2013. június 1., szombat

Májusi szerzemények

Már nem is emlékszem, mikor jártam utoljára drogériában, de ez természetesen nem szab gátat az új holmik beszerzésének, hiszen itt van nekem az Avon katalógus (…), és jó pár terméket kaptam tesztelésre is.
Szokás szerint a körömlakkokkal kezdek, szerintem nem lesz olyan hónap, hogy ne fészkelje be magát pár új darab a gyűjteményembe. A felső sort vettem, az alsó sort a Coty Kft-től kaptam.
Avon Pro+ körömlakk Tweed, Cherry Jubilee, Real Red, Red Reveal, Seduce Me Strawberry: Mostanában a piros-vörös-bordó korszakomat élem körömlakkok terén, ennek kapcsán vettem ezeket a lakkokat. A Tweed nagyon sötét bordó, majdnem fekete. A Cherry Jubilee sötétvörös, a Real Red nevéhez híven az az igazi, klasszikus vörös, míg a Red Reveal egy pinkes tónusú darab. A Seduce Me Strawberry az eperfagyihoz hasonlít, apró rózsaszín csillámokkal, igazi nyári lakk, istenien mutat a kissé barnább bőr mellett. 599 Ft/db

Miss Sporty 150: Gyakorlatilag ugyanolyan színű, mint az Avon Real Red, hamarosan írok róla tesztet, elöljáróban annyit, hogy pozitívan csalódtam benne. Ajánlott fogyasztói ára: 529 Ft

Astor Perfect Stay 403 Make a Splash: Róla már írtam, itt nézhetitek meg. Röviden: a minőségével nincs bajom, de a színe miatt nem lesz a kedvencem. Ajánlott fogyasztói ára: 1479 Ft

Rimmel Salon Pro 307 Grape Sorbet: Róla is írtam már. Röviden: nem vagyok elájulva ettől a lakktól, szerintem az Astor jobb, bár lehet, hogy ha más finishű darabot kapok, nem ez lenne a véleményem. Ajánlott fogyasztói ára: 1179 Ft

New York Color Expert Last Nail Polish 045 Love Never Dies, 011 Anise Green: Manikűrt már készítettem velük, de a tesztelés még hátravan, pont ma kentem fel a világospirosat. Nagyon kíváncsi vagyok, hogyan teljesítenek tartósság szempontjából, ugyanis a meglévő NYC lakkjaim elég csúnyán elbuktak ezen részen. Pontos árat nem tudok, talán 600 Ft körül kaphatók.
Már elég régóta megvannak a margarétáim, de eddig nem használtam őket. Gondoltam jó ötlet lenne megmutatni a lakkokat felkenve is a szerzeményes bejegyzéseknél, a margaréták erre gyors és kényelmes megoldást jelentenek. A lakkok az előbbi sorrendben láthatóak.
Az Avon lakkokat 3 rétegben kentem fel, a Tweed így leginkább feketének tűnik, pedig nem az, legközelebb elég lesz 2 réteg is, illetve a többiekből sem szükséges a 3 réteg körömre kenve, de az átlátszó margarétán jobban mutatnak így. Sajnos a Seduce Me Strawberry színét sehogy sem sikerült elkapnom. Az alsó sor lakkjait 2 rétegben használtam.
Avon Advance Techniques bontófésű és összecsukható hajkefe: Elég gyakran meggyűlik a bajom a hajammal, ami a kócolódást illeti; így vettem egy bontófésűt, amivel kíméletesebben tudom kifésülni a bogokat, mint a hajkefével, illetve egy kis neszesszerben hordható fésűt, mert nem túl ildomos dolog nyilvánosan az ujjaimmal fésülgetni a hajamat, és nem is valami hatékony. 399 Ft és 549 Ft
Avon szemöldökceruza kefével, Dark Brown: Nem tudom, említettem-e már a blogon, de ennek a terméknek a személyében megtaláltam a tökéletes színű szemöldökceruzát. Sok másik darabot is kipróbáltam, és mindegyik vörös volt a szemöldököm mellett, csak ez nem. Használgatom a Sleek szemöldökszettjét is, de mostanában nagyon nincs kedvem pepecselni vele, így marad ez a ceruza, ami viszont elég gyorsan fogy. Persze Murphy megint jót kacagott magában, mert ahogy rátaláltam erre a termékre, egyből meg is szüntették… Most viszont az internetes ajánlatok között ráakadtam, és kettőt is vettem belőle, így egy darabig megmenekültem. 529 Ft/db
Avon Solutions narancsbőr elleni kettős hatású testápoló: Most, hogy már egy ideje igyekszem normálisabban enni és mozogni, gondoltam nem árt egy kis külső segítség is, bár bevallom, egyelőre nem a narancsbőr a legnagyobb problémám, hanem a sok pluszkiló. Nem várok tőle nagy csodát, és arra sem jöttem még rá, hogy miért kettős hatású, de ártani csak nem árt. 1229 Ft

