2013. április 19., péntek

Week 18: Half Moons | 31 WNC


Hosszú-hosszú kihagyás után jelentkezem újra a 31 Week Nail Challenge következő részével. Sajnos a körömágyam és a körmeim körüli bőr sokáig vállalhatatlan állapotban volt - még most sem tökéletes, de talán már nem néz ki olyan borzasztóan.



Ezt a manikűrt vagy fekete-arany, vagy fekete-ezüst színekben szerettem volna elkészíteni, végül utóbbi mellettem döntöttem, mert az ezüstöt közelebb érzem magamhoz.


A félholdakat - francia manikűr sablon hiányában - szabad kézzel rajzoltam meg, szerintem egész jók lettek. Sajnos a fedőlakk néhol elkente az ezüstöt, élőben nem ennyire feltűnő, de fotón minden hiba sokkal jobban és nagyobbnak látszik.


Mindkét lakk az Avon Pro+ családba tartozik, a fekete Licorice, az ezüst Mercury Metal névre hallgat. A fedőlakk a szokásos essence studio nails ultra gloss nail shine.


12 megjegyzés: