2013. március 9., szombat

Follow the Yellow Brick Road



Nem tudom, hallottatok-e róla, de az essence hungary facebook-oldalán az Óz, a hatalmas filmre lehet jegyeket, illetve filmes relikviákat nyerni, és ehhez nem kell mást tenni, mint a filmhez, a történethez kapcsolódó sminket vagy manikűrt készíteni, és az essence üzenőfalán megosztani.
Én ezzel a lakkozással nevezek, és mert szerintem jól sikerült, gondoltam megosztom veletek is.

Bevallom, fogalmam nincs, hogy az új film sztorija mennyiben lesz más, mint az eredeti, sőt igazából semmit nem tudok róla, úgyhogy a régiből inspirálódtam :)

Minden körmömön egy szereplőt jelenítettem meg, remélem felismerhetőek, de azért felsorolom őket, és azt is, hogy milyen lakkokat használtam.

A hüvelykujjamra Dorothy került, őt a varázscipellő színe jelképezi. Sajnos nem volt igazi piros csillámos lakkom, a Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry-t és az essence multi dimension 78 right, girl-t használtam, utóbbi egyébként is az egyik legszebb bordó lakk, amit valaha láttam, de a két lakk együtt... Nagyon tetszik ez a szín.

Következik a Bádogember, gondolom egyértelmű az ezüst szín és a szív, az Avon Pro+ Mercury Metal (ezüst) és Licorice (fekete) lakkokat használtam, valamint a Maybelline mini colorama 16 Candy Apple-t (piros).


A Madárijesztőhöz alapszínnek a Catrice Ultimate Nudes 070 Same Seine But Different-et választottam, majd kétféle barna (Catrice 570 Beavis & Mud-Head és 710 Dulce & Havanna), sárga (essence cherry blossom girl 01 fortune cookie), és taupe (essence cherry blossom girl 02 my little kimono) színnel vékony vonalakat húztam keresztbe-kasul, ezzel szerettem volna imitálni a "szalma-hatást". Nem akartam agyat festeni, így maradtam a villanykörténél, kétféle sárgából kevertem ki a színt (essence cherry blossom girl 01 fortune cookie és Avon Pro+ Inspire). A fehér lakk a Maybelline mini colorama 51 French White.

Az Oroszlánt a sörényével és a bátorság-érdemrendjével szimbolizáltam. Az alapszín a Catrice 710 Dulce & Havanna, erre a már említett taupe-al és másik barnával, valamint egy harmadik, sötétebb barnával (Catrice 720 Bruno Brownani) festettem csíkokat. A érdemrendhez egy keresztet rajzoltam az aranyszínű Catrice Revoltaire C04 Colour Of Honour-ral, majd pontozóval három pöttyöt tettem mindegyik csúcshoz. A vékony vonalakhoz a Catrice 860 Browno Mars-t használtam.

A kisujjamon Totó kapott helyet, a már említette fekete lakkal festettem ki a körmömet, majd amikor már kezdett száradni, száraz ecsettel vonalakat húztam bele, ezzel jelképezve a kutyus bozontos szőrét. Erre a körmömre nem került fedőlakk (essence studion nails ultra gloss nail shine), hogy megmaradjon az érdes hatás.


Tetszik nektek ez a festés? Nekem a gyűrűsujjam a kedvencem, talán a harmonikus színek miatt.

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik :) Hihetetlen ,milyen kreatív vagy:)
    Remélem nyersz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy :) Csak a szerencsén múlik, nem a munka minőségén, sajnos.

      Törlés
  2. Nagyon jó lett, ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Az egész tetszik, de a kisujjad a kedvenc :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mert azt nem rontottam el díszítéssel? :D

      Törlés
  4. Hu, de jo. Bizom benne, hogy sikeresen szerepelsz. Drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) De ismétlem, teljes mértékben a szerencsén múlik a dolog (legalábbis eddig minden essence "versenyen" így volt)

      Törlés
  5. Tök jópofa lett, a körte a kedvenc. :)

    VálaszTörlés