2013. június 23., vasárnap

Helló, Bloglovin’!

Gondolom már mindenki tudja, hogy július 1-től megszűnik a Google Reader, és ezzel együtt egy csatorna, aminek segítségével eddig nyomon követhettétek a blog életét.

Hasonló rendszer a Bloglovin', ahová már korábban regisztráltam a blogot, de még elég kevesen követtek ott. Így, hogy egy picit ösztönözzelek titeket, egy nyereményjátékot indítok.

A képen látható Avon Planet Spa Himalájai goji bogyó revitalizáló tusfürdőt és testápolót lehet megnyerni, plusz egy személyre szóló meglepetést. :)
A játék július 7-én éjfélig tart, tehát két hetetek van jelentkezni.


A feltételek:
- Kövesd a blogot Bloglovin’-on. Ezt itt tehetitek meg: Smink és a többi
- Lájkoljátok ezt a bejegyzést Bloglovin’on (erre azért van szükség, mert a követőket nem lehet látni név szerint, de a bejegyzéseket kedvelőket igen).
- Írd meg a kedvenc színedet, méghozzá azt, amelyiket legszívesebben használod sminkeléskor, körömfestéskor (ez a meglepetéshez szükséges).

- Ha már a játék indulása előtt (június 23., 12:30) is követted a blogot GFC-n keresztül, +1 eséllyel indulsz.
- Ha lájkolod a blog facebook-oldalát (itt találod), és nyilvánosan megosztod a nyereményjátékhoz tartozó képet (itt találod), + 1 eséllyel indulsz.

Jelentkezni kommentben lehet, a következő formában:
… néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
… néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
… néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
Kedvenc színem a(z) …

Játékra fel, sok szerencsét mindenkinek!

92 megjegyzés:

  1. Szia! Vezekényi Franciska néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. Kedvenc színem hmmm mondjuk az élénknarancssárga. :) Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  2. Szia! :)
    Már jó rég követlek bloglovinon D. Lilla néven és most már GFC-en is ugyanilyen néven. Lájkoltam a bejegyzésedet is :) (erre rá akarok szokni :))
    Kedvenc színem pedig aaaaa... zöld :)
    Köszi a játékot, szép napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A GFC követésért most nem jár plusz esély, mert új feliratkozó vagy, illetve a Bloglovin'-os lájkot sem látom :S Kérlek vedd fel velem a kapcsolatot emailben, az oldalsávban megtalálod a címemet.

      Törlés
  3. Szia!:)


    Mandy Szandi néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.

    Berki Szandra néven és osztottam meg a bejegyzést Facebookon.
    Kedvenc színem a királykék

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A megosztást nem látom, biztos, hogy nyilvánosan osztottad meg a képet?
      Egyébként GFC-n régi olvasó vagy, úgyhogy ezért jár a pluszpont.
      Eddig 2 eséllyel indulsz a játékban, ha megoldjuk ezt a megosztásos dolgot, akkora 3-al, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot emailben, az oldalsávban megtalálod a címemet.

      Törlés
  4. Szia!
    Noémi Bányai néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on
    Jeriko rózsája néven követem a blogot GFC-n.
    Noémi Bányai néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon.
    Kedvenc színem a fekete.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  5. Szia!
    Szuper ötlet a játék, nagyon tetszenek a nyeremények :)
    Bloglovin-on Eszter(bellala) néven követlek, és ilyen néven ment a like a bejegyzésre.
    BeLLaLa néven követem a blogot GFC-n keresztül.
    Kedvenc színem pedig a lila/rózsaszín :)
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  6. Szia!

    Nóri Pogonyi néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Anneke néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    Nóri Pogonyi néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a menta.

    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :) A megosztást nem látom (biztos, hogy nyilvános volt?), így egyelőre 2 eséllyel indulsz a játékban, de ha megoldjuk ezt a megosztásos dolgot, akkor hárommal, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot emailben, az oldalsávban megtalálod a címemet.

