2013. június 2., vasárnap

ABC TAG - kicsit másképp

Arra gondoltam, hogy néha vasárnaponként egy-egy személyesebb jellegű bejegyzést teszek közzé, és ezzel szerettem volna kezdeni. Ez a tag már több, mint egy éve várakozik piszkozatként, és van olyan kérdés, amire ma már mást felelnék. Éppen elkezdtem volna aktualizálni a bejegyzést, amikor eszembe jutott, hogy érdekesebb lenne, ha a régi és az új válaszok egyaránt szerepelnének.

A - Alvás: Hogyan alszol?
Mindig az oldalamon, néha magzatpózban. Háton vagy hason képtelen vagyok elaludni. Mindig jól bebugyolálom magam a takaróba, még nyáron is szeretem, ha van valami rajtam, ha "tudok mibe kapaszkodni"(ehhez egy pszichológusnak biztos lenne egy-két szava...).
Ez nem változott, továbbra is csak az oldalamon tudok aludni.

Egy ilyennek örülni tudnék.

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Nincsen "nagy álmom". Sok minden van, amit szeretnék, pl. megismerni a világot, önmagamat, és elég öregen és bölcsen halni meg ahhoz, hogy ne féljek tőle. Csupa könnyen és egyszerűen teljesíthető kívánság :)
A fentiekhez csatlakozik még az, hogy nem szeretnék magányos lenni. Nagyon félek attól, sőt,  már kb. tényként kezelem, hogy a 70 darab macskám fogja felfalni a holttestemet…

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Lehet, hogy ordas közhely, és egyesek szerint nem egészséges, de a barátom. Szerintem nem igényel magyarázatot.
Nagyon szeretném, ha még mindig ugyanezt a személyt mondhatnám a legjobb barátomnak, és valamilyen formában talán még igaz, de attól félek, nem mindig marad így. Vidámabb vizekre evezve, meg kell említenem Klaut (alias CRaPTRaSH), ő volt a legfőbb támaszom az utóbbi időszakban. Köszönöm! :)

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Nem díjazom, az egyszer biztos.
Mit mondhatnék, továbbra sem kedvelem az ilyen kifejezéseket.


D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Nagyon.
Még mindig.

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Sok mindent, de az első ami az eszembe jutott, az az elnyomás.
Ez sem változott.

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Csak koncerten, egyébként dúdolgatni szoktam, vagy az ütemet dobolni a lábammal/ujjammal/tollal. Egyébként borzalmas hangom van :D
Mostanában többször rajtakapom magam, hogy énekelgetek, legtöbbször ha szívemnek nagyon kedves dalt hallgatok. De még mindig borzalmas a hangom :)

true story...
mentségemre szóljon, hogy 12 éves voltam

F - Foci: Szereted a focit?
Teljes mértékben hidegen hagy.
Ez nem változott.

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Ritkán. Igazából elég szerencsésnek mondhatom magam.
Továbbra sem én vagyok az, akinek a kínos sztorijain nevet a társaság, jó eséllyel mentem ki magam a kellemetlennek induló szituációkból is.

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
Ó, rengeteg. Önző vagyok, akaratos, türelmetlen, fegyelmezetlen, dacos és hisztis. Biztos van még pár ilyen "jó" tulajdonságom.
Még mindig vannak gyerekes tulajdonságaim (nem csak rosszak, jók is), de egy picit azért érettebb vagyok már.

H - Házimunka: Mit szeretsz, és mit utálsz a házimunkák közül?
Azokat a házimunkákat szeretem, amik gyors és látványos eredménnyel bírnak, pl. porszívózás, rendrakás. Nem szeretek mosogatni.
Még mindig nem szeretek mosogatni, de minél idősebb az ember, annál több nemszeretem dolgot kell megcsinálnia…

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Nem  mondanám, hogy nagyon, de egy napos-szeles nap mosolyt csal az arcomra.
A mostani hűvös, borongós idő eléggé betett nekem, amúgy sem voltam túl jó lelkiállapotban, de így volt, hogy legszívesebben egész nap csak az ágyban feküdtem voltam (és 80%-ban ezt is csináltam).


J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem, és nem is szeretnék. Még ha hinnék is benne, hogy előre lehet látni a sorsunkat, akkor sem szeretném tudni, mi vár rám.
Azóta sem voltam, és a jövőről való véleményem sem változott.

