2013. május 14., kedd

Week 19: Galaxies | 31 WNC


A kihívásnak ezt a részét nagyon nem vártam, kerülgettem, mint macska a forró kását, de kihagyni nem akartam, úgyhogy végül nekiálltam.
Hülye voltam, hogy tartottam tőle, a világ legegyszerűbb dolga szerintem, elrontani sem nagyon lehet. Ha túl sok került az egyik színből: pacs-pacs egy másikkal, és már el is tűnt.

Sajnos a képeken nagyjából semmi nem látszik a mintából, mert egyrészt elég bátortalanul bántam a színekkel, másrészt a végén megkoronáztam az egészet egy "füstös" fedőlakkal, ami az amúgy sem túl élénk összeállítást tovább sötétítette.

Készítettem vakus képeket is, hátha úgy jobban látszanak a színek. Nem lettek valami szépek, úgyhogy csak egyet mutatok meg, íme:


Szeretném majd még elkészíteni ezt a lakkozást többször is, élénkebb, erősebb színeket használva, hogy azért látszódjon valami a képeken is.

Használt lakkok:
NYC In a New York Color Minute 210 Chinatown (sötétlila, alapszín)
essence colour&go 147 miss universe (szépséges zöldes-kék)
essence colour&go 102 sparkling water lilies (gyöngyházas fehér)
Catrice Ultimate Nail Lacquer 860 Browno Mars (csillámos-csillogós középbarna, nagyon szép szín egyébként)
Catrice SpectaculART C04 Soulful (sötétpink-ciklámen)
Rimmel Salon Pro 307 Grape Sorbet (mályvás rózsaszín)
NYC Rock Muse Smoky Top Coat ("füstös" alap, kicsi kerek és nagyobb hatszögletű ezüst csillámokkal, fedőlakk)

UPDATE


Kb. 2 másodpercre kisütött a nap, gyorsan lőttem pár képet így is, szintén csak egy lett elfogadható:



8 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon, ezek szerint kár volt tartani tőle :)

    VálaszTörlés
  2. Looks gorgeous!
    Have you seen my confetti nails?
    http://shoptravelfood.blogspot.hu/2013/05/confetti-nails.html

    VálaszTörlés
  3. Mit izélsz, tök jó lett szerintem :]

    VálaszTörlés
  4. nagyon jó lett :) tetszik :)
    http://tuttiigiornidelconsiglidiunadonna.blogspot.hu/

    VálaszTörlés