2013. március 6., szerda

Februári szerzemények II. - Arc- és testápolás



Dabur rózsavíz és Aromax mandulaolaj: Ebből a két termékből sminklemosót készítettem, az ötletet a viktoriasstyle.com oldalról vettem, itt találjátok a bejegyzést róla. Szeretnék majd külön posztot szentelni neki, így most nem részletezem a véleményemet, elöljáróban annyit mondanék, hogy szerintem mindenképpen érdemes kipróbálni. Nekem sikerült a lehető legdrágábban beszereznem őket, így a rózsavíz 1450 Ft-ba, az olaj pedig 1280 Ft-ba került, a neten fele ennyiért is lehet rendelni, de egyébként bárhol néztem, mindenhol kevesebbért láttam.

?? fürdőgolyó: Elfelejtettem feljegyezni a márkáját, a címkét pedig kidobtam... Az Auchanban vettem, ennyi infót tudok szolgáltatni róla. 400-500 Ft között volt, volt kisebben is, az 280 Ft-ba került; egész sok illat közül lehetett választani, ha jól emlékszem, én jázminosat vettem. Sajnos egyáltalán nem nyújt olyan intenzív élményt, mint a januári szerzeményeknél mutatott Lush fürdőgolyó, igaz, harmadannyiba is kerül (bár szerintem nem éri meg az árát, ahogyan a Lush sem).




Baviphat neszesszer: Ebay-en vettem, ettől az eladótól. Nagyon gyorsan ideért, február 20-án vettem, és 26-án már meg is érkezett! Egyébként Juctus blogján láttam meg, és az tetszett meg benne, hogy van hely külön az ecseteknek (vagy spirálnak, szájfénynek), itt nézhetitek meg az ő bejegyzését róla, neki rózsaszín példánya van. 6.89 $, a szállítás ingyenes volt.

Kétvégű nyomdázó bigyóka és lehúzó: Szintén ebay-ről, ettől az eladótól. Ez is gyorsan ideért, egy nappal a neszesszer előtt vettem, és egyszerre érkeztek meg. 2.99 $, a szállítás ingyenes volt.


Ecotools ecsetszettek: Ezek is ebayről vannak, ettől az eladótól. Február 8-án vettem őket, de a kínai újév miatt az eladó csak 15-én postázta őket, és 25-én értek ide, végül is ez is elég gyors, fel voltam készülve 30 nap várakozásra is :) Szerintem egyébként fake-ek, de 5.99 $ és 6.03 $ árért akkor lepődtem volna meg, ha eredetiek (a szállítás jelképes 0,01 $ volt), és igazából nem is érdekel. A kedvenceim a két nagy ecset, olyan jó puhák, tulajdonképpen miattuk vettem meg a szetteket.


Avon Senses Seventh Heaven tusfürdő: Pont elfogyott a vörösáfonyás-fahéjas tusfürdőm, ennek pedig nagyon finom illata volt a katalógusban... 349 Ft

Avon Naturals gránátalma és mangó tusfürdő:
Januárban vettem egy ugyanilyen illatú testápolót, mert nem tudtam ellenállni a 249 Ft-s árának, és szeretem ha nem ütik egymást az illattal rendelkező testápolási dolgaim, így "kénytelen" voltam ezt is beszerezni, annak ellenére, hogy ez már kicsit drágább volt, 499 Ft, ami a határán van annak az összegnek, amit egy tusfürdőért hajlandó vagyok kifizetni.

Avon Planet Spa kaviáros szemkörnyékápoló: Néha eszembe jut, hogy már elég öreg vagyok ahhoz, hogy elkezdjek törődni a (jövőbeli) ráncaimmal, és itt az ideje annak is, hogy ápoljam a szemem körüli bőrt, de sajnos képtelen vagyok rávenni magamat a nem feltétlenül szükséges termékek rendszeres használatára, így ezt is kb. 2x kentem magamra. De nagyon igyekszem rászokni :) 499 Ft


essence stays no matter what vízálló szemceruza, 01 midnight black: Ő a kakukktojás, kimaradt a sminkszeres szerzeményes bejegyzésből, így itt szorítottam neki helyet. Róla is szeretnék majd részletesebben beszámolni, méghozzá egy nagy, össznépi szemceruza teszt keretében, ahol Astor, Avon és essence ceruzákról fogok írni a tervek szerint. 499 Ft

Ha valamiről szeretnétek részletesebben is olvasni, jelezzétek kommentben! :)

13 megjegyzés:

