2013. április 12., péntek

Winter Is Coming | smink


Képzeljétek, nyertem egy páros belépőt a Trónok harca 3. évadának 1. részének premier előtti vetítésére az HBO játékán, ezt a sminket viseltem az eseményen :)
Sokáig nem tudtam, milyen nevet adjak neki (a gépemen egy majdleszneve nevű mappában tároltam a képeket), de ahogy elkezdtem írni a bejegyzést, beugrott a Stark-ház jelmondata, ami ráadásul rájátszik az előző, Spring is coming smink nevére is :)


Egyébként nem túl különleges smink, de van egy érdekessége: a nemrég tesztelt Maybelline Color Tattoo-t használtam szemhéjalapnak.


Mint írtam a tesztben, rajtam nem valami tartós önmagában, de ebben a formában kb. 7 órán át szépen tartotta magát. A Sleek Storm paletta 1. sorának 1. színét és 2. sorának 1. színét használtam, valamint egy leheletnyi feketét.

Használt termékek:
Skinfood Aloe BB #2
essence forget it 3 az 1-ben korrektor
Sleek Brow Kit  - Extra dark
Maybelline Great Lash Lots of Lashes szempillapsirál
Maybelline Color Tattoo  - 35 On and on Bronze
Sleek i-Divine Storm paletta 1. sor első színe (csillogó, világos bronzos-aranyos szín), 2. sor első (csillogó sötétbarna) és utolsó színe (matt fekete)
essence pure skin púder - 01 beige
Sleek Face Form - Light
Sleek Blush by 3 pirosítószett, Sugar - Muscovado (arany csillámos, barnás-mályvás árnyalat)

18 megjegyzés:

  1. nagyon szép :)
    biztos jó lehetett az esemény

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      Igen, jó volt, bár nagyon sokáig tartott, míg túlléptek a "kötelező körökön" (a csatorna képviselőjének beszéde, kvízjáték, jelmezesek kérdezgetése stb), és végre levetítették a részt :)

      Törlés
  2. Nagyon szép lett!Olyan régóta szemezek ezekkel a Color Tattoo szemfestékekkel,de még mindig nem sikerült rávennem magam arra,hogy meg is vegyek egyet:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Hát, most a Glamour-napokon biztos lesz rá valamilyen jó kis akció :)

      Törlés
  3. Bevallom, irigykedek kicsit, amiért nyertél :)
    A smink szép lett, imádom én is a barnás-aranyos szemfestékeket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, szerintem a GoT-imádó ismerőseim 3/4-e utált érte :D
      Köszi :)

      Törlés
  4. Tök jól áll, a szempilláid meg különösen tetszenek :]

    VálaszTörlés
  5. Egyszerű és nagyszerű. A baloldali képen milyen szép vagy! *-*

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a smink, és a szempilláid hatalmasak :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép lett! Jól működik a szempillaspirál? Így a képeken elég tetszetős a hatása!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hosszítással és az íveléssel elégedett vagyok, de a dúsítást hiányolom.
      Köszi :)

      Törlés