2013. április 15., hétfő

Blogszülinapi nyereményjáték - a nyertesek

Tegnap éjfélkor zárult a nyereményjáték, és sikerült tartanom magam az ígérethez, hogy ma sorsolok. Mielőtt elárulnám, hogy kik a szerencsés nyertesek, egy nyúlfarknyi gondolatot had osszak meg veletek.

134 ember volt jogosult jelentkezni a játékra, ehhez képest csak 26 induló volt :( Nem tudom, hogy ennek az volt-e az oka, hogy nem tetszett a nyeremény, vagy nem tudtátok, hogy hagytatok-e kommentet, vagy rövid volt a jelentkezésre szánt idő, mindenesetre egy kissé értetlenül állok a dolog előtt. Egyébként a top 27 hozzászóló közül is csak 18-an jelentkeztek :(
Lehet, hogy tényleg kevés volt az 1 hét a jelentkezésre, de úgy gondoltam, hogy aki követi a blogot, az ennyi idő alatt rátalál a felhívásra.

És miután kipicsogtam magam, jöjjön az izgalmas rész :)



Az A csomag nyertese
Hajnal







A B csomag nyertese
CRaPTRaSH





Gratulálok mindkét nyertesnek, kérlek vegyétek fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com emailcímen. Ha esetleg nem jelentkeztek 72 órán belül (azaz csütörtök délig), újra sorsolok.

Mindenkinek köszönöm szépen a jelentkezést, remélem, jövő ilyenkor is velem tartotok majd! :)

15 megjegyzés:

  1. Klau, néha add kölcsön majd a szerencsmágnesed :-D Gratulálok a nyerteseknek :-)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!
    Hihetetlen ez a CRaPTRaSH, hogy mindig nyer :-D

    VálaszTörlés
  3. A mázlisták! :D Gratulálok.^^

    VálaszTörlés
  4. ohh a mázlisták! gratulálok :)

    VálaszTörlés
  5. O, gratulálok a nyerteseknek, nagyon szépeket nyertek :)

    VálaszTörlés
  6. Én azért nem indultam, mert SOHA nem nyerek, és a facebook profilom is ki volt akkor éppen kapcsolva így nem is lett volna nagyon esélyem... hát legközelebb talán indulok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig nem is kellett volna hozzá az fb-profil :( Na majd legközelebb :)

      Törlés
  7. Őszintén szólva nekem kiment a fejemből, hogy nem jelentkeztem. :( Munkahelyen voltam, mikor láttam a felhívást, és később meg azt hittem, hogy jelentkeztem is. :( Pedig nagyon tetszett a nyeremény, így jártam. :(

    De természetesen grat a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  8. Klau, áruld el a titkodat :) egyébként gratula Neked és Hajnalnak is :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm mindenkinek, nincs semmi titkom, próbálkozom, reménykedem, aztán van hogy bejön ;]

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen! :) Nekem ez a 2. alkalom, hogy szerencsém volt. :) Az elsőt pont CRaPTRaSH-től nyertem. :)

    VálaszTörlés