2013. május 26., vasárnap

Elfogyott! III.

Nagyon, nagyon régen volt utoljára ilyen bejegyzés, majdnem 9 hónapja.
Ennek leginkább az az oka, hogy úgy gondoltam, semmi érdekes nem fogyott el, ha pedig mégis, akkor hirtelen felindulásból kidobtam azt a pár üres flakont, ami összegyűlt, mert nem volt kedvem tárolni őket, amíg összejön egy bejegyzésnyi mennyiség.

A mostani poszt apropóját az adja, hogy találtam pár elhasznált dolgot a fürdőszobaszekrényben, gondolom oda kezdtem őket gyűjteni, csak elfeledkeztem róluk, az új cuccok pedig eltakarták őket. Ne is mondjátok, iszonyatosan rendetlen vagyok...
Avon Naturals vörös áfonya és méz erősítő sampon minden hajtípusra: A balzsamjával együtt használtam (annak nem találtam meg a flakonját), nagy kedvencem volt télen, isteni illata van. Hatását tekintve átlagosnak mondanám, nem zsírosított, nem szárított, rendesen tisztított.
Újravettem? Igen, még a télen, majd a 2. flakon után váltottam a csalános-bojtorjános samponra.

Avon Naturals Herbal csalán és bojtorján sampon vékonyszálú, töredezett hajra: Kb. ugyanazt tudom elmondani, mint az előzőről, ezt is szerettem használni.
Újravettem? Nem, de csak azért, mert nem tudtam ellenállni egy másik sampon illatának.
Helyette: Avon Naturals sárgabarack és shea 2 az 1-ben sampon és balzsam (májusi szerzeményeknél lesz szó róla)

Avon Advance Techniques hajtápláló sampon marokkói argánolajjal minden hajtípusra: Általában nem szeretem az Advance Techniques család samponjait, de ebben nem csalódtam, a balzsamot és az olajat is megvettem. Táplált, amennyire egy sampon táplálni tud, és emellett nem zsírosított.
Újravettem? Igen, de harmadjára nem vettem meg, ezután szereztem be a vörös áfonyásat.

Mint látjátok, elég csapongó vagyok hajápolás terén, ritkán veszem kétszer ugyanazt (mondjuk ezek közül kettőt is újravettem, sebaj), de egy ideje az Avon Naturals családból válogatok, mert még egyikben sem csalódtam, és nagyon jó kis akciókat lehet kifogni (329 Ft!).

Avon Naturals gránátalma és mangó hidratáló tusfürdőNagyon finom illata van, a géles állaghoz képest krémes habja, és valamennyire hidratált is, nagyon szerettem.
Újravettem? Nem, mert nem túl olcsó (mostani katalógusban 729 Ft, én 499 Ft-ért vettem anno), és két másik tusfürdőre is elcsábultam mostanában.
Helyette: Avon Senses Citrus Burst és Seventh Heaven
essence 2 in 1 kéz&körömápoló balzsam: Nagyon vártam, hogy elfogyjon... Az elején még tetszett az illata, de egy idő után egyszerre idegesített és untam, pedig igazából kifejezetten kellemes. Valószínűleg azért zavart ennyire, mert nem szívódott be elég gyorsan, nem is hidratált eléggé, és volt már a helyére jelentkező, amit nem akartam megkezdeni addig, amíg ezt el nem használtam.
Újravettem? Nem.
Helyette: Avon Planet Spa vitaminos kézkrém holt-tengeri ásványokkal

Garnier Mineral InvisiDry 48h golyós dezodor (fene se tudja, mi a pontos neve, annyi minden van ráírva...): Nagyon régóta golyós dezodorokat használok, mert a stiftesek valahogy nem jönnek be, a spray-sektől pedig fulladok, köhögök. Nem tudom, milyen megfontolásból döntöttem emellett, de nem csalódtam, végezte a dolgát.

Újravettem? Pontosan ilyet nem találtam, de egy nagyon hasonlót (Garnier Invisimineral bla bla bla) vettem, azzal is meg vagyok elégedve.

essence studio nails ultra gloss nail shine: Úgy vettem meg ezt a fedőlakkot, hogy nem olvastam utána, de nagyon jól választottam. Nagyon szép fényes felületet biztosít, gyorsan szárad, tartósabbá is teszi a lakkozást, tényleg nagyon jó. Régóta szeretnék tesztet írni róla, de eddig valahogy sosem jöttek össze a dolgok.

Újravettem? Igen!

essence ultra strong nail hardener: Van egy olyan érzésem, hogy baromira unjátok már ezt a terméket, mert rendszeresen megjelenik a szerzeményes posztokban, és mindig megírom, hogy mennyire jó. De tényleg az! Többször írtam már róla a körömerősítő projektem keretében.

Újravettem? Igen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése