2013. március 1., péntek

Februári szerzemények I. - Sminktermékek


Ezeket a gyönyörűségeket barátomtól kaptam szülinapomra. Na persze nem az ő fejéből pattant ki az ötlet :) Mindenképpen szeretnék majd róluk bővebben írni, addig is gyönyörködjetek a színekben :)
Sleek Blush by 3, Sugar 3100 Ft
Sleek Blush, Pomegranate és Coral 1390 Ft/db
Sleek Face Form, Light 3100 Ft




Miss Sporty Studio Lash Metallic Eye Liner, Copper Crush: Ezt a darabot a Coty Kft-től kaptam tesztelésre, már írtam is róla, itt találjátok. Ahogyan a bejegyzésben is olvashatjátok, a hibái ellenére szeretem használni, szinte minden hétköznap ezt viseltem. Ajánlott fogyasztói ára 709 Ft


Skinfood Aloe BB krém, #2: Ugyan nemrég írtam az Avon "BB" krémjéről, és arról, hogy mennyire szeretem, továbbra is élt bennem a kíváncsiság, hogy milyen lehet egy "igazi" BB. Sokat böngésztem a bbkrem.hu-n, az interneten és a krémmánián, utóbbin találtam egy felhasználót, aki megvált volna a példányától, így végül 2000 Ft-ért lehetett az enyém :) Még nincs kiforrott véleményem, még csak egyszer használtam, de egyelőre örülök, hogy nem rendeltem meg, mert több, mint 4000 Ft-ért többet vártam volna, elmaradt a "wow-hatás".

Maybelline Colour Tattoo, 35 On and on Bronze: Először is bocsi a legkevésbé sem informatív képért... Nagyon régóta nézegettem ezeket a szemfestékeket, de nem voltam benne biztos, hogy nálam is beválnak majd, így nem mertem kockáztatni, hogy teljes áron vegyek egyet. Nemrég viszont a Rossmannban le voltak értékelve, így eldöntöttem, hogy végre beszerzem egyikőjüket. Mindenképpen olyan színt akartam, amit tényleg ki és el tudok használni a mindennapokban, így bár nagyon tetszett a türkiz, lemondtam róla, a feketéről szintén, de őt még esetleg megveszem alapnak, ha beválik a bronz. A lila egyébként sem nagyon tetszett, az aranyról azt olvastam krémmánián, hogy nem olyan jó minőségű, mint  a többi, így maradt a bronz. Bevallom, még ki sem próbáltam, mert az első körben készült képek nem lettek a legjobbak, és nem akarok belemászni fotózás előtt. 1499 Ft (akciósan)




Avon Perfect Kiss, Chic Nude: Tudom, így semmit nem ér a kép, de Klaunál itt meg tudjátok nézni a színét. Nude szín, de mégsem túl világos, így nekem is jól áll :) Tökéletes a hétköznapokra. Teljes ára 1620 Ft, ami kétségkívül sok, de általában 1000 Ft körüli áron kapható, én 999 Ft-ért vettem.


DIY ajakápoló: Róla is írtam már, itt elolvashatjátok és megnézhetitek, hogyan mutat felkenve. A véleményem nem változott, továbbra is szeretem.

DIY rúzsok Klautól: Elég aktív cserebere folyt köztünk  mostanában Klauval, gyümölcsöző a kapcsolatunk :D (jó, nem csak emiatt :) ) Már korábban is küldtünk egymásnak dolgokat, de a mostaninak az volt az apropója, hogy írta facebookon, hogy náluk kaphatóak a Breaking Dawn pt. 2-es pigmentek leértékelve, így megkértem, hogy vegye meg nekem őket. Sajnos az aranyból már nem volt, viszont az Edward's Love-ból kétféle is. Persze elfelejtettem őket lefényképezni, de ha valaki szeretné, hogy írjak róluk, jelezze kommentben! :) Szóval ezt a két rúzst a pigmentekkel küldte meglepinek :) Köszönöm szépen! :) A sötétebbik mályvás-barnás-rózsaszínes, nagyon szép természetes, hétköznapi árnyalat, a pirossal még barátkozok :)




Na igen, ez az a szekció, amiért utálni fogtok :D Ugyanis ezt mind nyertem. Februárban igen szerencsés voltam, biztosan a szülinapom miatt :)

essence nail art special effect topper, 09 copper'ize me!, elf Coral, China Glaze Pizzazz: Őket djkaty Valentin-napi játékán nyertem, köszönöm szépen! :) Még egyiket sem próbáltam élesben, de üvegben az elf lakk tetszik leginkább, gyönyörű barackos-korralos-rózsaszínes árnyalat, arany fénnyel.


