2013. június 13., csütörtök

Sleek Blush: Pomegranate, Coral | teszt


Még februárban kaptam ezeket a pirosítókat, be is fotóztam őket, de csak most jutottam el odáig, hogy írjak róluk. Ez nem is baj, mert visszanézve a téli képek pocsékul sikerültek, mostanában viszont elég jók a körülmények, úgyhogy új képeket készítettem. Hiába, a fény mindenekfelett :)

Leírás a makeuplaza.com oldalról:
Az arcpír lehet erőteljes domináns vagy visszafogott, légiesen természetes. A Sleek arcpírek híresek a kitűnő minőségükről. Extra erősen pigmentáltak, nagyon jó minőségűek, építhetőek. Felhordásuk alkalmával mindenképpen ajánlatos kozmetikai ecset használata. Az ecsetet mártsa a festékbe, majd finoman ütögesse le róla a felesleget. Textúrája selymes, nagyon jól lehet vele dolgozni, építhető. Nagyon tartós, szinte alig kopik a bőrről. A pírek nemcsak az arc "almácskáinak" kiemelésre alkalmasak, hanem az arc átformálására is, valamint a halánték befestésére, vagy a szemek festésére is. Mint a legtöbb terméknek, így ennek az arcpírcsaládnak is vannak sztár színei, melyek világhírűek. Ilyen például a Rose Gold, melyet sokan a NARS Orgasm testvéreként emlegetnek, vagy a pikáns színű limitált kiadások. Természetesen nem elhanyagolhatóak a többi színek sem, hisz mind-mind csodálatos és egyedi. Nagyon erősen pigmentált termékről van szó, élénk, erőteljes színek. Professzionális felhasználásra javasoljuk. Vegan termékek.
Csomagolás:
Meglepődtem, mert azt hittem, hogy ezek is papírdobozban fognak érkezni, mint a szemfesték-, pirosító- és arcformázó paletták, de csak műanyag fóliába voltak csomagolva. Maga a pirosító a Sleektől megszokott, masszív, matt fekete dobozkában van, a fedelet teljesen kitölti a tükör, 8 gramm pirosítót tartalmaz (viszonyításképpen: az essence 5 gramm). 4,2 x 6,5 cm, a képeken valahogy nagyobbnak tűntek (a viszonyítási pont hiánya miatt, gondolom), de végül is ez inkább pozitívum, mert nem foglal sok helyet :)

Kezdetben nagyon nehezen tudtam őket kinyitni, főleg a Coralt, friss lakkozással nem is érdemes vele próbálkozni… Mostanra némiképp bejáródtak, de még mindig küzdeni kell velük néha. Erre azért jobban odafigyelhetnének, főleg, hogy a két darab sem egyforma ilyen szempontból, és a Sleek palettáim többsége is könnyen nyitható, amellett, hogy biztonságosan záródnak, emiatt levonok egy pontot. 4/5
Színskála, szín, pigmentáltság:
Ezek a pirosítók 10 árnyalatban kaphatóak, különböző finishekkel. A Sleek weboldalán meg tudjátok őket nézni, sőt, világos/normál/sötét bőrön swatcholva is láthatjátok őket, de azért nem mondanám, hogy 100%-ban stimmelnek a színek.

Nekem két árnyalat van meg, a Pomegranate és a Coral, előbbi shimmer, utóbbi little shimmer finishű (a MUP szerint legalábbis). Ahogyan a képeken is láthatjátok, a panban valóban ilyennek tűnnek, de feltéve a Coral majdnem matt, a Pomagranate is csak egy picit fénylik, ezzel én teljesen meg vagyok elégedve, de aki csillogóan fényes hatást vár, az csalódni fog.
Kezdetben szinte csak a Pomagranate színt használtam, de mostanában rákaptam a Coralra, mert egy picit barnult már az arcom, és így nagyon szép, természetes hatása van. A Pomegranate panben elég vadnak tűnik, de rajtam egyáltalán nem az, nem tudok rá más szót, mint azt, hogy bájos, olyan hatása van rajtam, mint máson egy halvány rózsaszín pirosító. Ez egyfelől jó, mert szépen mutat, másfelől pedig azért ennél egy kicsit erősebb, durvább színre számítottam.
Az ujjal húzott mintákat alap nélkül, az ecseteseket Skinfood Aloe BB krémre készítettem, a felső kép direkt napfényben, az alsó árnyékban készült.
A Pomegranate nagyon erősen pigmentált, a Coral kicsit kevésbé, de ez is szuper. 5/5
Használat, állag:
Nem ugyanolyan az állaguk, a Pomegranate puhább, a Coral kicsit keményebb, ez használatkor is érződik. A Pomegranate-hez épp, hogy hozzá kell érintenem az ecsetet, a Coralnál ennyi nem elég, de egyáltalán nem kell vele sem küzdeni. Általában 1-2 ecsetnyit rakok mindkét orcámra. Nem vettem észre, hogy poroznának, igaz, nem is igazán figyeltem. 5/5

Tartósság:

Tartósságot pontozni nem egy hálás feladat nekem, mert hajlamos vagyok egyáltalán nem figyelni arra, hogy smink van rajtam, például a kezembe támasztom az arcom, és ennek értelemszerűen a pirosító látja leginkább kárát. Ugyanakkor még így is bőven látszódnak a nap végén, persze egy kicsit fakulnak, főleg melegebb, izzadósabb időben, de őszintén, szerintem nem létezik olyan termék, amelyik nem, így 5/5.

Ár/érték arány:
A MUP-ban 1390 Ft-ba kerülnek, a Sleek weboldalán 5.99$-ba, ami szerintem hihetetlenül jó ár egy ilyen szuper termékért, ráadásul nagyon sokáig elég egy ilyen pirosító. A képeket kb. 1 hete készítettem, és látható, hogy alig fogyott belőlük, pedig a Pomegranate-et 4-5 hónapja használom szinte minden sminkeléskor. 5/5

Összességében:

Nagyon szeretem ezeket a pirosítókat, ezek után eszembe sem jutna drogériában nézelődni, ahol ilyen minőséget csak sokkal több pénzért kapunk (ha kapunk). Csak az tart vissza a további rendelésektől, hogy egyrészt ezek is évekig elegek lesznek, másrészt nem vagyok egy nagy pirosítós, és ezeken kívül még van egy Rose Gold-om a Face Form Kit-ben és egy Blush by 3 palettám is (Sugar), amiben további 3 szín van, és ezeket is alig jut eszembe használni. 5/5

Csak ajánlani tudom!

6 megjegyzés:

  1. Kár a matt finish-ért, csodaszép színek, nekem jobban tetszene, ha valóban látszana egy kis csillogás :)
    A Sleek minőségnek viszont az Oh So Special óta elkötelezett híve vagyok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A zsíros bőrömmel nekem jobb is, hogy nem fénylenek :) Én is imádom a Sleek cuccokat :)

      Törlés
  2. Nekem pont az tetszik, hogy nem túl fényesek, magát a színt nézve a Coral tetszene jobban, de így Rajtad a Pomegranate jobban tetszik, bár az előbbi is nagyon szép. :]

    VálaszTörlés
  3. Én sajnos nagyon is pirosító mániás vagyok, ezek pedig igazán szépségesek! *.* :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, ehhez kétség sem fér :D Szoktam nézegetni a többi színt is, de eddig mindig sikerült megértetnem magammal, hogy bőven elég ez a 6 (ez a kettő, plusz Rose Gold a Face Form kitben, és Turbinado, Muscovado, Demerara a Blush by 3-ben).

      Törlés