2013. április 22., hétfő

Avon Extra Lasting szemhéjtus | teszt


Ebben a bejegyzésben az Avon Extra Lasting filces szemhéjtusának tesztjét olvashatjátok. 

Már több filces tussal is próbálkoztam - legutóbb az essence cherry blossom trendkiadásába tartozó kétvégű tussal - , de egyik sem vált be. Ezért amikor a koordinátorom tanácsadói munkám elismeréseként meg szeretett volna jutalmazni, és ez a tus is a választható termékek között volt, egyből lecsaptam rá, hátha alapon.

Csomagolás: Filces tusról van szó, így nem meglepő, hogy filctollhoz hasonló kiszerelésben érkezik, a szokásos avonos műanyag fóliával védve. A kupakja csavarosan záródik, táskabiztos megoldás. A design egyszerű, fekete-piros színek jellemzik a terméket. Nincs semmilyen minőségbeli kifogásom a csomagolást illetően, a csavaros kupakért pluszpont jár, nekem a színvilág is tetszik, úgyhogy 5/5.


Szín, pigmentáltság: A termék két színben, barnában és feketében kapható, én az utóbbival rendelkezem.
Sajnos nem mondható pigmentáltnak a termék, ahogyan azt a swatchokon is látni fogjátok. Többször át kell húzni ahhoz, hogy fekete, és ne szürke vonalat kapjunk, és még így sem tökéletes az eredmény. 3/5

1 réteg | 2 réteg | 4 réteg

Használat, állag
: Nagyon "vékony", szinte vizes állaga van, ennek ellenére a mintaként húzott vonalak nem folytak szét a ráncocskákban.

A filces kialakításnak köszönhetően könnyű lenne használni a terméket, de a pigmentáltság hiánya nehezít a dolgon. Sokszor át kell húzni ahhoz, hogy megfelelő intenzitású vonalat kapjunk, de 3-4x ugyanazt a vonalat precízen átrajzolni - hát, nem könnyű. Ennek ellenére el kell ismernem, hogy eddig ezzel a termékkel ment leggyorsabban a tusvonal, főleg a farkinca megrajzolását teszi egyszerűbbé a számomra. Egyrészt a filces kialakítás miatt, másrészt pedig azért, mert nyom nélkül javítható. Ennek viszont megvan az ára, ahogyan azt később látni fogjátok.
A swatchokkal azt is próbáltam megmutatni, hogy vékony és vastag vonalat is tudunk húzni ezzel a tussal, tényleg nagyon egyszerű vele a kívánt forma kialakítása. 4/5

alap nélkül | Avon Supershock szemhéjalapozóval

Tartósság
: Hogy lássátok, nem csak a levegőbe beszélek, folyamatosan dokumentáltam a tusvonalak tartósságát. 3, 5 és 7 óra elteltével lefényképeztem az aktuális állapotot, bal oldalon mindig az alap nélküli változatot láthatjátok, jobb oldalon pedig a Supershock szemhéjalapozóval készültet.


Az alap nélküli vonal erősen vesztett a színéből, a szélein meg is kopott. Az "alapos" verzió talán egy picit halványodott (nem annyira, mint amennyire a képről tűnik), de összességében teljesen rendben van.


Az alap nélküli vonal tovább kopott, a farkinca vége el is tűnt 5 óra múltán. A másik vonal tartja magát.


Bal oldalon további kopás... Az alappal készült vonal még mindig tartja magát.
Ezen a ponton abbahagytam a képi dokumentálást, egyébként 9 óra elteltével kopott meg a jobb oldali vonal farkincája.

A swatchokat is alávetettem egy kis tartóssági próbának, nem dörzsöltem a csíkokat, csak erősen végighúztam az ujjamat rajtuk:


Ismétlem, semmi dörzsölés, csak egy erőteljes húzás. Vízzel maradéktalanul le tudtam mosni a csíkokat, ami előrevetíti, hogy a smink lemosásával nem lesz gondunk, a tartóssággal annál inkább. A mechanikai ingerekre szemhéjon is érzékeny.

Alapesetben hármast adnék, mert ugyan alap nélkül értékelhetetlen, alappal viszont egészen jól teljesít. Ugyanakkor figyelembe véve, hogy ez egy extra tartós termék elvileg, nem érdemel mást, mint 2/5 pontot.

