2013. április 28., vasárnap

OPI | Stay the Night


Tudom, már nagyon sok blogon láthattuk az OPI Mariah Carey kollekcióba tartozó lakkokat, főleg a Liquid Sand finishűeket, de én is meg szerettem volna mutatni azt a két darabot, amivel rendelkezem. A mai bejegyzésben a Stay the Night árnyalatot láthatjátok, később jövök majd a Get Your Number-rel is.

Először is szeretném megköszönni Klaunak a lakkokat! Volt egy bloggereknek szóló játék, amin a 4 Liquid Sand lakk mini kiszerelését lehetett megnyerni, én pedig annyit áradoztam a piros-fekete és a kék lakkról, hogy Klau felajánlotta, hogy ha ő nyer, elküldi nekem őket. Amilyen piszok mázlista, persze nyert, és vele együtt én is :) Szóval köszi-köszi-köszi! :)



A mini kiszerelés mini ecsetet is jelent, tehát egy kicsit körülményesebb vele a lakkozás.
Ezért, és mert nem bíztam a pigmentáltságában (és nem akartam 3-4 réteget használni belőle), fekete alapra (Avon Pro+ Licorice) kentem fel belőle 2 réteget, a képeken is így láthatjátok. Később kipróbáltam önmagában is, és bizony elkél belőle a 3-4 réteg, ha fekete-piros, és nem szürke-piros kombinációt szeretnénk.
Viszonylag gyorsan száradt, bár a különleges felület miatt szerintem pl. a párnanyom nem nagyon látszana meg rajta egyébként sem.


A második napon lekopott 1-2 csillámról a piros festék, és a 4. napon már jelentős mennyiségű ezüst csillám volt látható. Ekkor már kopást is felfedeztem két körmömön, de az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ezek a körmeim nem voltak teljesen egészségesek. 6 vagy 7 napon át viseltem, és újabb kopást nem láttam.



Nem akadt bele semmibe, és állandóan a körmeimet nézegettem, amíg rajtam volt. :)
Képzeljétek, még egy srácnak is megakadt rajta a szeme. Réveteg tekintet, majd: "A körömlakkodat nézem. Ezt így adják?"


Nagyon örülök, hogy lehetőségem nyílt kipróbálni ezeket a különleges lakkokat :)

12 megjegyzés:

  1. Szépséges! :) Nekem fura ez a matt hatás, de hozzá lehet szokni! :)

    http://fiatalosblog.blogspot.hu/

    Szép estét! :)

    VálaszTörlés
  2. De jó! :)
    Én is szerettem volna nyerni MC lakkokat, de sajnos egyszer sem sikerült, pedíg a kékbe, lilába belevagyok esve. :(((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom :( Hátha máskor szerencséd lesz :)

      Törlés
  3. Nagyon szép. És a srác.... hát kész..... :) :) :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg elég szokatlan viszont jó értelemben. Mesés. :)

    VálaszTörlés
  5. Szívesen, örülök, hogy szerető gazdija lettél :P

    VálaszTörlés
  6. "A körömlakkodat nézem. Ezt így adják?" :DD
    Nagyon szép, mázlista vagy! :) Én is szerettem volna lecsapni a mini kollekcióra, de sajnos Glamour-napokon már egy darab sem maradt belőlük. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, a Klau a mázlista :D Nekem "csak" hiperszuper barátaim vannak :)

      Törlés