2013. április 8., hétfő

1 év


Hihetetlen, de a blog ma ünnepli az első szülinapját!
Tényleg hihetetlen, mert eddig még semmilyen hóbort, hobbi nem tartott ki nálam ennyi ideig, büszke is vagyok magamra, hogy a nehézségek ellenére sem adtam fel :)
Nagyon szépen köszönöm Nektek a hozzászólásokat, a támogatást, a dicséreteket, a tanácsokat!

Ez a 155. közétett bejegyzés a blogon, az oldalletöltések száma meghaladja az 55 555-öt, eddig 1464 komment született, és jelen pillanatban 231 követőm van GFC-n (tudom, hogy elvileg 240, de hazudik a komisz :)), Bloglovin'-on pedig 94 :)



Az 5 legnépszerűbb bejegyzés a megjelenítések számát tekintve:
A nagy szempillaspirál teszt
Avon Ideal Flawless BB krém - TESZT
Avon Luxe szempillaspirál - TESZT
Újévi nyereményjáték
Sleek Be Beautiful Blemish Balm - Első benyomások

Az 5 legnépszerűbb bejegyzés a hozzászólások számát tekintve:
Green Marble
Szombati nyűglődés - szolgálati közlemény, kérdések, személyes, képek
Novemberi szerzemények II.
Smink és a többi: essence colour&go - 135 i'm bluetiful
A nagy szemceruza teszt

A legnépszerűbb keresési kulcsszavak, amikkel a blogra találtatok:

szempillaspirál teszt, ricinusolaj, smink es a tobbi, avon katalógus 2012 11, avon bb krém, avon supershock szempillaspirál teszt, essence silky touch pirosító, avon bb krém teszt, szempillaspirál teszt 2012, biablogol.

Szerettem volna írni még valamit, valami nagyobb volumenű dolgot, de nincs ihletem, úgyhogy nem erőltetem.


Nagyon örülnék neki, ha megírnátok a véleményeteket a blogról, akár hozzászólásban, akár emailben, kérdezettek is nyugodtan, remélem összegyűlik pár darab, és egy kérdezz-felelek bejegyzésben válaszolhatok rájuk :) 


Aki szeretne magának hasonló képet, mint a fenti, ezen az oldalon készíthet magának :)


25 megjegyzés:

  1. Boldog blogszülinapot, és csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot, azért ha van, írhattál volna ilyen kis "wtf?!" keresési szavakat is :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerettem volna, de azon az 1-2-n kívül, amit írtam már facebookon, nem volt több :(

      Törlés
    2. És persze neked is köszi :D

      Törlés
  3. Szeretem a blogodat. Szépek a képek, szépek a sminkek, az oldal külseje is letisztult, nem változtatnék semmit a helyedben. :)
    Boldog szülinapot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon jól esik :)

      Törlés
  4. Boldog blogszülinapot kívánok még egyszer!
    Szerintem is jó a blog így ahogy van, szeretem a bejegyzéseid :-)

    VálaszTörlés
  5. Boldog blogszületésnapot! :) Én is nagyon szeretem a blogod, szerintem se változtass semmin. Úgy ahogy van tökéletes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) El sem tudjátok képzelni, milyen jól esik, amikor ilyeneket írtok ^^

      Törlés
  6. Gratulálok az elmúlt egy évhez és csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  7. Szeretem a blogod, mert jó stílusban írsz, szépek a manikűrjeid és a sminkjeid is, úgyhogy csak így tovább! Boldog blogszülit! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, irulok-pirulok :)

      Törlés
  8. Boldog blogszülinapot! Szerintem nagyon igényes a blogod, szép képeket készítesz, nem változtatnék rajta. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon-nagyon Boldog Blogszülinapot! :)))
    Én szeretem a blogod ,mert nagyon közvetlenek ,baráti hangvitelűek az írásaid ,emellett pedig igényesek is :)
    Az oldal külseje is nagyon tetszik letisztult ,egyszerű ,de nagyszerű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :) Nagyon jól esnek a szavaid :)

      Törlés
  10. Boldog blogszülinapot! :) remélem még jó sokáig olvashatlak/olvashatunk! :)
    Nagyon szeretem a blogod, imádom az összehasonlító posztokat, a teszteket, olyan részletesen bemutatod a termékeket, nagyon igényes mindig minden.

    VálaszTörlés
  11. Nagyon gratulálok és további sikeres éveket kívánok! Az egyik leghitelesebb tesztelőnek tartalak, ezt már múltkor is megírtam! ;) Csak így tovább!!

    Kitartást kívánok és sok örömet a blogolásban!

    VálaszTörlés