Lovely Must Have Glam Style, Nr. 3: Őt Fanninál nyertem, neki is köszönöm szépen! Még őt sem próbáltam. Kicsit hasonlít az elfre, mégis egészen más, inkább rózsaszínes, egy picit fáradtabb, piszkosabb szín, és arany csillámok vannak benne.


essence colour&go 04 space queen, OPI ??: Őket Szilvi facebookos játékán nyertem, innen is köszönöm! Az OPI lakk személyazonosságát rejtély övezi, az üvegen nincs semmilyen árnyalatnév, Szilvi sem tudott róla kideríteni semmit, és nem is árulta el, hogy milyen színű lakkot lehet nyerni, így meglepetés volt. Nagyon szép szín, de még nem próbáltam ki őt sem. Az "eredeti" nyeremény ez a lakk volt, így dupla meglepetés ért, amikor kinyitottam a borítékot, és megláttam az essence-t is :)




Rimmel Lycra Pro 405 Fierce Cherry, Astor Lacque DeLuxe 880 Forest Green: Ehhez a két lakkhoz akciósan jutottam hozzá, 599 Ft-ba került mindkettő.
A Fierce Cherry egy meggyszínű lakk, kicsit világosabb, lilás-rózsaszínes mikrocsillámokkal. Sajnos a csillámos rész kizárólag az üveg egyik oldalán hajlandó megjelenni, emiatt körmön alig-alig látszódnak a csillámok. Majd megpróbálom még alaposabban összekeverni.
A Forest Green az üvegben/a boltban tökéletes, olyan igazi zöld színű lakknak tűnt, felkenve azonban van benne egy icpici kékség, de közel sem annyira, mint az essence 54 trust in fashion-ben.
Az üveg szerint mindkettő akár 10 napig is fent marad a körmön. Haha, nem. Bár végülis, azt nem írják, hogy sértetlenül... Az Astor fedőlakkal is elkezdett kopni a körömvégeken 1 nap után, igaz, itt mintha megállt volna. 4 napja van a körmeimen, és csak egy icipicit nagyobb a kopás, mint 1 nap után. A Rimmel esetében nem figyeltem meg ennyire pontosan, de tőle sem voltam elájulva.

essence colour&go 147 miss universe: Ha jól emlékszem, a képeken több darab is megfogott az új szortimentes lakkok közül, de élőben csak ez tűnt érdekesnek. Üvegben eszméletlenül szép, körmön még nem próbáltam. 499 Ft


essence studio nails ultra gloss nail shine:
 Már többször is írtam, hogy mennyire szeretem ezt a fedőlakkot. Nagyon fényes felületet biztosít, talán túlságosan is (fotózásnál néha már zavaró), tartósabbá és ellenállóbbá teszi a lakkokat, jó az állaga, és szerintem lassan fogy. November 16-a óta használom (azért tudom ilyen pontosan, mert a 31 hetes kihívás 11. hetében használtam először), minden lakkozásnál, és kb. az 1/8-a hiányzik (hiányzott). Kérdés, hogy akkor miért kellett újat vennem. Nos, a válasz a drága húgom :) Kölcsönkérte, amikor visszakaptam, az üveg 3/4-e hiányzott. 2, azaz 2 alkalommal használta, képtelen vagyok felfogni, hogy hova kent el ennyit belőle, és mit művelt vele, mert a állaga majdnem kezelhetetlenül sűrű lett. Nem volt kérdés, hogy újraveszem, ez az eddig legjobb fedőlakkom. 500-600 Ft


Mire vagytok a leginkább kíváncsiak, miről írjak? A Sleek termékekről, a Skinfood BB-ről, és a Maybelline szemfestékről mindenképpen szeretnék, és jó volna végre írni a Perfect Kiss rúzsokról is, ugyanis ezzel a darabbal 3 fősre bővült a gyűjteményem :)

16 megjegyzés:

  1. Az ELF Coral és a Pizzazz érdekel legjobban :-D Na jó, meg az OPI...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Az OPI-ra én is nagyon kíváncsi vagyok.

      Törlés
  2. :)) találtam hasonló lakkokat, de mivel egy mini kollekció részese volt, nem vagyok biztos a nevében sajnos :) mármint az OPI-ról beszélek, na :) de örülök, hogy tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. A Sleek Blush by3 annyira tetszik. Már nézegetem egy ideje :) Várom róla a bejegyzést :D
    A Miss Sporty tus pedig a Te posztod láttán tetszett meg :) Ha minden igaz ,holnap ő lesz az egyik szülinapi ajándékom :P :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem :)
      Hú, akkor nagyon remélem, hogy neked is legalább annyira tetszeni fog, mint nekem :) A barnát vagy a lilát kapod? :)

      Törlés
    2. És boldog szülinapot! :)

      Törlés
    3. Köszönöm :)
      A barnára esett a választásom ,mivel még nem volt barna tusom. :) Az első benyomások pozitívak :)))

      Törlés
  4. A Sleek cuccokra nagyon kíváncsi vagyok :-)
    A djkaty-a lakkokat irigyeltem, amikor megnyerted :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy azokra lesznek a legtöbben kíváncsiak :)
      Az irigység nem szép dolog, remélem nem sárgultál (zöldültél) el :D

      Törlés
  5. Gratula :P
    Nem, nem utállak, már megbeszéltük :DD
    A BB-re és az opi lakkra nagyon kíváncsi vagyok, azokkal tessék sietni :D

    VálaszTörlés
  6. Oh, azok a lakkok! :) Én a Skinfood BB krémre nagyon kíváncsi lennék, én is vacillálok rajta! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor igyekszem gyorsan kiismerni és írni róla :)

      Törlés
  7. depiciazazopi. :D *.* Pedig a mellette lévő essence se nagy. :D

    VálaszTörlés