2013. május 20., hétfő

Avon Infinitize szempillaspirál | teszt


Elég sokan jeleztétek az Áprilisi szerzeményeknél, hogy kíváncsiak lennétek erre a spirálra, úgyhogy lássuk :)

Leírás:
3 az 1-ben: hosszabb, göndörebb és íveltebb szempillák.
Nem csomósodik. Ellenáll a párának és az izzadtságnak. Szemészetileg tesztelt.

Valamit nagyon elnézhettem, mert abban a hitben rendeltem meg ezt a spirált, hogy dúsítást is ígér. Aztán elolvastam még egyszer a leírást, és nem.
Csak szerintem jelenti ugyanazt az "íveltebb" és a "göndörebb" szempillák esetében?

Csomagolás:
Ahogy azt az Avon termékektől megszokhattuk, egy műanyag fólia védi a terméket az illetéktelen kezektől. Maga a spirál érdekes formájú, narancssárga színű tubust kapott, amely 10 ml festéket tartalmaz, a feliratok ezüst színűek. Szerintem egy kicsit nagy lett a tubus, sok helyet foglal, de funkcionálisan nincs vele gond, jól záródik, a fogása is jó, úgyhogy 5/5.
Használat, állag:
A tubushoz hasonlóan a kefe sem egy kis darab, kis/mélyen ülő szeműeknek valószínűleg meg kell vele tanulniuk bánni. Nem csak a kefe mérete szokatlan, hanem a formája is: ívelt, és 3 gömbből, plusz egy kis "buzogányból" áll. Nem árt kicsit óvatosabban bánni vele, mert könnyen összekenhetjük a szemhéjunkat.
A festéket inkább folyékonyabb állagúnak mondanám, és mikroszálak találhatóak benne, amik a hosszításért felelnek. Átlagos sebességgel szárad. 4/5
Hatás:
Mint írtam, dúsító spirált vártam, ez pedig nem az, de inkább az ígéretekhez képesti teljesítményét szeretném értékelni.
Ahogyan a képeken is láthatjátok, a hosszabbítást maximálisan teljesíti. A göndörebb/íveltebb hatást egy kalap alá veszem, mert szerintem ugyanazt takarja a kettő. Talán egy picit jobban ível, mint más spirálok, de semmi extra szerintem - bár az igaz, hogy nekem sosem volt gondom a szempilláim ívével.
Egy rétegben elég szolid eredményt kapunk, de nagyon szépen szétválasztja a pillákat, ez tetszik. Kettő, illetve három rétegben sokkal hosszabb és drámaibb a hatás, de sajnos így kissé összeállnak a pillák. 4/5
Tartósság:
A leírás azt ígéri, hogy ez a spirál ellenáll a párának és az izzadtságnak, és ezt teljesíti is. Egyszer elfelejtettem lemosni a sminket tornázás előtt, és bár szakadt rólam a víz, a spirál meg sem moccant. Normál körülmények között is tartja magát egész nap, nem hagy nyomot a szemhéjon, a szemöldök alatt. 5/5

Ár-érték arány:
Teljes áron 2050 Ft, ami nem kevés, de mint tudjuk, az Avonnál többször van akció, mint  amennyiszer nincs; eddig 1200 Ft körüli áron láttam a katalógusban, a következő, 2013/8-as kampányban 1099 Ft-ba fog kerülni. Szerintem ezen az áron megéri. 5/5

Összességében:
Nem rossz darab, de nem lett a kedvencem a dúsítás hiánya miatt (amit nem is ígér egyébként). Azoknak ajánlom, akik szép hosszú szempillákat szeretnének, és akiknek fontos, hogy a spiráljuk bírja a melegebb, párásabb/izzadósabb időjárást is. 4/5

15 megjegyzés:

  1. Szerintem neked minden szempillaspirál gyönyörű pillákat csinál:D Én így vettem észre:D Mondjuk ilyen hosszú szempillákkal nem is nehéz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, azért én látok különbséget a spirálok között, pl. ez sem egy főnyeremény :)De tény, hogy igen ritkán futok bele kifejezetten rossz darabba.

      Törlés
  2. Én is megrendeltem, izgatottan várom :) Bár azt hiszem a jó öreg SuperShock-ot semmi sem tudja nálam überelni :D Szerintem is alapjáraton szép pilláid vannak egyébként, irigykedem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi vagyok, mennyire fog tetszeni :)Köszönöm szépen :) Azért nem bánnám, ha kicsit dúsabb lenne :)

      Törlés
  3. Hát igen, Neked gyönyörű pilláid vannak alapból is, sokan irigyelünk :) de azért tényleg hosszította egy kicsit :) egyébként nagyon folyós az állaga? Mondjuk a Supershock-hoz képest?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi neked is :)
      Nagyon folyósnak nem mondanám. A Supershockot (még) nem próbáltam, úgyhogy sajnos nem tudom megmondani :(

      Törlés
  4. Nagyon szépen festi a pillákat!!! Ha úgy alakul mindenképpen kipróbálom!

    VálaszTörlés
  5. De fura, sosem láttam még ilyen keféjű spirált :D De tök mókás.
    Amúgy elég szimpi így a leírásod alapján, bár nem hiszem, hogy mostanában kényszerülök spirált venni.. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt megsajnállak, komolyan mondom :D

      Törlés
  6. Szépet produkált, de engem valamiért ezek után sem fogott meg. Annyira fura a keféje. o.O Bár ha a továbbiakban is ilyen olcsó lesz lehet rávetemedek. :)

    VálaszTörlés
  7. Hűha! szerintem nagyon jó a hatása:) egy kérdés: nem volt tinta illata a spirálnak?:O Én egyetlen egyszer vettem AVON-os spirált de eszméletlen tinta szaga volt/van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig nem jutott eszembe megszagolni, és használat közben sem éreztem semmit, de most közelről megszimatoltam, és konkrétan penészszagot éreztem... :S

      Törlés
    2. Ohh :O
      Hát az sem jobb mint az én tinta szagum, de az enyém nagyon erősen érezhető.

      Törlés