2013. április 17., szerda

The Beauty Blogger Tag

Sok blogon láttam már ezt a tag-et, és mivel nem jött össze a mára tervezett bejegyzés, gondoltam én is kitöltöm :)

1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?

Alapvetően egyenes, néha szárad bele pár hullám, de ezek 1-2 nap alatt kirúgják magukat.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?

Régebben volt feketére és vörösre is színezve a hajam, ezeket magamnak készítettem, és voltak piros melírcsíkjaim is, ezzel viszont fodrászhoz mentem. Már elég régóta az eredeti hajszínemet viselem, és tetszik, jól áll, de azért néha jól esne egy kis őrület: ha nem kopna ki seperc alatt, és nem lenne baromi káros, akkor sötétkék lenne a hajam.

Azok a régi szép myvipes idők... :D
3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában ki van engedve, de időnként elkap a frizurázhatnék, és "tündésen" hordom a hajam pár napig, ilyenkor többféle verziót váltogatok, de elég hamar ellustulok :)

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?

Sosem voltam még szalonban, élvezem a körmeimmel való foglalkozást.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?

Hetente egyszer-kétszer, de előfordul, hogy sokáig csak körömerősítőt viselek.


6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Nyáron sem gyakran, de télen egyáltalán nem.

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?

Attól függ. 5 perc alatt is készen tudok lenni, de jobban szeretem, ha nem kell sietnem, és van egy fél órám ezzel pepecselni.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?

Az alapozással, korrektorral kezdek, ezután szem, szemöldök, kontúr, pirosító, highlighter, púder, és legeslegvégül szempillaspirál. Úgy képzelem, hogy ha spirál után púdereznék, a por  rárakódna a szempilláimra, és nem lennének elég feketék :)

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?

Hát... Is-is. Igyekszem nem megvenni mindent, ami megtetszik, vagy amiről azt gondolom, hogy jól jönne, főleg az utóbbi időben, de például szempillaspirálból mindig több van itthon, mint amennyire szükségem lenne.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?

Eddig egyetlen egyszer volt rajtam élesben műszempilla, akkor is csak pár tincs a külső szemzugban. Igazából hétköznapra nekem túl sok, és nem éri meg a szöszmötölést, viszont nem nagyon járok olyan helyekre, ahova szerintem érdemes lenne viselni.


Nem sok látszik a műszempillából.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?

Ha már nekiállok sminkelni, akkor igen. Ritkán előfordul, hogy csak spirálra, szemöldökigazításra van időm/kedvem.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?

Csak ha valamilyen ünnep van, pl. szülinap, névnap, karácsony stb.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?

Volt már rá példa, de szívesebben megyek sminkben.

14. Mennyi "high-end" terméked van?

Ööö, 0?

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?

Csak ha valamilyen különleges alkalomról van szó, de akkor is jobban szeretek a szekrény előtt állva, élesben dönteni (nem mondom, hogy mindig célravezető...).

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?

Gyakorlatilag soha. Mindig van egy kedvenc táskám, amit hónapokig hordok (most pl. egy egyszerű fekete hátizsák).

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Szinte sosem fekszem le éjfél előtt. A felkelés változó, attól függ, hogy kell-e egyetemre mennem és ha igen, mikorra, illetve terveztem-e valami teendőt iskola előttre - általában igen, így gyakran előfordul, hogy hiába délre, kettőre, vagy még későbbre megyek, már 6-7-8 órakor ébren vagyok.

18. Milyen gyakran sportolsz?

Egy ideje igyekszem minden nap tornázni, de ezelőtt utoljára gimiben sportoltam tornaórán (egy fél év kosárlabdát leszámítva az egyetemen).

19. Bal vagy jobbkezes vagy?

Jobb, de egy időben tudtam bal kézzel is írni (igaz, csúnyán), és van, hogy tudatosan inkább a bal kezemet használom, hogy fejlesszem egy kicsit.