  1. Az Ecotools ecsetekből az eredeti alig 1-2 dollárral drágább, de te tudod.
    Az a neszi aranyos és nagyon hamar megkaptad. Én várok még pár dologra ebayről, de nem igen akarnak ideérni, van ami már lassan 35 napja érkezik... .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hol láttad 1-2 dollárral drágábban? A saját oldalukon 9.99, illetve 12.99 dollárba kerülnek ezek a szettek, iHerb.com-on is 9.73 és 10.40 $, és erre még rájön a szállítás. A magyar webshop(ok?)ról meg ne is beszéljünk... Egyébként nem úgy álltam neki, hogy "na akkor rendeljünk fake ecseteket", hanem nézelődtem, megrendeltem ebayről, majd később találtam egy oldalt, ahol össze voltak foglalva a jelek, amik alapján lehet tudni, hogy nagy valószínűséggel nem eredetiek az ecsetek. Amikor megérkeztek a szettek, leellenőriztem őket. Amúgy érdekes módon úgy tűnik, mintha csak az egyik szett lenne hamisítvány, de akkor már valószínűbb, hogy mindkettő az.
      Írtál már az eladóknak? Nálam volt egy eset, amikor nem akart megérkezni a termék, írtam az eladónak, hogy mindjárt lejár az ebay buyer protection, amit értelemszerűen nem akarok megvárni. Megállapodtunk egy időpontban (buyer protection lejárta előtt 1-2 nap) hogyha addig nem jön meg, visszautalja a pénzt. Nem jött meg, visszakaptam a pénzem. Kb. 1,5 hét múlva megérkezett a termék (mobiltok+fólia egyébként), én pedig újra elutaltam az összeget. Függöny le, mindenki boldog :)

      Törlés
    2. Engem azzal kábítanak mindig h. várjak még, aztán ha 45 nap alatt se ér ide akkor visszaadják a pénzt, de nem is adja vissza mind. Meg valamelyik azt írja újraküldi, aztán érdekes módon sohase ér ide az időből meg kifutok. Azt se hiszem el, hogy mégegyszer elküldi. Volt akitől mintákat vettem 4 aukciót nyertem egyszerre, 2 aukció mintáit nem küldte (összesen 5 darabot) mert elfelejtette, aztán ráírtam, azt írta újraküldi amit nem küldött, nagy fenét küldte, pedig ez koreai adásvétel volt (max. két hét alatt onnan minden ideér vidékre). De legalább a negatív értékelést megadtam neki amikor még tudtam. A minta persze sohase ért ide, a január elején újraküldött... . Egyre több gáz eladóval találkozom ebayen. A buyer protectiontól egyetlen egyszer kaptam vissza pénzt.
      Sok eleve gyári hibás terméket is kaptam, amiken látszott, hogy rossz állapotban rakták bele a borítékba, azérta kinaiak se nézzék a magyarokat szemetesnek.

      Törlés
    3. Ó, nagyon sajnálom, hogy ilyen rossz tapasztalataid vannak :( Én szerencsére eddig mindig mindent megkaptam, gondosan becsomagolva, megfelelő állapotban.

      Törlés
  2. Nekem az ecsetek a kedvenceim, nagyon jól néznek ki. :)

    http://smallgirlbigcityblog.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  3. Én is rendeltem EcoTools(?) ecseteket 5.99-ért múlt héten, és ezáltal elvesztettem az ebay szüzességem^^ Nagyon várom már, hogy megérkezzenek :) belinkelnéd nekem azt az oldalt, ami alapján leellenőrizhetem majd az ecsetek valódiságát, köszönöm :) Mostanában én is használok már szemkörnyékápolókat, az egyik ez a kaviáros változat, én szeretem, mert gyorsan beszívódik és jó az illata :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze :) Én itt néztem: http://www.street-love.net/2012/01/how-to-check-if-your-ecotools-brush-set.html

      Törlés
  4. na igen, az ebay-n túl sok a hamis eco tools ecset, épp ezért nem merek onnan rendelni. Iherb-en néha tök jó áron vannak a szettek egyébként! :)
    Ez a baviphat csomag nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehet, de nekem nem volt türelmem kivárni egy esetleges akciót :)
      Nekem is nagyon tetszik :)

      Törlés
  5. Szuper szerzemények :)
    És milyen szép a neszesszer sárgában is :)

    VálaszTörlés
  6. Irtó édes ez a Baviphat neszesszer! :)

    VálaszTörlés