      Törlés
  7. Beauty By Juctus néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Juctus néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    A kedvenc színem pedig a pink :)

    Köszi a lehetőséget ,nagyon szuper kis nyereményjáték :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  8. Dalma Sánta néven követem a blogod és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Dalma ( : néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    Dalma Sánta néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a lila,de sminknél és körömlakknál nagyon keveset használom ezt a szint! A sminknél inkább a natúr színeket részesítem előnyben,körömlaknál a favoritom a barack szín :D
    Nagyon jó kis szet! Köszi a lehetőséget! ( :

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  9. Szia! :)
    Blogvin'-on Dobó Nikolett követlek, és lájkoltam a bejegyzést.
    Itt Nikolett Dobó néven követlek.
    Kedvenc színem a korall.
    Köszi a játok :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  10. sziiaa Bia!
    köszi a lehetőséget :)

    Papp Dorottya néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on
    muccuus néven követem a blogot GFC-n
    Papp Dorottya néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon
    Kedvenc színem pedig a sárga-naranccsárga

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  11. szia!
    Bloglovinon Sz. Orsi néven követem a blogod már régóta, itt pedig Orsi Szemán néven. A kedvenc színem smink terén a natúr színek, körmök terén pedig a rózsaszín.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  12. Szia!
    Ágnes Váczi néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    Váczi Ágnes néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon.
    Kedvenc színem a menta.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, de sajnos nem látom a lájkot Bloglovin'on :( Így nem érvényes a jelentkezésed, kérlek vedd fel velem a kapcsolatot emailben, a cím megtalálható az oldalsávban.

      Törlés
    2. Köszönöm a visszajelzést, írtam e-mailt. :)

      Törlés
    3. Problem solved, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  13. Szia!
    Hebők Vivien néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Hebők Vivien néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a rózsaszín, bár szemfestésnél inkább a natúr színek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  14. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra :) Mindkét helyen régóta követlek: bloglovinon Fairyland, itt pedig fairyland néven.
    A facebookon Ssq Kri néven lájkoltalak és osztottam a játékot.
    Kedvenc szineim a kék és a zöld, valamint a natur szineket is szeretem.

    Köszönöm a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  15. Szia!

    Itt rone2122 néven követlek.
    Schmidt Renáta néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Schmidt Renáta néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem körmököm a lila, kiegészítőkben pedig a fehér.

    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  16. Szia! :)

    Sárga Ilona néven lájkoltam a Bloglovin'-os bejegyzést, és persze régóta követlek ott is, mert a kezdet kezdetén átimportáltam mindent! :)

    Szintén ezen a néven követem a fészes blog oldalad, és meg is osztottam a nyereményjáték képet a blogom fészes oldalán! (Fiatalos blog)

    Kedvenc színem a kék, minden mennyiségben! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  17. Szia.
    Ivett Bicsák néven követem régóta a blogot, és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Yvuus beauty néven követem a blogot GFC-n. +1 esély
    Yvuus beauty and everything néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon + 1 esély
    Kedvenc színem a pink. :)
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Szia!:)
    Panka néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Panka néven követem a blogot GFC-n, már a játék indulása előtt is követtelek. (opcionális) +1 esély
    Panka körmök néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a(z) pink.
    Köszi a lehetőséget!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  20. Szia!
    Leskó Krisztina néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.(muszkovit)
    Leskó Krisztina néven követem a blogot GFC-n.
    Kedvenc színem a kék:)
    Köszi a játékot:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  21. Szia!
    Kiglics Tímea néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Lencsilány néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    Kiglics Tímea néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a(z) hú, most a lime és a sárga minden árnyalata:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  22. (Azt hiszem) Criollo néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    Criollo néven követem a blogot GFC-n.
    Luca Nagy néven követem a blogot Facebookon.
    Kedvenc színem a(z) zöld.

