2013. március 21., csütörtök

OPI Mariah Carey kollekció

forrás
A Butterfly Moment | Sprung | Pink Yet Lavender | Anti-bleak
Stay the Night | Get Your Number | Can't Let Go | The Impossible

2013 egyik legnagyobb újdonsága a körömlakkok világában kétségkívül a liquid sand finish. A különböző gyártók különböző nevekkel illetik ezt a hatást, de a lényeg ugyanaz: matt, mégis csillámos felület.

Az OPI sem maradhatott ki a jóból, Mariah Carey-vel közös limitált kollekciójuk 4 ilyen finishű lakkot is tartalmaz. A kollekció összesen 8 körömlakkból áll, a fenti képen látható első 4 lakk alkotja a "stúdió-vonalat", míg a 4 liquid sand hatású lakk a "színpadi vonal" része.


forrás

A stúdió lakkok közül a Sprung tetszik, szerintem gyönyörű árnyalat, bár inkább ősziesnek mondanám, és az A Butterfly Moment is nagyon szép, de nekem túl világos lenne szerintem.  A színpadi lakkok közül egyértelműen a Stay the Night a befutó nálam, de a kékmániás énem a Get Your Number-t is szívesen magáénak tudná :)


forrás
A lakkok 15 ml-esek, ajánlott fogyasztói áruk 2999 Ft, és a Douglas, Marionnaud, Müller kiemelt üzleteiben kaphatóak. A liquid sand lakkokat egy mini szettben is meg lehet vásárolni, melyben a lakkok, ha jól tudom, 3,75 ml-esek, és az áruk 3800 ft körül van.

Hogy megvenném-e őket? A nagy kiszerelést biztosan nem, 15 ml lakk nekem rengeteg, egyszerűen nem tudnám kihasználni, előbb száradna be, mint ahogy elfogyna. Szívem szerint szaladnék megvenni a Stay the Night-ot, és ha már ott vagyok, akkor a Get Your Number is a kosaramban landolna, de az eszem nem enged ekkora pazarlást. A miniszett ilyen szempontból jobb, 3,75 ml az a mennyiség, amit még nekem is van esélyem elhasználni, de csak a Stay the Night-ot és a Get Your Number-t tudom magamon elképzelni. Az igazi az lenne, ha a mini lakkokat is meg lehetne vásárolni külön-külön, vagy ha találnék valakit, akinek pont a másik két lakk tetszik, és tudnánk felezni :)



Ezt a sminket a Stay the Night ihlette. Bár a piros szemfesték első hallásra elég meredeknek tűnik, szerintem nagyon jól mutat feketével kiegészítve, buliba, koncertre simán hordanám. Remélem nektek is tetszik :)

2 megjegyzés: