2013. május 10., péntek

OPI | Get Your Number



Az Áprilisi szerzeményeknél írtam, hogy Klau elküldte nekem az OPI nyereménye felét, azaz két csodaszép, liquid sand finishű lakkot. A fekete-piros színű Stay the Night-ról már írtam, most a Get Your Number-t mutatom meg.

A másik lakknál használtam alapszínt, de ehhez nem találtam olyat, amiről úgy gondoltam, hogy nem változtatja meg a színét, így önmagában kentem fel, két vastagabb rétegben. Láthatjátok, hogy ez elég is volt, így is nagyon szép.


Kicsit csalóka a színe az üvegben, ott inkább középkéknek tűnik, felkenve viszont egyértelműen élénk világoskék (élénkebb, mint a fenti képen), sok-sok kisebb-nagyobb csillámmal, melyek egy része holografikus.



Ezt a lakkot csak pár napig viseltem, mert túl feltűnőnek találtam az egyszerű hétköznapokra (és magamnak). Ez idő alatt (3 nap, ha jól emlékszem) nem kopott, nem pattogzott, és a csillámok sem veszítették el a színüket, vagy legalábbis nem tűnt fel, mert egy részük eredetileg is ezüst volt.

Összességében nagyon tetszik ez a lakk, annak ellenére, hogy az első gondolatom az volt, hogy jobb lenne, ha normál finishű lenne, mert nagyon szép volt száradás előtt is.

Szerintem nyáron fogom majd sokat használni :)

11 megjegyzés:

  1. Én is odavoltam érte száradás előtt is, de azért így sem rossz :-)

    VálaszTörlés
  2. Röhögni fogsz, sokkal jobban tetszik a Te kezeden, mint a sajátomon :D

    VálaszTörlés
  3. .nekem ilyen szurkeskeken talan meg jobban tetszik a szine, mint az uvegben :)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nem mondtam én, hogy nem :) Csak meg nem száradva valahogy hangsúlyosabbak a csillámok.

      Törlés
  5. Annyira gyönyörű, ká, hogy nekem valószínűleg nem lesz. Nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most akciósak ezek a lakkok a Müllerekben, úgy tudom :)

      Törlés
  6. Ilyen nekem is kell. :O Nagyon szép.

    VálaszTörlés