K - Kávé: Kávézol?

Néha iszok egy tejeskávé-szerűséget, de önmagában a kávé ízét nem szeretem, az illatát viszont igen.
Mostanában inkább kakaózom, egészen rászoktam.

L - Lakás vagy kertes ház?
Kertes ház, bár szerintem lakásban is jól érezném magam.
Nagyon jó dolog egy kertes ház, az udvar, de szerintem nem lenne erőm, időm rendben tartani, úgyhogy felelősségteljesebb dolog lenne lakást választani, ha arra kerül a sor, hogy elköltözzek otthonról. Ha meg lesz családom, nos, azt majd meglátjuk.


M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Igen :)
-

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Kifejezetten sokat netezek szerintem, órákat naponta.
Továbbra is elég sokat internetezek…

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Egy igazi ölelés a barátomtól, és a hozzá járó "Nem lesz semmi baj, Bubuszkám". Ezen kívül ami hatékony eltereli a figyelmemet az a sorozatnézés, vagy számítógépes játék.
Hát erre most mit mondjak… Maradtak a sorozatok és a kajálás.

Ez egy jó sorozat. Tényleg.

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Én voltam az, aki nem tanult (vagy legalábbis minimális mértékben és azt is az utolsó pillanatban), és keveset törődött a sulival, mégis jó tanuló volt, és szerették a tanárok. Nem voltam kifejezetten rosszban senkivel sem, volt pár barátom, amolyan "mellékes szereplő" voltam.
-

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
Nem igazán volt még alkalmam önéletrajzot írni, a diákmunkásakat leszámítva, és nincs is olyan, amire büszke lennék. Nem csináltam, nem értem el semmi különlegeset (még?!).
Sajnos az elmúlt egy évben sem tettem szert semmilyen különleges képességre vagy tudásra.

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
Megnézem mi tükröződik benne. Ha nem sietős, akkor lehet, hogy elkezdem piszkálgatni :D
Belerúgok. Jó, nem, de ahhoz lenne kedvem.


R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt? 
Szeretem magamról azt hinni, hogy okos és agyafúrt vagyok, de ki tudja.
Egyre kevésbe vagyok eszes, azt hiszem.

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Van, elég sok.
A régiek nem tűntek el, pár újat is szereztem.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Repülni szeretnék. Nagyon.
Még mindig.




T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Semleges. Beszélgetni szeretek, de azt lehet élőben is.
Ez sem változott.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Hmm, jó kérdés. Magamat :) Bevallom, nem igazán értem, mit akar a kérdés. Ha amolyan "hátizsákos-induljunk neki a világnak"-féle utazásra gondol, akkor pénzt, iratokat, mobilt (+töltőt), mp3 lejátszót, könyvet.
Könyvet már nem vinnék, mert nagyon nehezek, és remélném, hogy elég kalandban lesz részem ahhoz, hogy ne legyen időm/szükségem olvasni :)

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Még a szüleimmel élek, nálunk szokás a vasárnapi közös ebéd. Este pedig megcsinálom a húgom körmét. Ennyi a fix program.
Általában otthon vagyok, sokáig alszok, segítek az ebédben, utána azt csinálom, amit egyébként is szabadidőmben. Húgom azóta magának lakkozza a körmét (nem azért mert én béna vagyok).



Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Kinövőben vagyok a kamaszkori hardcore rocker korszakomból, már hallgatok lightosabb számokat is, de még mindig a keményebb zene a meghatározó.
Tovább szélesedett az általam hallgatott zenék köre, bár mostanában pont visszatértem egy kicsit a kamaszkori kedvenceimhez.

9 megjegyzés:

  1. Ó, de édi vagy :] A képekről meg már kifejtettem a véleményem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Grumpyt és Cumberbaby-t miattad raktam be :D Na jó, miattad is :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jó kis TAG, tuti kitöltöm én is :) Nagyon tetszettek a válaszaid!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók a válaszok, bár sajnálom, hogy nem jól alakulnak a dolgaid. Kitartást, és ÉLJEN GRUMPY CAT!

    VálaszTörlés
  4. Érdekes tag lett, főleg, hogy kétszeresen an kitöltve, ez tetszik :)) Ha lesz egy kis szabadidőm kitöltöm én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik :) Várom a te válaszaidat is :)

      Törlés