Avon Naturals sárgabarack és shea 2 az 1-ben sampon és balzsam: Csak nekem lehet ennyi eszem, hogy a zsírosodásra hajlamos hajamra száraz, sérült hajra való sampont veszek, ráadásul 2 az 1-ben terméket, de nem tudtam ellenállni az illatának. Ahhoz képest, hogy száraz hajra való, nem zsírosít nagyon, de azért érzem, hogy nem a legjobb, a csalános-bojtorjános sampont jobban szerettem. 329 Ft

Avon Naturals sárgabarack és shea kifésülőspray: Másik zseniális vétel… Mint írtam, eléggé kócolódik a hajam, ezért szerettem volna egy kifésülősprayt, mert bár nagyon szeretem az Avon argánolajos hajápolóját, de azt csak vizes hajra jó használni, én pedig kb. minden nap szenvedek a hajammal. Az illata ennek is isteni, de azt vettem észre, hogy mintha kissé ragacsos lenne tőle a hajam. Volt egy kósza ötletem, hogy mi van, ha ezt is csak vizes hajra tanácsos használni? Megnéztem a csomagoláson, és naná, persze ezt a katalógusban nem írták… Úgyhogy majd az argánolajos hajápoló elfogyta után használom, abban már úgy sincs sok. 489 Ft

Avon Senses Citrus Burst tusfürdő: Nagyon finom, frissítő, citrusos-grapfruitos illata van, meleg időben tökéletes lesz. Az utóbbi idők borongós, hűvös időjárásában nem volt hozzá igazán kedvem, inkább a melegebb, puhább illatú Seventh Heaven tusfürdőre vágytam. 369 Ft
Avon Little Gold Dress parfüm: Nem tudtam ellenállni a Focus magazinban lévő mintának, de nem bántam meg, hogy megrendeltem. Nagyon kellemes, lágy, “puha” illat, én kezdetben a barackot, később a vaníliát érzem ki belőle, sokat fogom használni mostanában, az biztos. Egyébként furcsa, mert korábban el nem tudtam volna képzelni, hogy egy ilyesmi illat tetsszen nekem; ha valaki azt mondja, hogy ennyire szeretni fogok egy parfümöt, amiben nem hogy van vanília, de dominál benne, kinevetem. Hiába, csak a változás örök. Sajnos nem túl tartós, kb. 4-5 órán át érzem magamon. 1999 Ft-ért vettem egy bemutató ajánlat keretében, a következő, 9-es katalógusban fog először szerepelni, 2999 Ft-s áron.

Avon Riviera Goddess kölni: Hirtelen felindulásból vettem meg, vele még barátkoznom kell, túl erős, “éles” illat a mostani ízlésemnek. 1399 Ft
Sigma F80 Flat Kabuki, E25 Blending: Mostanában sok bloggert megkeresett a Sigma, és nagyon örültem neki, amikor megláttam, hogy én is kaptam tőlük emailt. Csatlakoztam a partnerprogramjukhoz, ezt a két ecsetet kaptam tőlük. Még egyiket sem használtam, előbbit alapozó hiánya miatt, utóbbit pedig a szemsminkelés hiánya miatt, de már nagyon kíváncsi vagyok rájuk.

Mi tetszik nektek a legjobban? Esetleg van, ami nektek is megvan?
Szeretnétek, hogy máskor is megmutassam a lakkokat margarétán?

12 megjegyzés:

  1. A Seduce Me Strawberry mennyire szép így a margarétán :]
    A Riviera Goddess kölnit meg még nem szagoltam, de valahogy így ránézésre úgy érzem, hogy tetszene :P

    VálaszTörlés
  2. Oh, mennyi szépséges lakk! *.* És habár nem hiszek az ilyesmiben, de nagyon kíváncsi lennék a Avon Solutions narancsbőr elleni testápolójára. :D Nem lehet, hogy azért kettős hatású, mert narancsbőr elleni krém és testápoló is egyben? Amúgy lövésem sincs, csak tippelek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem nagyon hiszek benne, ezért is írtam, hogy nem várok csodát tőle :) Na ne, ezért lenne kettős hatású? -.-'

      Törlés
  3. A lakkok nagyon szépek, bármelyiket elfogadnám :)

    VálaszTörlés
  4. Ó, gondoltam is Rád, amikor láttam a szemöldökceruzát, kár, hogy a Light árnyalatból nem volt... :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom csak ebből maradt még, csak azt nem értem, hogy miért pont most lehetett őket megvenni, már több kampány óta nem lehet kapni.

      Törlés
    2. Igen, fura, meg az is, hogy végre egy igazán jó termék, erre megszüntetik :-(

      Törlés
  5. De szép lakkok! Tetszenek azok a szép bogyószínek. =)

    VálaszTörlés
  6. Én is sajnálom a szemöldökceruzát. Bepróbálkoztam a glimmerstick verzióval, na az szörnyű. Inkább azt vették volna ki...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megvettem, ráadásul véletlenül, mert az is ilyen internetes ajánlat volt, a képeket pedig nem töltötte be az oldal, csak a nevét láttam (annyit, hogy "szemöldökceruza, Dark Brown"), és annyira megörültem neki, hogy nem gondolkoztam...

      Törlés