2013. július 31., szerda

Júliusi szerzemények

012
A-England Beauty Never Fails, St. George, Jane Eyre, Dragon: Innen rendeltem őket, 10$/db áron, a szállítás 14$ körül volt. Arra számítottam, hogy majd vámot/adót kell fizetnem utánuk, de a csomagra nem az igazi értékét írták, hanem csak 10 dollárt, így ezt megúsztam. Kb. 2 hét alatt értek ide fizetéstől számítva.
A Dragon nemisannyirameglepetés volt Klaunak, itt írt róla. A másik háromról lesz majd külön bejegyzés.
Elöljáróban annyit mondanék, hogy a Beauty Never Fails kicsit hasonlít az essence Vampire’s Love Gold Old Buffy-ra, a St. George életem körömlakkszerelme, a Jane Eyre viszont egy kicsit csalódás.


024
Világítós körömlakk: Ebayen vettem, itt találjátok. Szkeptikus voltam, de tényleg világít a sötétben! Kb. 2 hét alatt ért ide. 2.99$

Bourjois 1 Seconde Nail Enamel 07 Fuchsia Bucolique
: Klau volt annyira tündérbogár, hogy felajánlotta, hogy válasszak valamit az iparfumeria kínálatából az ő kontójára 2000 Ft értékben. Ami nem körömlakk lett volna, arról vagy nem voltak olyan jók a vélemények, vagy túllépte a keretet, így maradtam a lakknál, a Bourjois-k amúgy is érdekeltek. Hosszas swatchnézegetés után ezt az árnyalatot választottam, részben talán azért is, mert egyébként nem nagyon vennék magamnak ilyen színű lakkot. Jól tettem! Nagyon tetszik a színe, magamon is, a minőségével is meg vagyok elégedve. A közeljövőben láthatjátok majd két bejegyzésben is. 1960 Ft

Lovely Baltic Sand Nr. 3
: Meglepetés Klautól. Ugye tudod, hogy imádlak? :D Még csak margarétán próbáltam, de annyira gyönyörű… Ha sellő lennék, csak ilyen lenne a körmöm. De hát nem vagyok, igaz, Klau? :D 649 Ft

Astor Perfect Stay Gel Shine 207/840 Creamy Coral
: Egészen egyszerűen megakadt a szemem ezen a lakkon, de nem vettem meg akkor. Viszont annyira tetszett, hogy a családi bevásárlás során bekérettem a kosárba :) A kép csalóka, ennél kevésbé élénk, és inkább barackosabb szín. Kb. 1400 Ft

032
Sweet Recipe Ice Cream körömlakk (Etude House) Strawberry Candy, Bourjois pirosító - 74 Rose Ambré, Alverde szemöldökformázó zselé - 02 Braun
Ezt a csomagot a Look fancy! blogon nyertem, köszönöm szépen még egyszer! :) Még kaptam egy nyakláncot, két dm-es kupont, és ezeket a fekete karkötőket. Mindegyiknek nagyon örülök, de a legjobban a pirosítónak, ugyanis már korábban kinéztem magamnak két árnyalatot a Bourjois-k közül, “ha majd esetleg”-helyzet esetére, és az egyik ez volt az :) (a másik egyébként a 92 Santal)

016
Egyáltalán nem terveztem spirált venni, ehhez képest 4 darabbal is gazdagodtam ebben a hónapban.

Kiko Lengthening Top Coat Mascara
: Ezt a spirált húgommal közösen kaptam apukámtól, az a különlegessége, hogy ez egy “fedőszempillaspirál” tulajdonképpen, 72%-al hosszabb pillákat ígér. Hát, magamnak biztosan nem vettem volna meg, illetve kissé körülményes két spirált használni, de meg kell hagyni, tényleg szép hosszúak lesznek tőle a pilláim. Ha érdekel titeket, írok majd róla tesztet. Nem tudom pontosan mennyibe kerül, apa Olaszországból hozta.

Maybelline The Rocket Volum’ Express & Maybelline The Rocket Volum’ Express Waterpoorf szempillaspirál
: A vízálló változatot Klautól kaptam, eredetileg a sima változatot nyerte meg a Maybelline egyik facebookos játékén, de annyira elhúzódott a postázás (hónapokig nem kapták meg a nyereményüket), hogy kárpótlásul elküldték a vízálló változatot is a nyerteseknek. Klau pedig odaadta nekem, mondván neki nincsen rá szüksége :) A simát pedig én vettem, ugyanis ahogy azt már megosztottam a blog fb-oldalán, a csömöri Auchanban 1000 Ft-ba került, ennek pedig nem tudtam ellenállni. Maybelline spiráltól megszokott módon még eléggé folyékony a festék, de érzem, hogy pár hét múlva nagyon jó barátok leszünk.

