2013. július 5., péntek

Avon Forbidden Fruits kollekció


A mai bejegyzésben ezt a nyári körömlakk-kollekciót mutatom be, amely a Pro+ családba tartozik – a magyar katalógusban egyébként nem volt nevesítve, csak simán új színekként szerepeltek.
Mindegyik árnyalat egy-egy gyümölcshöz kapcsolódó nevet kapott: Seduce Me Strawberry, Honeydew Dazzle, Mandarin Magic, Divine Lime, Grape Goddess.

Először margarétán mutatom őket, ezt a képet a blog facebook-oldalára is kitettem még valamikor júniusban, amikor kézhez kaptam őket:
Egyébként elég nehéz volt némelyik színt fényképezni, de megnyugtat, hogy másnál sem láttam róluk élethűbb képeket – próbáltam napsütésben, árnyékban, szűrt fényben, vakuval… Hiába, a narancssárga és a pink lakkot nagyon nehéz visszaadni, de igyekszem minél érzékletesebben leírni őket.

Mindegyik lakkban vannak csillámok, de nem egyformán dominánsak. Közös tulajdonság még az igazán gyors száradás, és az, hogy a csillámok ellenére nagyon szép fényes, sima a felületük (a képeken természetesen fedőlakk nélkül láthatóak). A Honeydew Dazzle és a Seduce Me Strawberry alapja egy kicsit krémesebb, a másik háromé teljesen “tiszta”. Elég folyékony állagúak, nekem ezzel nincs bajom, az NYC lakkoknál is szeretem ezt a “könnyebb” állagot, de nem árt figyelni, mert ha sok festéket veszünk fel az ecsettel, hajlamosak elfolydogálni. Egyik lakk sem csíkoz, egyenletes a fedésük, csak éppen enyhe, ezért több réteg kell mindegyikből.

A bal oldali kép mindig az árnyékban készült, a jobb oldali pedig a napsütésben.

Mandarin Magic

Ez egy narancssárga lakk. Nem ám pirosas-narancssárga/narancssárgás-piros (mint a képen), nem korall, nem kiskutyafüle, hanem élénk, szó szerint narancs-sárga. Ebben dominálnak leginkább a csillámok, amik arany színűek alapesetben, de lámpafényben van egy pici zöldes beütésük. Először úgy gondoltam, hogy elég lesz 2 réteg, de átlátszottak a körömvégeim, főleg fotón volt feltűnő. A képeken 3 réteg van rajtam, és ha nagyon akarom látni, akkor itt is átsejlenek a körömvégek.

Honeydew Dazzle

Halvány menta színű lakk, néha zöldalmafagyi színűnek tűnik (lásd jobb oldali kép). Felkenve a csillámok inkább csak felsejlenek, az üvegben egyébként még színjátszóak is, sárga-zöld-kék-lila árnyalatokban pompáznak. Mindenképpen kell belőle a 3 réteg. Azt hiszem, ez a kedvencem a kollekcióból.

Grape Goddess

Ciklámenbe hajló lila szín, az üvegben látszik legjobban az igazi árnyalata. Az alapszíntől egy picit rózsaszínesebbek benne a csillámok, de olyan apróak, hogy már-már inkább shimmer finishűnek tűnik tőlük a lakk. Belőle elég 2 réteg.

Divine Lime

Lime színű lakk, sárga csillámokkal (az üvegben ezek is színjátszóak, mint a Honeydew Dazzle-nél). Bőven kell belőle a 3 réteg. Szerencsére ennek a színét teljesen jól visszaadja a kép :) (a Honeydew Dazzle-ét is egyébként)

Seduce Me Strawberry

Először nem értettem, hogy ennek a lakknak mi köze van az eperhez. Aztán rájöttem, hogy üvegben sötétebb eperfagyi színe van, és kissé pasztellnek tűnik. Felkenve viszont egyértelműen neon pink. A csillámok rózsaszínűek, de nem igazán feltűnőek. Akárcsak a Grape Goddess-ből, belőle is elég a 2 réteg. Amennyire távol áll tőlem gondolatban a neon pink, egyrészt mert neon, másrészt mert pink :D, annyira tetszett végül is magamon. Egyáltalán nem gondoltam volna, hogy ez lesz a 2. kedvencem, hiszen itt van ez a gyönyörű, élénk lime, de ez a pink valahogyan nagyon jól mutat a bőrszínemmel.

