2013. július 8., hétfő

Helló, Bloglovin’! nyereményjáték - a nyertes

Sziasztok!

Elmúlt éjfél, én pedig még ébren vagyok, úgyhogy gondoltam, ki is sorsolom a játék nyertesét :)

41-en jelentkeztetek, összesen 88 esélyt szerezve.
A nyertest a random.org oldal segítségével sorsoltam, a szerencsés pedig bármilyen hihetetlen – komolyan, hogy lehet valaki mindig ilyen mázlista? nem más, mint

CRaPTRaSH

Gratulálok!
Nyereménye egy Avon Planet Spa Himalájai goji bogyó revitalizáló tusfürdő és egy ugyanilyen testápoló, illetve a hozzászólása alapján valamilyen korall színű meglepetés, amit holnap (azaz ma) fogok beszerezni :)

Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot az oldalsávban található email címen vagy facebookon, ha esetleg nem tennéd meg ezt szerda éjfélig, akkor új nyertest sorsolok.

Köszönöm szépen mindenkinek a jelentkezést; akik most nem nyertek, azok se csüggedjenek, legközelebb talán éppen rájuk mosolyog a szerencse :)

9 megjegyzés:

  1. Ez a nő hihetetlen :-)
    Klau, nem akarnál velem lottózni?
    Gratulálok!

    VálaszTörlés
  2. Gratula! :D Nagyon mázlista, az egyszer biztos! :D

    VálaszTörlés
  3. Én ezen miért nem lepődök meg? :D Komolyan Klau, én fejet hajtok előtted. :D

    VálaszTörlés
  4. Köszikösziköszi :D
    Tudom, hogy ez már durva, de higgyétek el, nincs benne semmi szabálytalanság :D
    PAncsi, a lottó eddig nem jött be, max a sorsjegyek kis tétben. :(

    VálaszTörlés
  5. Grat! :DDD Látom Fortuna nagyon szeret téged! :D

    VálaszTörlés
  6. Hi, Glad to see you are bloglovin user. pay us a visit at http://www.lovinfollowers.com

    VálaszTörlés