2013. június 17., hétfő

Week 20: Water Marbled | 31 WNC


Ezen a héten water marble technikával készített manikűrön volt a sor, a nagy melegre való tekintettel vidám nyári színekkel készítettem el.
Nem igazán vagyok elégedett az eredménnyel, nagyon bubis lett, főleg a jobb kezemen (ezt le sem fényképeztem), és a minták sem nagyon tetszenek, kivéve a hüvelykujjamon lévőt, szerintem az nagyon jó lett :)
3 Avon Pro+ lakkot használtam: Sea Breeze (vízkék), Inspire (sárga), Orange Creamsicle (narancssárga). Fedőlakk a szokásos essence ultra gloss nail shine, alapnak pedig a fehér színű Maybelline mini colorama 51 French White-ot kentem fel.

12 megjegyzés:

  1. Nagyon poén lett szerintem, nekem bejön! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. nagyon tetszik:) az én water marble-n ezt meg sem közelíti...:(

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. úú, nem értem, hogy ezzel mi a bajod, szerintem szuperül kivitelezted, nekem pl. már egy sima, mezei lakkozással is gondjaim vannak, szóval ez már profizmus :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem a mutatóujjad mintája tetszik nagyon :) A színkombináció is szuper!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszetős :D Profi munka :D Nekem sose sikerült még megbirkózni ezzel a technikával, és szerintem nem is próbálgatom :D Még a könyököm is lakkos lett :D :D :D

    VálaszTörlés
  6. Én sem értem mi a bajod vele, nekem nagyon tetszik. :D A színek meg isteniek!

    VálaszTörlés
  7. szia.:) nagyon tetszik a blogod, fel is iratkoztam:)
    Ha nem nagy kérés, megkérhetlek, hogy kövess vissza?:)
    A blog: zsanibia.blogspot.com
    Előre is köszönöm
    xoxo

    VálaszTörlés