    Köszi a játékot:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)
      Egyébként Bloglovin'-on Luca vagy :)

      Törlés
    2. :D Köszi, már akkor azt is tudom, hol kell állítgatni :)! Most átállítottam elméletileg Criollo-ra:)

      Törlés
  23. Szia!
    Kerekes Réka néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    krisztina réka kerekes néven követem a blogot GFC-n.
    Krisztina Réka Kerekes néven lájkoltalak facebookon
    Kedvenc színem a pink. :)

    köszi a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz, mert elfelejtetted megosztani a képet (vagy nem nyilvánosan tetted). Ha ezt pótolod, akkor már hárommal :)

      Törlés
  24. Tamara Rajzó (vagy Mialamia?!) néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Mia&B néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    Tamii Rajzó néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon. (opcionális) + 1 esély
    Kedvenc színem a(z) menta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)
      Egyébként Tamara Rajzó vagy Bloglovin'-on :)

      Törlés
  25. Szia! Nagyon szépen köszi a játékot!
    Réka Réka P. néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Réka Réka P. néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély


    És a kedvenc színem a piros :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  26. Kemiviki néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    Kwemiviki néven követem a blogot GFC-n.
    Kedvenc színem a fekete.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  27. Szia!

    Horváth Zsófi néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on .Szintén ezen a néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon - a becenevem ott Zsufie.

    A kedvenc színem pedig a lila. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, a fb-s megosztást nem látom, úgyhogy egyelőre 1 eséllyel indulsz, de kérlek írj emailt, az oldalsávban megtalálod a címet, és megoldjuk a dolgot :)

      Törlés
    2. Emailben megoldottuk, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  28. Szia!

    - Kövesd a blogot Bloglovin’-on. Ezt itt tehetitek meg: Smink és a többi
    - Lájkoljátok ezt a bejegyzést Bloglovin’on (erre azért van szükség, mert a követőket nem lehet látni név szerint, de a bejegyzéseket kedvelőket igen).
    - Írd meg a kedvenc színedet, méghozzá azt, amelyiket legszívesebben használod sminkeléskor, körömfestéskor (ez a meglepetéshez szükséges).

    - Ha már a játék indulása előtt (június 23., 12:30) is követted a blogot GFC-n keresztül, +1 eséllyel indulsz.
    - Ha lájkolod a blog facebook-oldalát (itt találod), és nyilvánosan megosztod a nyereményjátékhoz tartozó képet (itt találod), + 1 eséllyel indulsz.

    Judit06 néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    Judit Halmosi néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést nyilvánosan Facebookon.

    Kedvenc színem a kék és a barna.
    Kéket nem használok sminkeléskor viszont körmökön igen. :) Barnát sminkeléskor használom gyakrabban,de körmökön is nagyon szép. :)
    E-mail: elvihetomacska@gmail.com- Ha esetleg kellene.

    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)
      Egyébként Bloglovin'-on Judit néven lájkoltál :)

      Törlés
    2. Rendben köszönöm szépen! :)
      Szuper akkor nem lesz nehéz megjegyezni a felhasználónevet. ;)
      Bocsi most látom,hogy mindent elküldtem azt is amit csak bemásoltam,hogy tudjam,de a lényeg,hogy tudtál követni. :)

      Törlés
  29. Szia!

    Arvael néven követem a blogodat, és lájkoltam is a képet.
    A Facebookon Katalin Ágoston néven lájkoltam az oldalt.
    A körmöknél nagyon szeretem a barackszínt, smink terén pedig a zöldet :)

    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést :)
      Régi olvasó vagy GFC-n, úgyhogy jár a plusz esély :)
      Viszont az fb-s plusz esélyhez nem csak lájkolni kell az oldalt, hanem meg is kell osztani a képet, ha ezt pótolod, akkor már 3 eséllyel indulsz a játékban, jelenleg kettővel.

      Törlés
  30. Szia!

