2013. március 20., szerda

Spring Is Coming | smink


A jó idő beköszöntével sok blogon lehetett vidám, tavaszi sminkeket látni. Mire az én ihletem is megjött, visszatért a hideg, úgyhogy elnapoltam a dolgot. Most azonban ismét hét ágra süt a nap, visszatért a kedvem is :)

Kapóra jött az is, hogy az essence ismét játékot indított, most A burok című film premier előtti vetítésére lehet jegyeket nyerni, és hogy a vidékiek se járjanak rosszul, a film alapjául szolgáló könyvre is lehet pályázni. A jelentkezési feltétel egy színes, vidám, tavaszi smink készítése, amihez legalább egy új szortimentes terméket fel kell használni. Én ezzel a sminkkel indultam. 


Nem volt konkrét elképzelésem, elővettem a Sleek Monaco palettámat (most avattam fel), és igyekeztem olyan színeket választani, amik jól mutatnának együtt. A számra az Avon Perfect Kiss rúzs Chic Nude árnyalata került.


Bocsánat a morcos fejért, de még mindig ez lett a legjobb kép.
Most használtam először a Sleek szemöldökformázó készletemet, a fotókat elnézve még finomítanom kell a technikámon.


Használt termékek:

Skinfood Aloe BB #2
essence forget it 3 az 1-ben korrektor
Sleek Brow Kit  - Extra dark
essence colour arts szemhéjalapozó
Sleek Monaco paletta - sötétkék, limezöld, sötét barack, halvány lila
Avon Supershock gél állagú szemhéjtus - Aqua Pop
essence stays no matter what szemceruza - 01 midnight black
Maybelline Great Lash Lots of Lashes szempillapsirál
essence pure skin púder - 01 beige
Sleek Face Form - Light (csak a kontúr színt)
Sleek pirosító - Pomegranate
Avon Perfect Kiss - Chic Nude

Remélem nektek is tetszik! :)


19 megjegyzés:

  1. Gyönyörű lett ez a smink, a rúzs pedig tökéletes választás :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett ez a smink:)
    A rúzs tényleg nagyon szép :)))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm lányok, nagyon jól esik az elismerés :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik, jó választás volt ez a színkombó! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett,tetszenek a színek!

    VálaszTörlés
  6. Jaaj de nagyon szép a smink is és a szemed is!!:)

    VálaszTörlés
  7. Annyira jól állnak Neked ezek a színek! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Érdekes, én eddig pont úgy voltam vele, hogy a nagyon színes dolgok nem állnak nekem jól :D

      Törlés
  8. hú ez nagyon szép lett,szerintem eddigi legjobb sminked! :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép lett a smink! Sok sikert a versenyben :)

    VálaszTörlés