2013. május 22., szerda

Astor Perfect Stay Gel Shine | 403 Make a Splash


Facebookon már mutattam, hogy kaptam 3 lakkot tesztelésre a Coty Kft-től, először ezt a lila Astor darabot mutatom meg nektek.
Az új Perfect Stay Gel Shine lakkok többek között könnyű használatot, gél-fényt és 10 napos tartósságot ígérnek, nézzük, mi igaz ebből.
Amikor megláttam a lakkot, kicsit csalódott voltam a színét illetően, mert az én ízlésemnek túl pasztellesnek és világosnak tűnt az üvegben. Szerencsére (legalábbis számomra az) felkenve egy picit sötétebb és élénkebb, így már egészen tetszik, Klau pedig megjegyezte, hogy jól áll a bőrszínemhez (neki élőben is volt szerencséje látni rajtam :) ).

Ez a típusú lakk egyébként 18 árnyalatban kapható, nem tudom, a többi szín milyen, nem nagyon jártam mostanában drogériában, vagy ha mégis, igyekeztem elkerülni a körömlakkos állványokat. :)
A kupak felirata szerint ezek a lakkok “salon pro” ecsettel rendelkeznek, egy enyhén lekerekített darabról van szó, a fenti képen láthatjátok, hogyan néz ki. A könnyű használatra tett ígéretét maximálisan betartja a lakk, nagyon tetszik ez az ecset. Sehol nem kellett belejavítanom a lakkozásba, szépen tudtam vele dolgozni.
Két réteget kentem a lakkból, ez a legtöbb körmömre elég is volt, viszont a gyűrűsujjamon túl vékonyak lehettek a rétegek, mert – ahogyan a képeken (a legelsőn feltűnő igazán) is láthatjátok – ezen a körmömön nem fedett tökéletesen.

Elég gyorsan megszáradt mindkét réteg, szerintem ezzel nem lesz gondja senkinek.
Nagyon szép, gél jellegű finishe van, ezt egészen jól is tartja, de pár nap után azért veszít a fényéből.
Négy napig viseltem ezt a körömlakkot, fedőlakk nélkül, a 4. nap végére két, amúgy is sérült körmömről és erősebb igénybevétel után lepattant 1-1 darab, a többin csak minimális körömvégi kopás volt látható. Ha 10 napot nem is bír ki, de 5-6 napig biztonsággal tartja magát normál körülmények között, úgy gondolom.

Összességében jó minőségű lakknak tartom, de az ára egy kicsit húzós a számomra: ajánlott fogyasztói ára 1479 Ft.

Jó hír: 2013. május 21. és 31. között akciós lesz a Rossmannban, 999 Ft-ért lehet a tiétek.

12 megjegyzés:

  1. nagyon szép a színe, de az áruk valóban lehetne valamivel kevesebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi lennék a többi színre is, de még akkor is meggondolnám háromszor a dolgot, ha valamilyen különlegesen szép árnyalatot találnék :)

      Törlés
  2. Nekem még mindig nagyon tetszik a körmeiden :]

    VálaszTörlés
  3. nagyon szép szine van.olyan mint a szilva

    VálaszTörlés
  4. szép, pedig nem is szeretem a lilát ^^

    VálaszTörlés
  5. Nem gondoltam volna, hogy ennyire tetszeni fog nektek ez a szín :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű, és nagyon passzol Hozzád :-)

    VálaszTörlés
  7. szép szín és jól mutat a körmeiden! :)

    VálaszTörlés
  8. kedvenc színem :) nagyon szép :)

    VálaszTörlés