    CRaPTRaSH néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    CRaPTRaSH néven követem a blogot GFC-n. És eddig is követtelek. :]
    Orbán Klaudia néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon.
    Kedvenc színem az hangulatfüggő, de most akkor legyen mondjuk korall. :P
    Köszi a lehetőséget. :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  31. Szia.:)
    Tesa Seneš néven követem és like-oltam a blogod Bloglovin'-on.
    Eszter néven követem a blogod BFC-n.
    Fekete, lila és natúr színek minden mennyiségben. :)

    Szuper nyeremények, köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  32. Szia!

    eva1 követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    Kedvenc színem: nude :)
    Köszi! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  33. szia.
    Lauren McGuy néven lájkoltam és úgy is követlek Bloglovinon, a kedvenc színeim pedig a kék és a piros:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  34. Szia!
    Anikó Faragó néven követlek és Bloglovinon is a kedvenc színem a kék és a babarózsaszín :)
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban, mert GFC-n régi követőm vagy :)

      Törlés
  35. Szia!
    Kata Sz néven követlek Bloglovin'-on, kedvencem a nude :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 1 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  36. Bloglovin'-on gabcsyyii néven követlek és lájkoltam a bejegyzést :) fészen Gabriella Szöllősi néven lájkoltam:) ,a kedvenc színem a rózsaszín:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést! Az fb-s megosztást nem látom, kérlek állítsd át nyilvánosra, ha ezt megteszed, akkor 2 eséllyel indulsz, jelenlegi állás szerint eggyel.
      Egyébként Bloglovin'-on Gabriella Szöllősi néven követsz&lájkoltál :)

      Törlés
  37. a BlogLovin'-on Edinaa néven követlek és Facebookon lájkoltam a képet és az oldalt is + megosztottam.
    A sminkeléskor és körömfestésnél a pasztell színeket kedvelem igazán :)
    a Facebookon Edina Paragi néven lájkoltam és osztottam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést! Az fb-s megosztást nem látom, kérlek állítsd át nyilvánosra, ha ezt megteszed, akkor 2 eséllyel indulsz, jelenlegi állás szerint eggyel.

      Törlés
  38. Szia! Kis Melinda néven a Facebookon lájkoltam a képet és az oldalt is, és megosztottam. több kedvenc szinem van pl.: kék, rózsaszin, és a zöld.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést! Az fb-s megosztást nem látom, kérlek állítsd át nyilvánosra, ha ezt megteszed, akkor 2 eséllyel indulsz, jelenlegi állás szerint eggyel.

      Törlés
  39. Szia! Mindenhol MFKata néven követlek ;-) (pink)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  40. Szia! :)

    Csipai Nikoletta néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on.
    xstrawberrykissx néven követem a blogot GFC-n.
    Csipai Nikoletta néven követem a blogot és osztottam meg a bejegyzést Facebookon.
    https://www.facebook.com/nikoletta.csipai/posts/686646928028395

    Kedvenc színem a(z) piros, arany, királykék, pink.
    Régi olvasód vagyok. :)

    Köszi a játékot! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  41. Szia, Katka Hajdúová néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. Katka Hajdú néven osztottam meg a bejegyzést Facebookon
    Kedvenc színem a PINK:) Köszi a játékot:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést, 3 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés
  42. Szia:)
    Molnár Fanni(Fannu98)néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on,valamint megosztottam a bejegyzést Facebookon.
    Kedvenc színem a (világos)rózsaszín:)
    Köszönöm,hogy részt vehetek a játékban:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a jelentkezést!
      Az fb-s megosztást nem látom sajnos, feltételezem azért, mert nem nyilvánosan osztottad meg :( Így egyelőre 1 eséllyel indulsz, de ha beállítod nyilvánosra a megosztást, akkor kettővel :)

      Törlés
  43. Fanni Kereki néven követem a blogot és lájkoltam a bejegyzést Bloglovin’-on. 1 esély
    Fanni Kereki néven követem a blogot GFC-n. (opcionális) +1 esély
    Kedvenc színem a lila. :)
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a jelentkezést, 2 eséllyel indulsz a játékban :)

      Törlés