2013. június 5., szerda

Miss Sporty Lasting Colour körömlakk | 150 Red Tango


A harmadik lakk, amit a Coty Kft-től kaptam tesztelésre, ez a gyönyörű vörös Miss Sporty darab.
A hivatalos leírás nagyon hasonlókat ígér, mint a már bemutatott Astor Perfect Gel Shine és Rimmel Salon Pro lakkok esetében: a zselés körömlakkok fényességét, 10 napos tartósságot, és a széles ecsetnek köszönhetően könnyű használatot. Ajánlott fogyasztói ára 529 Ft, és 20 árnyalatban kapható.

Az első “igazi”, magamnak vett lakkom egy fekete Miss Sporty volt, ennek már 7 éve. Emlékszem, egy barátnős kiruccanásra kentem fel először (és utoljára), és már az út során (talán a Margitszigetre mentünk) félig lepattogzott a körmeimről. Ennek fényében – bár ez jó régen volt, és azóta biztos már többször is változott a formula – nem voltam valami lelkes e lakkot illetően, igaz, a színe tetszett.
Az ecsete nagyon hasonlít az Astor Perfect Gel Shine-éhoz, kicsit szélesebb és lekerekített típusú, kényelmes és könnyű használni. Már egy rétegben is nagyon szépen fed, egyáltalán nem csíkos, de én két rétegben kentem fel, mert egyrészt belenyúltam az első rétegbe (a száradási ideje átlagos, én voltam béna), másrészt két rétegben egy picit mélyebb, sötétebb színe van, ami nekem jobban tetszik.
Hihetetlenül fényesre szárad, ebből a fényből pár nap elteltével veszít valamennyit, de még így is nagyon szép.
És a tartóssága… Komolyan mondom, nem hittem a szememnek. 6 napig volt rajtam (fedőlakk nélkül, természetesen), és csak minimális körömvégi kopást tapasztaltam, jobban bírta, mint az Astor lakk! Azért ez szép teljesítmény nem csak az előzetes elvárásaimhoz képest, de önmagában is.
A színe az a tökéletes vörös, aminek szerintem minden lány körömlakkgyűjteményében szerepelnie kéne.

Nem hittem volna, hogy ez lesz a véleményem, de a 3 tesztelésre kapott lakk közül ez lett a befutó nálam.
Nagyon hasonlít az Astorra, de ez egy kicsit tartósabb volt rajtam, és persze azt se felejtsük el, hogy majdnem harmadannyiba kerül. Csak ajánlani tudom.

10 megjegyzés:

  1. Szép szine van, örök kedvenc a piros :)

    VálaszTörlés
  2. Én már évek óta használom, mint a "tökéletes piros körömlakkot". Imádom. Egy rétegben is fed, mire végig festem a 10 (vagy 20) körmömet, az első kezem már meg is száradt :))

    VálaszTörlés
  3. De szép fényes! Jól hangzik, amiket írtál róla :)

    VálaszTörlés
  4. Ááá már így képről imádom, mennyire szép *-*

    VálaszTörlés
  5. Örülök, hogy nem csak nekem tetszik ennyire ;)

    VálaszTörlés