2013. május 29., szerda

Rimmel Salon Pro körömlakk | 307 Grape Sorbet

A Coty Kft-től kapott lakkok bemutatását ezzel a rózsaszín Rimmel darabbal folytatom.

A sajtóanyag zselés lakkokat idéző hatást és akár 10 napon át tartó tökéletes festést ígér, valamint azt, hogy a lakk egyszerre funkcionál alapozó-, fedő-, és színes körömlakként. A könnyű használatot a különlegesen széles maxi ecset segíti. Ajánlott fogyasztói ára 1179 Ft, és 18 árnyalatban kapható, melyek közül 9-et Kate Moss tervezett és nevezett el (elvileg). Hozzám a 307 Grape Sorbet nevű érkezett.
A felvitel valóban egyszerű, az ecset tényleg széles, és a vége enyhén ferde, a következő képen láthatjátok.

Sajnos nagyon látszanak az ecsetvonások, ez a frost finish velejárója. Két rétegben kentem fel a lakkot, mert az első rétegnél nem fordítottam elég figyelmet a csíkokra, a második réteggel legalább párhuzamosak lettek… Egyébként már egy rétegben is jól fed, a pigmentáltsággal nincs gond.

Száradási ideje átlagos.
A színe elég trükkös, néha egészen fáradt, mályvás rózsaszínnek láttam (az első képen az üvegben lévő lakknak van ilyen színe), máskor pedig sokkal élénkebbnek, olyannak, mint a képeken.

Elismerem, hogy szép, de sajnos nagyon nem az én színem.
Emiatt (is) csak 4 napig viseltem, a 3. napon lepattant egy pici lakk az egyik körmömről, illetve minimális körömvégi kopást tapasztaltam. Nem hiszem, hogy 10 napig viselhető állapotban maradt volna, fedőlakkal is maximum 6 napot saccolok neki.

Összességében nem ájultam el ettől a lakktól, bár lehet, hogy ha más színű/finishű darabot kapok, nem ez lenne a véleményem.

Még őket sem láttam élőben – egyébként áprilistól kaphatóak – , de neten megnéztem őket, és a 703 Rock n roll, 391 Celebrity bash és a 712 Rythm&blues árnyalatokra kíváncsi lennék.

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. A színe nem tetszik ennyire?

      Törlés
    2. nagyon 80as évekbeli jégtáncosnő-diszkós plusz annyira ronda, amikor ennyire ordítanak az ecsetvonások...

      Törlés
  2. Ez nekem sem tetszik! A színe sem, mert olyan jeges, hűvös szín vagy nem is tudom, és nem szeretem az ilyen finishű lakkokat :S

    VálaszTörlés
  3. A szine nekem tetszik, viszont az hogy látszanak az ecsetvonások az nem jön be :(

    VálaszTörlés
  4. Ahogy látom, eléggé megoszlanak a vélemények erről a lakkról :)

    VálaszTörlés