2013. május 1., szerda

Áprilisi szerzemények


Agyagos-iszapos szappan: Ezt a szappant a Nadler szappanom pótlására vettem, ami pont tegnap fogyott el egyébként. Facebookon, egy egyetemistáknak szóló csoportban hirdette egy lány az anyukája szappanjait, akit esetleg érdekel, emailben megírom az elérhetőségét. Persze ebben is van kókuszolaj, mint minden, tényleg minden zsíros bőrre való szappanban, pedig komedogén összetevő... Nem várok tőle csodát, ma fogom először használni. 350 Ft



essence studio nails ultra gloss nail shine: Még nem fogyott el az előző ilyen lakkom, csak húgom állandóan lenyúlja, így azt inkább odaadtam neki, magamnak pedig vettem egy újat. Elég régóta használom ezt a fajta fedőlakkot, meg vagyok vele elégedve. 649 Ft

essence studio nails ultra strong nail hardener: Azt hiszem, ez már a 3. vagy 4. üveg ebből a körömerősítőből, nagyon szeretem. 649 Ft


essence nail art express dry drops: Ha már húgom használja az én cuccaimat, én is kipróbáltam egyet az övéi közül. Egyszer használtam, igazán szólva nem tudom megmondani, hogy mennyire volt hatásos, még ki kell tapasztalnom, de azért vettem magamnak egyet. 649 Ft (?)


Ezeket mind Klautól kaptam, innen is köszi még egyszer! :) Az essence colour&go fabuless-t , az Avon Deluxe Chocolate-t és a háromféle körömdíszt (strassz, pillangó, szegecs) még előző hónapban küldte, de akkor valahogy lemaradtak a képekről.

A két OPI lakk pedig áprilisban érkezett, a Stay the Night-ról már írtam is, itt megnézhetitek.

Lovely szemhéjtus: Még márciusban vettem, de nem találtam sehol, egészen mostanáig. Egyelőre nagyon tetszik, nincs vele semmi problémám. kb 500 Ft


Manhattan Clearface Natural Mat alapozó 75 beige:
 Ezt az alapozót Belle-től kaptam, akinek mindkét dm-es Manhattan csomagjában ez az alapozó lapult, és neki túl sötét, úgyhogy felajánlotta őket azoknak, akiknek passzolhat a szín. Köszönöm szépen! :) Most még nekem sem jó a színe, majd nyáron. Sajnos úgy vettem észre, hogy nagyjából semmi fedése nincs, de majd még próbálkozom vele.


Avon Infinitize szempillaspirál: Igen, ez a hernyós keféjű spirál :) Egyelőre barátkozok vele, de azt már most látom, hogy nekem nem elég dús a hatása. Teljes áron 2050 Ft, 2013/7-es katalógusban 1139 Ft.



Ezt a nagy csomagot az ebayről rendeltem, ettől az eladótól.

Baviphat epres méregtelenítő maszk 12.33 $
Baviphat mangós arcradír 11.21$
Baviphat almás éjszakai krém 9.87 $
Baviphat Magic Girls Plus BB #1 Fresh For Oily Skin Type 11.97 $
The Face Shop  mitesszereltávolító maszk: 5.51 $

A BB krém szerintem hamisítvány, így nem fogok róla tesztet írni.

A többi Baviphat kencét párszor használtam már (a krémet minden este), egyelőre nem látok hosszútávú változást (vagy maximum minimálisat), de nagyon jó érzés őket használni, és rövidtávon szép eredményt adnak. Majd meglátjuk.
A mitesszereltávolító maszkot eddig egyszer próbáltam magamon, belőlem is szedett ki csúnyaságokat, de igazán feltűnő eredményt egy másik személyen alkalmazva hozott, majd írok róla bejegyzést.

A szállítás ingyenes volt, és kaptam pluszban 5 db Vanedo Beauty Friends uborkás hidratáló maszkot (erről tudtam), és egy kis hidratálókrém mintát (ez meglepetés volt). A maszkot már kipróbáltam, tényleg elég jól hidratál, de számomra kínszenvedés kivárni a hatóidőt - ez az a fajta maszk, ami vékony szövet (?), lyukakkal a szemnek, szájnak, bevágás az orrnál, és ez az anyag van átitatva a hatóanyaggal.


Van tapasztalatotok e termékek közül valamelyikkel? Mire vagytok kíváncsiak a legjobban?


23 megjegyzés:

  1. Mitesszer-maszkra kíváncsi leszek majd, nagyon régóta szemezek vele: sajnos akármit csinálok a nózimon lévő pöttyökkel, semmi nem hat, sem a gőzölés, se a nyomkodás, de a rendszeres hámlasztás :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez is csak ideiglenes megoldás, és nem szedi ki mindet, de azért ritkít rajtuk.