Összességében
Nagyon jó kis kollekciót hozott össze az Avon, igazi élénk, vibráló nyári színek – ha nem használhatnék más lakkokat a nyáron, akkor sem szomorkodnék. Az áruk is kedvező, egymás után két kampányban is 600 Ft/db áron lehetett őket beszerezni, a mostani, 10-es katalógusban viszont nem láttam őket, sőt összesen 4 árnyalatot találtam a Pro+ családból.
Egyetlen hibájuk van ezeknek a lakkoknak, még pedig az, hogy elég gyorsan fogynak. Ez nagyrészt annak köszönhető, hogy mindegyikből kell a 2-3 réteg, kisebb részt pedig annak, hogy imádom őket használni :)

Remélem tetszett a bejegyzés :)
Nektek megvan valamelyik lakk ezek közül?

26 megjegyzés:

  1. Hát ezt kár volt megmutatni! :) Megfájdult a szívem,hogy nem rendeltem meg! :( Gyönyörűek!!! Ajajaj, megint annyi szegény pénztárcámnak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj :D Szerintem biztosan lehet majd még kapni őket, csak most ezeket az új csillámos-akármilyen lakkokat promózzák nagyon, amik a Cosmic szemhéjpúderekhez és szemceruzákhoz illenek.

      Törlés
    2. :D Bemutató ajánlatban néztem őket, de azokon a képeken nem tetszettek. De így... :)

      Törlés
    3. A Focusban lévő képekre gondolsz? Ott azt hiszem csak az epres meg a szőlős szerepelt, pici képen, üvegben, és hát egyáltalán nem látszott az igazi színük.

      Törlés
  2. Én a lime színű lakkot rendeltem meg, aztán két próbálkozás után ment is a kukába, annyira utáltam az állagát. Nem hogy szépen, de még vállalhatóan sem tudtam kilakkozni vele a körmeimet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :S Sajnálom, hogy rossz tapasztalatod volt vele :( Én pont a sűrűbb, vastagabb állagú lakkokkal nem bírok.

      Törlés
  3. A Seduce Me Strawberry színe tetszik legjobban, amúgy is, meg a kezeden is, de a többi sem rossz, bár azért kár, hogy van, amiből 3 réteg kell, de a színekért megéri :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a jó, hogy baromi gyorsan száradnak, szóval nem olyan nagy gond a 3 réteg, illetve csak amiatt, hogy gyorsan fogynak így.

      Törlés
  4. Hát ez valóban jól sikerült az Avonnak :) A szőlős és a limes nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  5. Megint fáj a szívem :D Nagyon gondolkoztam rajtuk, de végül a pasztell vonalból választottam 3 lakkot, alig várom, hogy ideérjenek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd meglesem nálad őket :)

      Törlés
    2. Gondolhatod, hogy az első adandó alkalommal befotózom őket :D

      Törlés
  6. Az jó, hogyha gyorsan fogynak, legalább nem csak a polcon porosodnak, hanem látszik rajtuk a használat nyoma is! :) Ez akkor fájóbb csak, hogyha van kedvenc darab, amit utólag kivonnak a kínálatból. A Grape Goddess annyira hasonlít így napfényben a régi Dynamora. A Mandarin Magic pedig nagyon nyáriasra sikerült, őt én is szívesen hordanám most! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, így legalább nem kidobott pénz, meg egyébként is 12 ml, szóval azért még kitartanak egy darabig :)
      A Dynamo-t nem ismertem, de rákerestem; a Grape Goddessnek világosabb, élénkebb, ciklámenesebb lila.

      Törlés
  7. Hát, a képeket látva már én is nagyon bánom, hogy nem rendeltem belőlük... :-)
    Ha lesz még akcióban, tuti veszek!

    VálaszTörlés
  8. a Divine Lime nekem ismegvan, de a Seduce Me Strawberry a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam Honeydew Dazzle, Seduce me Strawberry, Divine Lime a sorrend :)

      Törlés
  9. Óh, mindenek isteni színe van! =) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondom én, hogy jól sikerült kollekció :)

      Törlés
  10. A Divine Lime-t ki is néztem már magamnak! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem nem fogsz benne csalódni :)

      Törlés
  11. istenien néznek ki, és szerelmes is vagyok beléjük, csak fáj a szívem annyi pénzt kiadni értük:S

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés