2013. február 22., péntek

Miss Sporty Studio Lash Metallic Eye Liner | teszt



Kb. 2 hete sok blogon találkozhattatok a hírrel, miszerint a Miss Sporty előrukkolt egy új, limitált kiadású termékkel, a Studio Lash Metallic szemhéjtussal. Nálam nem láthattatok ilyen bejegyzést, aminek az az oka, hogy én vagyok az egyik szerencsés, aki tesztelésre kapott a termékből, és nem akartam kétszer írni róla :)

A tus két színben kapható, Copper Crush és Purple Hit árnyalatokban, előbbi barna, utóbbi lila színű (minő meglepetés :)), és áprilisig lesz kapható a Miss Sporty termékeket árusító boltokban. Mint láthatjátok, én a barna árnyalatot kaptam.

Egy kis személyes kitérő:
Nagy kedvencem volt a régi csomagolású Miss Sporty tus, tudjátok, az a fekete tubusos, kék kupakos. Fel sem merült bennem, hogy kivonják a forgalomból, de egyszer csak nem találtam a boltok polcain, sokáig csak azt hittem, készlethiány, de egy kis utánaolvasással megbizonyosodtam róla, hogy már nem kapható :(
Új külsőt és nevet kapott, és az ecsetét is lecserélték egy szivacsos applikátorra, amit én sehogy sem tudtam megszokni, szerencsére a tubus formája nem változott, így egyszerűen kicseréltem a két kupakot.

Leírás:
"Egyetlen vonással tökéletes vonalat alkothatsz a dögös Copper Crush vagy Purple Hit árnyalatokkal. Fémes színek és ragyogó hatás jellemzi a szemhéjtusokat!"

Csomagolás:
Ugyanolyan csomagolásban van, mint az állandó Miss Sporty tusok, az a különbség, hogy a tubus itt átlátszó.
A feliratok ezüst színűek, amik a korábbi tapasztalataim alapján egy darabig egészen kitartóak, de huzamosabb használat után erősen megkopnak majd. Az összetevők nem szerepelnek a tubuson, ez az erre kényeseknek negatívum lehet. Az árnyalat nevét Klau szavaival élve kedves barátunkon, a szép fehér címkén találhatjuk meg.
Fogás szempontjából nagyon kényelmes számomra ez a hosszú, elnyújtott kupak, de meg sem tudnám számolni, hányszor vertem már le, nagyon könnyen kibillen az egyensúlyából. 
A tubus 3,5 ml festéket tartalmaz, ugyanannyit, mint az állandó kollekciós.
Szerencsére (én legalábbis nagyon örülök neki), nem applikátoros, hanem ecsetes, pont olyan, mint a régi állandó kollekciósé. Kezdetben túl sok festéket vesz fel az ecset, lentebb láthatjátok képeken, hogy ez miért gond, vigyázni kell vele. 4/5


Szín, pigmentáltság:
Mint említettem, a limitált kollekció két árnyalatot tartalmaz, egy barnát és egy lilát, nekem előbbi jutott. A promóképen az én szemem inkább egy olivás beütésű barnát lát, de élőben egészen más a szín. Mivel színeket illetően a szókincsem elég szegény, inkább megmutatom:


Szerintem nagyon szép, sokkal jobb, mint amire számítottam.




A minták alulról felfelé haladva: 1. lehúzás nélkül, 1 réteg 2. lehúzás nélkül, 2 réteg 3. lehúzva, 1 réteg 4. lehúzva, két réteg.

Egy rétegben világosabb színe van, és aranyos fénye, 2 rétegben sötétebb barnát kapunk, és a fény eltűnik. Egy rétegben is elég pigmentált, 5/5

Használat, állag
:
Az állaga pont jó, nem túl folyékony, látszik, hogy a kezem ráncocskáiban sem szaladt szét, és nem is túl sűrű, szép vonalat lehet vele húzni.
Mint már említettem, az ecset túl sok festéket vesz fel, ez korábbi tapasztalataim alapján mérséklődni fog, ahogyan fogy majd az anyag. Mindenképpen alaposan húzzuk le a felesleges festéket, különben olyan eredményt kapunk, mint a fenti képen látható 1-2. csík: nem egyenletes a felület, a sok festék miatt látható az ecsetnyom, továbbá így elég lassan szárad.
Ha lehúzzuk a felesleges festéket, ésszerű időn belül szárad. 4/5

Tartósság:
Szemhéjon bírja reggeltől estig, de lehetőleg ne dörzsölgessük a szemünket, mert nem kifejezetten ellenálló az ilyen hatással szemben.




A swatchokat erős dörzsölésnek vetettem alá. Látszik, hogy ahol vastagabb rétegben volt a festék, nem száradt meg teljesen, és elkenődött, pedig jó pár percet vártam a dörzsöléssel. A másik két csík is erősen veszített a színéből, de tekintve, hogy tényleg nem kíméltem őket, ez az állapot jónak mondható. A próba után megpróbáltam vízzel lemosni őket, maradéktalanul eltűntek, a tus tehát nem vízálló, de ezt nem is ígéri. 4/5

Ár/érték arány:
Javasolt fogyasztói ára 1269 Ft, ami szerintem akkor is túlzás, ha egy limitált kollekciós darabról beszélünk, és azért a Miss Sporty nem a kiemelkedő minőségéről híres (bár vannak jó darabjai). 8-900 Ft-t tartanék reálisnak. 4/5
Szerk.: Most kaptam az emailt, hogy a korábban kiküldött sajtóanyagban hibásan szerepelt az ár, a valódi javasolt fogyasztói ár 709 Ft. Ez már jóval barátságosabb, sőt, nagyon is szuper, ennyit bőven megér, így a pontozást is módosítom 5/5-re. Ilyen áron kipróbálnám a lilát is, meglátjuk, milyen lesz élőben.

Összességében:
 A színe nagyon szép, és sokat fogom használni, ugyanis rájöttem, hogy jól áll nekem a barna. Ugyanakkor nem egy kihagyhatatlan darab, az árát pedig magasnak találom. (a módosítás okát lásd eggyel feljebb) 4/5

A terméket tesztelésre kaptam a Coty Kft.-től, de ez semmiben nem befolyásolta a véleményemet.

8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a barna tus és jól is jönne a gyűjteményembe, de ahogy írtad túlzás az ára.

    VálaszTörlés
  2. Megtetszett ez a termék. Még nincs barna tusom,így jól is jönne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor már csak találni kell egy helyet, ahol lehet kapni :D Pl. Köki Rossmannban nemrég voltam, és sem ez, sem a Metal Flip lakkok nem voltak kint :/ Mondjuk az a hely egyébként is mindig le van maradva az újdonságokkal...

      Törlés
  3. Tetszik a színe! Nekem is be kellene szereznem egy ilyet :)

    VálaszTörlés
  4. Azta, valahogy sokkal gyengébb színre számítottam :O
    Nagyon tetszős :P

    VálaszTörlés