20. Milyen magas vagy?

168-169 cm.

21. Beszélsz idegennyelveket?

Angolul és németül viszonylag jól beszélek, olaszul tanultam, de semmi nem maradt meg belőle, és az orosszal is próbálkoztam, de sajnos elég hamar feladtam, pedig nem ment rosszul.

22. Vannak háziállataid?

Egy keverék kutyus és egy fehér cica.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Minden nap többször is feljövök, ha másért nem, megnézni, hogy vannak-e új bejegyzések.

24. Olvasol kommenteket blogokon?

Témától függ.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?

Nem.

26. Hogy jött a blogod neve?

Próbáltam valami többé-kevésbé értelmes nevet kitalálni, ez lett belőle.

27. Milyen kamerát használsz?

Fujifilm Finepix S3200. Nem szeretem...

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?

Az egész házat soha, a szobámat is túl ritkán...

29. Mi a kedvenc színed?

Nagyon sokáig a kék volt a kedvenc színem (sötétkék, türkizkék, zöldeskék), egy ideje viszont a zöldet érzem magamhoz a legközelebb, nagyon sok árnyalata tetszik.

30. Káromkodsz?

Elég gyakran előfordul. Volt egy időszak, 6. osztályos korom körül, amikor minden, de tényleg minden mondatomban volt valami csúnya szó. Nem vagyok rá büszke...

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?

Ma már valószínűleg semmi konstruktívat nem csinálok, punnyadok, netezek, játszok, olvasok.

11 megjegyzés:

  1. Tetszik a piros melír a hajadban! :D Nagyon vagány, valahogy élőben is így tudlak elképzelni! A káromkodás miatt ne aggódj, a mai nap fb-n láttam egy ilyet... :D http://www.facebook.com/photo.php?fbid=488020504596385&set=a.460394924025610.103332.452208674844235&type=1&theater

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszett, csak az a baj, hogy kb. 1 hónap alatt rézvörösre kopik, majd vörösesszőkére, és a festék eléggé megviselte a hajamat :(

      Törlés
    2. Ismerős, tudom miről beszélsz :) Amikor még eredeti hajszínemmel büszkélkedhettem, nekem is volt hasonlóan melír benne, csak lila :) 1 hónap alatt vörösre kikopott, majd rézvörösre, aztán ilyen libafosszőkére :D (elnézést...):D

      Törlés
  2. Jól áll a sötét rúzs!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Erről a sminkről nem volt bejegyzés, csak facebookra töltöttem fel ezt a képet, mert ez volt az egyetlen, ami használható lett.

      Törlés
  3. Tetszenek a valaszok, a piros tincsek meg menok voltak. :p
    jo eg..a myvip..remelem letorlodtem rola mar, mert vagy 5 eve neztem utoljara..vagy isten tudja mar mikor :D
    En is probalok leszokni a karomkodasrol de nehezen megy.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 15 évesen nagyon menő az ilyesmi :D
      Én azt hiszem akkor töröltem le magam (meg iwiwről is), amikor regeltem fb-re, szóval már jó régen :D De ha nem lett volna, nem tudtam volna illusztrálni a bejegyzést :D
      A "maradék" káromkodásom engem nem zavar, akit meg igen, fogja be a fülét :D Ezzel persze nem azt mondom, hogy jó dolog, vagy hogy engem nem idegesít, amikor valaki nyilvánosan, hangosan (valószínűleg menőzésből) folyamatosan káromkodik, de szerintem némiképp álszentség, ha valaki azt mondja, hogy egy nő ne beszéljen csúnyán. Időnként mindenkinek kicsúszik a száján ilyesmi...

      Törlés
    2. Oh igen, es valojaban neha bizony vannak olyan helyzetek amit nem tudok annyival elintezni, hogy "ejj a macska rugja meg " :D

      Törlés
  4. De szép vagy mindegyik képen :)

    VálaszTörlés