      Törlés
  2. engem az új avon spirál érdekelne a legjobban :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó dolgokat vettél :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is ;) Bár a BB krémet bánom.

      Törlés
  4. Szuper cuccok :)
    A Baviphat termékeinek a csomagolása annyira cuki. Én is ki szeretnék már valamit próbálni tőlük ,csak nem tudok választani :D
    Tényleg hamis a BB? :o Miből gondolod?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom, de valahogy az a benyomásom, hogy az :( Elég hamar átfénylik pl., a fedésével sem vagyok megelégedve, és egyszerűen nem tetszik. Persze akkor tudnék biztosat mondani, ha lenne egy eredetim is, de nyilván azért rendeltem ebayről, mert nem akartam 5500 Ft-t fizetni érte.

      Törlés
    2. Szia!

      Nézegess képeket a termékről neten és hasonlítsd össze, akkor talán rájössz igazi-e.
      Csak a fényesedés miatt nem biztos, hogy hamis, kb. 12 féle BB krémet kentem magamra mintákból (mintát nem hamisítanak) és a legtöbb fényesedik a kombinált bőrömön 1-2 óra után, 6-8óra után pedig mind, ez nem a termékek hibája, ritkán kenek magamra hidratálót pont ugyanezért, mert nem igényli a bőröm a hidratálást, a BB krém pedig egy feltuningolt hidratáló krém fényvédelemmel ami ad némi színt is. A fedésük szintén változó, alapozófedést ne várj egy BB krémtől. Nagy terméket pont emiatt nem vettem még, mert vagy a szín nem passzol vagy nagyon fényesedik kiemeli a pórusaimat. Egy másik bloggerina pont azt az eladót ajánlja akitől te vetted ezeket.

      Törlés
    3. Szia!
      Próbáltam, és őszintén szólva fogalmam sincs, a csomagoláson nincs semmi árulkodó, de a belbecs...
      Nem várok el alapozófedést, A Skinfood Aloe sem nyújtja azt, de ez... Igazából nem is pont a fedés hiánya zavar, hanem az, hogy ennek ellenére egyáltalán nem természetes a látvány, pont úgy viselkedik, mint egy noname alapozó: nem fed, a száraz részeket kiemeli. Olyan, mintha valami áttetsző olajos bigyót kennék magamra. Most egymás mellett kentem fel a Skinfooddal, és ég és föld a különbség. A (fake)Baviphat nem hogy matt, vagy félmatt, hanem fényes finisht ad, a pórusaimat kiemeli, és fedése 0, tényleg 0. Kinyomva a Skinfood az, ami egy kicsit szürkés-rózsaszínes, de tökéletesen alkalmazkodik a bőrszínemhez, ez pedig ránézésre jobb számomra, sárgás tónusú, de felkenve szürkéssé, fakóvá teszi a bőrömet. Nem hiszem el, hogy ennek ilyen sz*rnak kéne lennie...

      Katie-re gondolsz? Én is nála láttam az eladót, azért rendeltem innen, de ha jól tudom, ő csak ezekből a "cukigyümölcsös" dolgokból vett, BB krémet nem. Előbbiekkel nekem sincs gondom.

      Törlés
  5. Az avon spirálról meg a mitesszereltávolító maszkról érdekel nagyon a véleményed, mondjuk a spirált én nem láttam még, így nem tudom, milyen a "hernyós kefe" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hernyós :D Oké, akkor igyekszem kitapasztalni mindkettőt gyorsan :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Bele kell húznom, ha ilyen sokan kíváncsiak vagytok rá :)

      Törlés
  7. az essence koromerosito nekem is nagy favoritom

    VálaszTörlés
  8. A Baviphat mangós arcradírt én is használom, habár elég ritkán, így még mindig nem sikerült eléggé kitapasztalnom egy poszt megírásához. Nekem először annyira fura volt ez a "nyúlós" állaga. :D De az epres és almás darabokra is nagyon kíváncsi lennék. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelőre annyit tudok róluk mondani, hogy nagyon finom az illatuk :D

      Törlés
  9. Régebben szemeztem ezzel a mitesszeres maszkkal, de végül a zselatinos-tejes házi maszk lett a befutó. Azóta csak ezt használom.
    http://petravilaga.blogspot.hu/2012/11/porustisztito-maszk-hazilag.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet, ha elfogy ez a maszk, lehet, hogy kipróbálom :)

      Törlés
  10. A mitesszer eltávolítóra lennék én is igazán kíváncsi!
    Sajnos nekem a zselatinos-tejes maszkot nem szerette a bőröm, piros és kis kiütéses lett tőle :-(

    VálaszTörlés