Ár-érték arány: Teljes áron 1880 Ft-ba kerül, általában 1200-1400 Ft körüli árra van leakciózva. Értem a koncepciót, hogy "extra" terméknek szánták, ennek megfelelően magasabb az ára is, de egyáltalán nem hozza azt a minőséget, amit elvárnánk tőle. Ha nem teljesítene ennyire rosszul, azt mondanám, hogy az akciós ára reális érte, de mivel egy noname tus szintjét hozza, egyértelműen túlárazottnak ítélem. 2/5

Összességében: Sem nem elég pigmentált, sem nem elég tartós ez a tus, többet nem igazán tudok róla mondani, a képek magukért beszélnek. Nem ajánlom. 2/5

Mivel nem tervezem tovább használni, szívesen odaajándékoznám valakinek ezt a tust, aki esetleg szeretne tenni vele egy próbát. Ez nem nyereményjáték, követőnek sem kell lenni, csak írj egy kommentet az email címeddel.
Az első jelentkezőé lesz a tus.

24 megjegyzés:

  1. Egy időben én is szemeztem ezzel a tussal, de pont ettől féltem, amit te is írtál, úgyhogy végül nem rendeltem meg.

    Köszönjük a tesztet! Nagyon hasznos volt!

    VálaszTörlés
  2. Hát ez elég gyenge... :( Mondjuk a rúzstestvérei hozzák a formát, pont emiatt meglepődtem rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokat még nem próbáltam, félek, hogy nagyon szárítanának.

      Törlés
    2. Az enyémet nem szárították, pedig nagyon könnyen kiszárad.

      Törlés
    3. Akkor lehet, hogy teszek velük egy próbát :) A 7-es katalógusban egyébként már egy megújult változatot lehet majd kapni.

      Törlés
  3. Szia, én szívesen tennék vele egy próbát...hátha:))) pajerzsofi@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Háát, örülök, hogy nem rendeltem meg...
    Én is nézegettem, de mivel van még az Artdeco tusomból és mellé vettem egy új Essence tust is, egy jódarabig nem lesz rá szükségem - de ezután nem is fogom megrendelni
    Gratula a sikeres tanácsadónői munkához! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Artdeco és az essence is filces? Bár az egyik, amivel megjártam, szintén essence volt... Lehet, hogy nem kéne többet próbálkoznom a filces tusokkal :D
      Köszi :)

      Törlés
  5. Nekem is meg volt, de pár használat után dobhattam ki... Bár a tus rajzolásával amúgy sincs gondom, viszont én mindig szemhéjpúderre kentem fel, és e miatt pár használat után az ecsete kiszáradt. Így maradok a folyékony tusoknál, nekem nem vált be, sem pigmentáltság sem tartósság szempontjából. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is folyékony tust használok a legszívesebben :)

      Törlés
  6. Nagyon nem meggyőző.. és ehhez képest túl van árazva :/ Bár az igazat megvallva, nekem eddig még soha nem vált be egy tusfilc sem, Astor-tól Catrice-ig. Úgyhogy maradok továbbra is a folyékonynál, illetve zselésnél:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Folyékonyat használok én is egyébként. Tégelyesből az essence tusa van meg, de nem szeretem használni, hónapok óta elő sem vettem, illetve most szereztem be a Sleek géles tusát is, ezt még csak egyszer próbáltam, úgyhogy nem nyilatkozok róla :)

      Törlés
  7. Pedig ettől azért tényleg többet várhat az ember lánya :(
    Alap nélkül valami iszonyat szerintem már 3 óra után.. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát az... :(
      Egyébként az essence is 900-1000 Ft volt, és az se ért egy kalap tudjukmit sem... És az ráadásul nem is simán lekopott, hanem felkenődött a szemhéjamra, de úgy, hogy sehogy nem lehetett levakarni onnan... Gyönyörű látvány volt :D

      Törlés
  8. nekem is megvan, de egyáltalán nem vált be, hamar lekopik, és van mikor kék színen fog :SSS
    és ha esetleg még egyszer át akarnám húzni, lehozza az alatta lévő réteget :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem akkor volt kék, amikor lemostam, szerencsére az nem okozott gondot :)

      Törlés
  9. :( Nem éppen meggyőző. Viszont nagyon szép tusvonalat készítettél, nekem valahogy nem akar összejönni :S

    VálaszTörlés
  10. Ebből a családból a rúzs az nagyon jó, imádom, és tartós is, de ezzel nagyon mellélőttek.. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te már a második vagy, aki ezt a rúzst dicséri, tényleg ki kéne próbálnom :)

      Törlés
  11. Hát ez tényleg nem volt meggyőző, a tartóssága....kritikán aluli :)

    VálaszTörlés
  12. Teljesen megértem... ez a tus tényleg valami borzalom.

    VálaszTörlés