2013. március 16., szombat

Bloglovin'

Egy páran már biztosan hallottatok róla, hogy a Google Reader meg fog szűnni 2013. július 1-én. Hogy mit lehet ilyenkor tenni? Nóra írt róla egy jó bejegyzést, érdemes elolvasni: És ti mivel olvastok blogokat?

Engem mondjuk nem annyira érint a dolog, mert mindig a bloggeren keresztül olvasok, de állítólag a GFC sem marad meg már sokáig, úgyhogy regisztráltam Bloglovin'-ra és  a blogot is megtaláljátok itt, az alábbi linkre kattintva tudtok követni:


U.i.: Bevallom, nem látom át teljesen a témát, szóval ha kérdésetek van, ne nekem tegyétek fel. 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon nem tetszik nekem ez az új izé.. :S de lehet jobb lenne elkezdeni átállni, mint majd június végén kapkodni..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jobb még akkor átállni, amikor még van idő kitapasztalni a rendszert.

      Törlés
  2. Köszönöm az említést és természetesen bloglovin'on is továbbra követlek :)

    VálaszTörlés
  3. Én is áttértem a bloglovinra, de rengeteg kérdés felmerült bennem.. :/

    VálaszTörlés
  4. Ma este én is megcsináltam. De máris utálom.

    VálaszTörlés
  5. Hi, Glad to see you are bloglovin user. pay us a visit at http://www.lovinfollowers.com

    VálaszTörlés