vagyok, és viszonylag gyakran érzem, hogy elfáradt a szemem. Az lenne az igazi megoldás, ha pl. itthon szemüveget hordanék, de utálom. Nem csak kényelmetlen és zavaró, hanem a színek sem olyan szépek vele, egy teljesen más világ. Aki úgy lencsés, hogy volt előtte szemüvege, az tudja miről beszélek :) Egyébként nem vagyok vele teljesen elégedett, de még csak 1-2x használtam. Egyébként ez NEM kifejezetten lencséseknek készült csepp, sőt, a tájékoztatóban azt írják, hogy lencsével együtt ne használjuk, ez engem nem igazán hat meg, de úgy fair, ha szólok róla. 1719 Ft-ba került

Isana mandulás körömlakklemosó
Örök kedvenc lemosó, kettőt vettem, a másikat húgomnak. 349 Ft

Mire vagytok leginkább kíváncsiak ezek közül?
Nektek mi volt a legjobb vételetek a hónapban?

9 megjegyzés:

  1. Én a nyár miatt tettem félre a Missha PC-t, nekem most túl "nehéz". A Dodo púdert szeretni fogod, garantálom :) A sampont pedig be fogom szerezni, nem tudom mi van, de jópár év kihagyás után nekem is mostanában kezd megint korpásodni a hajam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem érzem nehéznek, bár tény, hogy a Signature könnyedebb.
      A Dodo-t illetően nagyon remélem, hogy igazad lesz :D
      Sok sikert a samponhoz! :)

      Törlés
  2. Aza minta amin kóreaiul van ráírva az is vmi missha,most nem emlékszem a nevére,aszem van benne ginseng meg valami gold..akármi..... de jól hidratál,közepes-erős fedésű,de az még nekem is eléggé világos volt(talán télre megrendelem) ,szal neked tuti világos lenne.

    VálaszTörlés
  3. A "fogalmad nincs, hogy micsoda" minta a Missha Cho Bo Yang BB-je. Próbáltam valamikor, nekem nagyon nem vált be...

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok a segítséget, akkor ezt is el fogom ajándékozni :)

    VálaszTörlés
  5. Na a körömágybőr-ápoló érdekel marhára, még nagyon régen használtam, de annyira nem láttam különbséget :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd írok róla, ha már régebb óta használom :)

      Törlés
  6. Klassz, hogy lesz a rúzsokról teszt. :) A Vintage Pinket már hajkurászom egy ideje, de minden tesztben más színe van, hol vöröses rózsaszín, hol valami nagyon csúnya pink, de véletlenül se olyan, mint a katalógusban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El kell keserítselek, lehet, hogy nálam egy 3. színnek fogod látni :D Baromi nehéz az igazi színét visszaadni képen, legalábbis magának a rúzs"tömbét", felkenve még nem fotóztam.

      Törlés