2013. június 28., péntek

Week 21: Inspired by a Color | 31 WNC


Végre valami, amivel elégedett vagyok! Jó, ha nagyon szigorú akarnék lenni magamhoz, megjegyezhetném, hogy az átmenet nem tökéletes, de szerintem nagyon jól mutat ez a manikűr, élőben még szebb volt :)

Azt már előre eldöntöttem, hogy a zöld szín által hagyom magam inspirálni ebben a körben, csak éppen nem jött az ötlet. Illetve volt egy tervem, de valahogy nem volt kedvem megcsinálni, gondolom azért, mert úgy éreztem, megvalósítva nem lesz olyan látványos, mint az elképzelt változat. Aztán megláttam Klaunál a barack-piros átmenetes lakkozást, és ha élnék ilyen teátrális mozdulatokkal, a fejemet verhettem volna a falba, hogy nekem ez miért nem jutott eszembe. Főleg, hogy nagyon tetszenek az ilyen manikűrök.
Mindhárom használt lakkot láthattátok már a blogon, a nevükre kattintva eljuttok a bejegyzésekhez, ahol bár nem önmagukban szerepelnek, de mégis jobban látszódik az eredeti színük (ez főleg a két sötétebbik lakkra igaz):
Avon Pro+ Honeydew Dazzle (halvány menta)
NYC Expert Last Nail Polish 011 Anise Green (limezöld)
Astor Lacque Deluxe 880 Forest Green (sötétzöld)
Fedőlakként a szokásos essence studio nails ultra gloss nail shine-t használtam.

11 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, imádom én is az ombre körmöket de most annyira nincsen időm vele szórakozni. Én a tetejére szoktam húzni egy réteg áttetsző lakkot, és az általában kicsit összemossa az egészet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is használtam fedőlakkot :) Vagy konkrétan színes, de áttetsző lakkra gondolsz?

      Törlés
  2. nagyon szép lett az átmenet, ügyi vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Miért ilyen profik a Bloggerinák a színátmenetes körmökben? :D Nekem nem megy ilyen szépen! :D

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/2013/06/ombregalaxis.html ->> Ez a legutóbbi borzadályom :D

    Nekem nagyon tetszik, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm mindenkinek :)
    Iluss♥: Szerintem a tiéd sem rossz, de ha nem tetszik, akkor a gyakorlás a megoldás :)

    VálaszTörlés
  5. Már mondtam, amikor mutattad, de most is mondom, rohadt jó, emellett az enyém inkább pacás mint átmenetes :DD

    VálaszTörlés
  6. Szia, díjat kaptál tőlem
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2013/06/dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés