2013. május 24., péntek

Water Spotted. Oh, wait…

Biztosan láttátok, hogy mostanában sok blogger posztolt New York Color lakkokkal készült manikűröket. E mögött egy bloggereknek szóló játék áll: 5 szerencsés megnyerheti a teljes, 40 körömlakkból álló NYC lakk-kollekciót.
Annak is van esélye nyerni, akinek nincsen blogja, ők a New York Color Hungary facebook-oldalán tudnak játszani a körömlakkokért.

Ezen kívül mindenki kapott 2-2 lakkot, hozzám a limezöld 011 Anise Green és az élénkpiros 045 Love Never Dies érkezett, róluk majd külön bejegyzés(ek)ben írok részletesebben.
Ezen a két darabon kívül csak sötét NYC lakkjaim vannak, azokhoz pedig nem volt kedvem, így ebből a két színből kellett volna alkotni valamit. Először pöttyökre gondoltam, de Klau gyorsabb volt :) (eszméletlen szép manikűrt csinált egyébként), így water marble-t terveztem. Mígnem tegnap reggel, félálomban beugrott a water spotted manikűr ötlete, úgyhogy ennél maradtam.
Először használtam ezt a technikát, még van mit gyakorolni, kísérletezni, ezért is kapta a bejegyzés a fenti címet ;)
Igazából tetszik az eredmény, nem zavar, hogy nem olyan, mint amilyennek “hivatalosan” lennie kéne. Eredetileg csak az egyik kezemre terveztem elkészíteni, de annyira megtetszett, hogy megcsináltam a jobb kezemre is. Mondanom sem kell, ott is öt különböző minta sikerült, talán a mutatóujjam az, ami leginkább hasonlít az “igazi” water spotted hatásra.
Sajnos a legtöbb képen a lime inkább sárgának tűnik a körmömön (az üvegben érdekes módon nem), élőben sokkal jobban mutat.
Aki nem ismeri a technikát, és szeretné kipróbálni, itt talál róla egy jó videót.

Két rétegben felkentem az Anise Green-t, megvártam amíg teljesen megszárad, ezután a Love Never Dies-ból cseppentettem 3-4 cseppet a vízbe, és egy Avon testpermetet használtam a minta kialakítására. A lakkozást örök kedvence fedőlakkommal, az essence studio nails ultra gloss nail shine-al fejeztem be. Sajnos nem vártam meg rendesen, hogy a piros lakk is megszáradjon, így néhol elkentem a mintát.

Nektek melyik körmöm tetszik a legjobban? :)

20 megjegyzés:

  1. Ez baromi jól néz ki, nekem azonnal a Hubba bubba rágó jutott eszembe róla :D http://4.bp.blogspot.com/_lB4lRSAHAQ8/TNjBbRtoK-I/AAAAAAAAAbU/w0SfBoVWNQQ/s1600/IMG_1396.JPG

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Engem is nagyon emlékeztet valamire (talán valami játékból), de nem jövök rá, hogy mire :D

      Törlés
  2. A bal kezed kisujja a kedvenc. Amúgy pedig nem mindenki kapott két lakkot, én itt árválkodom, kihagyva a jóból :-S :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy-hogy?? O_o :( Az emailt megkaptad, de a lakkokat nem?

      Törlés
    2. Ó, nem, emilt sem kaptam. Én vagyok a láthatatlan blogos lány :-)

      Törlés
    3. Jaaa, értem :( A mindenki-t úgy értettem, hogy azok, akikkel a Coty tartja a kapcsolatot.

      Törlés
    4. Igen, belőlem meg kitört a szívfájdalom :-D

      Törlés
  3. Eszméletlen jó lett! Talán eddig ez a water spotted mani tetszik a legjobban, amiket eddig látam. Isteni jó ez a két szín együtt! =)
    Nah pont ezt akartam kérdezni, hogy mivel spricoltál... De látom leírtad. Köszi az infót. =)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis cuki lett ez a "fröccsöntött" manikűr, nagyon tetszik! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. áááá ez nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
  6. Hát ez teljesen jó, Te, esküszöm, nekem még jobban is tetszik, mintha teljesen szabályos lenne :P

    VálaszTörlés
  7. Nekem tengeri korall beütése van. :D De némelyik körmödön a buborékos üdítő is beugrik róla. Gratula,nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép lett, jó technikát választottál :) Sajnálom, hogy én nem kaptam, de talán majd legközelebb..

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik, szerintem szupi lett :)

    VálaszTörlés