2013. március 27., szerda

Maybelline Color Tattoo Eyeshadow | teszt


Sokáig halasztgattam ennek a terméknek a megvételét, elsősorban a kicsit soknak tűnő ára miatt. Azonban annyi jót lehet róla olvasni, hogy amikor megláttam a Rossmannban 1499 Ft-ra leakciózva, eldöntöttem, hogy végre megveszem. Már csak azt kellett eldönteni, melyik árnyalatot válasszam.
Magyarországon hat árnyalatban kapható a termék: fekete, türkiz, lila, arany, ezüst és bronz színekben. Bár nagyon tetszett a türkiz (amúgy is imádom ezt a színt), mindenképpen olyat szerettem volna, amit el- és ki tudok használni, így esett a választásom a 35 On and on Bronze nevű (minő meglepetés) bronz árnyalatra.

Csomagolás: Impozáns üvegtégely rejti a szemhéjfestéket, elég széles a szája ahhoz, hogy ujjal is kényelmesen bele lehessen nyúlni. A kupak tekerős, műanyag, rajta matrica pár információval, ennek az alján találjuk az összetevőket, de a mennyiséget nem sikerült feltüntetni (legalábbis én nem találom). Többször sikerült már elejtenem a tégelyt, nem tört el, a kupak is erősebb fajta műanyagból van. Nem tudok negatívumot felhozni, 5/5.


Szín, pigmentáltság: A szín ízlés kérdése, nekem tetszik, nagyon jól kihasználható árnyalatnak találom. A pigmentáltsága nagyon jó, általában 2 "belenyúlásnyi" festék elég egy szemhéjamra. 5/5



Használat, állag: Ebből a szempontból is csak jót tudok mondani. Nagyon jó az állaga, pont elegendő mértékben krémes, szépen el lehet oszlatni. A swatch nem tudom, miért lett ilyen béna, egyáltalán nincsenek benne csomók vagy nagyobb darabok, teljesen egyenletes.
Próbáltam ecsettel is felvinni, de szerintem egyszerűbb és az eredmény is szebb lesz, ha az ujjamat használom, még a széleket elsatírozni is a kisujjammal szoktam.
Szemhéjalapozót nem használok alá, mert úgy vettem észre, semmit nem segítenek (a következőkkel próbáltam: Avon Supershock, elf essentials, essence colour arts), viszont amikor púderezem az arcom, a szemhéjamra is felviszek egy keveset.
Mostanában minden nap ezt teszem fel, csak szempillaspirál kell még, esetleg egy kis szemceruza elsatírozva az alsó szempillasorba, és kész is a szemsmink. 5/5


Tartósság:
 Ez lenne a termék ütőkártyája, rajtam sajnos egyáltalán nem mondható tartósnak. Tisztában vagyok vele, hogy az én olajos szemhéjamon minden kevesebb ideig tart, nem is vártam 24 órás tartást, de azért ennél többet reméltem.
A képeken egy teljesen átlagos nap eredményét láthatjátok: sminkeltem, suliba mentem, majd haza; nem izzadtam meg, nem esett az eső, nem volt túl meleg (sőt, brrr...) egyszóval semmilyen extrém körülményt nem kellett kibírnia.


Élőben egyébként nem tűnt ilyen durvának a kopás/csíkozódás, megdöbbentem a képek láttán. Kb. 5 óra elteltével már látszik, hogy beült a szemhéjam ráncaiba, ekkor még minimális a kopás. Kb. 7 óra viselés után már erőteljes a kopás, a szemhéjam "középkülső" részéről gyakorlatilag teljesen eltűnt a festék, csak a ráncokban maradt meg.
Mivel 24 órás tartósságot ígér a termék, úgy gondolom, kb. 8 óra reális elvárás lenne. Mint láthatjátok, ezt rajtam egyáltalán nem teljesíti, de a sok pozitív véleményt olvasva be kell látnom, hogy valószínűleg bennem van a hiba. Ennek ellenére nem tudok többet adni 3 pontnál. 3/5

Ár/érték arány: Ha kicsit tartósabb lenne a termék, azt mondanám, teljesen megéri az árát (1990 Ft), hiszen egy nagyon jól kihasználható darabról van szó. Így azonban 4/5

Összességében:
 Nagyon sajnálom, hogy tartósságban alulmaradt ez a festék, kedvenc lehetett volna belőle. Nem bántam meg, hogy megvettem, el fogom használni, nagyon szerethető darab - igen, még így is. 4/5


Van tapasztalatotok ezzel a termékkel? Ha igen, mi a véleményetek róla, rajtatok tartós?

14 megjegyzés:

  1. Irigylem a gyönyörű hosszú szempilláid.... :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is van ilyen és 12 óra után is ugyanugy fest mint amikor reggel feltettem ...söt olyan vizállo h szappanos vizzel vagy szemfestéklemosoval tudom csak leszedni ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akkor tényleg velem van a gond. Egyébként a swatchot simán papírzsepivel, kicsit erősebb dörzsöléssel le tudtam szedni...

      Törlés
  3. Az én szemhélyamról is ugyanúgy lekopik, meg megül a ráncokban, mondjuk nekem is egy kicsit zsírosodik a bőröm... még tesztelgetem,h tartósabb e ha szemhélypúdert, esetleg sminkfixálót viszek fölé...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szemhéjpúderrel fixálni még én sem próbáltam, de úgy pont a lényege veszne el számomra: a gyors, minél kevesebb eszközzel és kiegészítő termékkel való használat.

      Törlés
  4. Köszönöm a bejegyzést, ritkán lehet ilyen kategóriájú termékekről olvasni :) Nekem nincs ilyenem, de a tesztek alapján szerintem hamarosan sort keritek egyre :)

    VálaszTörlés
  5. Én valahogy mind a mai napig írtózom a krémes szemfestékektől, mivel még kamaszkoromban volt pár ilyesmim és mindegyik hasonlóan teljesített mint nálad a fenti termék... Katasztrofálisan... :( elkenődött, összeült, beleült mindenhova, ahova nem kellett volna neki. Bár szerintem ha tartós lenne akkor meg azért nem szeretném, én maradok a por/púder verziónál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezen kívül egy van, egy essence stay all day, de annak egyrészt a színe túl feltűnő nekem hétköznapokra, másrészt meg egyszer elvittem barátomhoz, és ott is maradt...
      Eddig tök jól megvoltam a szemhéjpúdereimmel, de az Artdeco szemhéjalapom használhatatlanná vált fél év után, és az eddig próbált utódok közül egy sem ér a nyomába :( (Avon Supershock, essence colour arts, elf essentials)

      Törlés
  6. Én csak szemhéjalapnak hasnzálom, mert a krémeseknek anélkül esélye sincs rajtam, annak viszont nagyon bevált :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kipróbáltam közben alapként, úgy tényleg jó, de én magában szeretném használni :(

      Törlés