Tonymoly Cats Wink 3go Mascara #1 Power Volume Makeup
: Nincs mentségem, impulzusvásárlás volt ebayről… Sing-sing girltől vettem, a terméket itt találjátok. Szándékosan nem bontottam még ki, először el akarok használni pár régebbi spirált. 6.40$

025
Nyomdázó szett: Aninál láttam meg, azt írta róla, hogy tökéletes, így muszáj volt beszereznem, ugyanis a meglévővel (essence) nem igazán boldogulok. Én ettől az eladótól vettem, de sokan árulják. 2,39$

Körömdíszek (szegecsek)
: Már nem is emlékszem, hogy akadtam rá, de egyből megtetszett. Innen vettem, mindenféle dísz megtalálható itt. 1$.

Gerou mitesszereltávolító maszk
: Krémmánián találtam rá erre a termékre, és mivel a The Face Shop maszkja nem vált be, gondoltam teszek vele egy próbát. Nem vált be, semmit sem csinált; úgy néz ki, az én bőröm alkalmatlan ezekhez a maszkokhoz. Annál az eladónál már nem találom, akinél én vettem, de ha beírjátok, hogy “herbal nose pore remove blackhead mask”, rengeteg találatot kaptok. Én 5 darabot vettem, 1$-ért.

037
10 db körömmargaréta, átlátszó: Innen vettem, de ahogy látom, most csak az 5 db-s elérhető. Rég aktuális volt a lakkjaim rendszerezése, viszont nem volt elég margarétám hozzá. Most kényelmesen elférnek, és van hely a jövevényeknek is :) 2.90$

011
Emszappan - narancsos-kurkumás szénszappan: Fogyóban volt a Nadler szappanom, utánpótlás után kellett néznem. Némileg meghökkenve tapasztaltam, hogy egyszerűen nem kapható olyan zsíros bőrre való szappan (sem meskán, sem máshol), amiben ne lenne valamilyen erősen komedogén anyag (kókuszolaj leginkább). Végül írtam egy alkotónak, hogy nem készítene-e nekem egy szappant kizárólag alacsony komedogén indexű anyagokból. Szerencsém volt, elvállalta :) Egyelőre nem volt alkalmam kipróbálni őket, mert még érniük kell. 3 db szappanért fizettem 2400 Ft-t (ez a legkisebb mennyiség, aminél még kiszámíthatóan működnek az összetevők; egy szappant már megvett tőlem egy ismerős/olvasó), egyenként 100 grammosak.
Itt találjátok a készítő meskás adatlapját: Emszappan.

007
Avon Naturals ibolya és szőlőmag hajfénysampon lelapuló hajra: Fogyóban a Garnier samponom, ez pedig a 10-es katalógus újdonsága volt, az illata is tetszett, gondoltam teszek egy próbát. Még nem használtam. 379 Ft

Avon Advance Techniques hajápoló marokkói argánolajjal
: Már elhasználtam egy üveggel, nagyon szerettem, és fogyóban van, amit helyette vettem (Avon Naturals sárgabarack és shea spray – nem vált be), ráadásul jó áron is volt. 649 Ft

Avon Care dezodor Fresh&Soft, Dry&Pure
: Egy korábbi avonos dezodorral viszonylag meg vagyok elégedve, így szerettem volna kipróbálni ezeket is (még nem történt meg). 299 Ft/db.

25 megjegyzés:

  1. nagyon jók az a england lakkok.nekem is van három.ideje lesz körülnéznem az oldalon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretnék még "párat"... :D

      Törlés
  2. Én is imádom az A-England lakkokat képekről, de sajnos egyet sem birtoklok közülük, pedig de szeretnék! Na majd lehet, hogy most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá! :) És majd feltétlenül mutasd meg őket :)

      Törlés
  3. Nagyon jó dolgokat választottál, igazán szépek a lakkok :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szívesen! *.* Aww, a Tonymoly spirál nekem is kell, olyan cukiii! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :) Remélem nem csak cuki, hanem jó is lesz :D

      Törlés
  5. Az a szénszappan nagyon ígéretesen hangzik, kíváncsian várom a véleményed róla! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írok róla majd, a másik két általam használt szappannal együtt :)

      Törlés
  6. Tudsz élni.. :D
    Hát Neked ugye már mondtam, hogy az első reakció az volt, hogy "úúú, rohadjon meg, aki kapásból négy A-England lakkot vett" ... :D
    A dragonért örökhálám :]
    Amiket meg kaptál, használd egészséggel, és nem vagy sellő, hanem.... tudod Te, mik vagyunk.:]
    Amúgy a TonyMoly spirál csomagolása mekkora édes már. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudok hát :D
      Nagyon szívesen :)
      Persze, hogy tudom :D Személyi kordonos királyságos királylányok :D

      Törlés
  7. A Deok nagyon jók, csak ajánlani tudom! Én is pont ezt a kettőt választottam, az illatuk is jó, és nem vettem észre h nyomot hagynának, szal 300ért jó vétel volt darabja. :)

    VálaszTörlés
  8. Azok a lakkok mesések, mondjuk én még élőben nem találkoztam vele, mármint nincs olyan barátnőm akinek lenne ilyen lakkja :)
    Az Avonos hajápolót szeretem én is, bár a világos zöld kupakos testvérét jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zöldet nem próbáltam, de ez szimpatikusabb is nekem :)

      Törlés
  9. Utállak, utállak, utállak :D A St. George a lakkok Szent Grálja számomra :)

    VálaszTörlés