2013. február 4., hétfő

Januári szerzemények II. - Arc- és testápolás, parfümök


Avon Infinite Seduction kölni: Kifújáskor tetszik az illata, később már nem annyira, emiatt nem igazán használom. Lehet, hogy blogsale-en végzi. Amikor én vettem, 1999 Ft-ba került, a 2013/3-as katalógusban 2999 Ft lesz az ára, normál ára 3999 Ft.


Avon Sensuelle parfüm: A 2013/3-as katalógus újdonsága, én előbb jutottam hozzá, ez volt a 2013 Ft-os trió harmadik tagja. Pont ellenkezőleg vagyok vele, mint az Infinite Seductionnel: kifújáskor túl púderes nekem, később viszont nagyon kellemes illatú. Ennek ellenére nem nagyon használom, mert hiába tudom, hogy később tetszeni fog az illata, nincs kedvem magamra fújni. A 2013/3-as katalógusban 3699 Ft, normál ára 3999 Ft.

Avon Little Red Dress minikölni: Nagyon tetszik az illata, és szuper, hogy be lehet szerezni mini kiszerelésben is. Legszívesebben az összes parfümömből csak ilyen kis méretet vennék, mert annyi minden tetszik, hogy egy 30 vagy 50 ml-s parfümöt/kölnit soha nem használok el (na jó, talán a City Rush el fog fogyni, őt imádom). Az előző katalógusban 599 Ft-ba került, a 2013/3-asban nem találtam meg, lehet, hogy nincs is benne, vagy csak jól eldugták.




Avon Naturals gránátalma és mangó testápoló, Planet Spa vitaminos kézkrém holt-tengeri ásványokkal: Ezt a két terméket egy különleges, tanácsadóknak szóló kedvezmény keretében vettem meg: 4 féle termék 249 Ft-ba került, ezen a kettőn kívül még egy hajfényspray és egy arckrém szerepelt a kínálatban. Korlátlan mennyiséget lehet(ett) rendelni a készlet erejéig, úgyhogy büszke lehetek magamra, amiért csak ezt a két dolgot vettem, és ezekből is csak egyet-egyet :) Még egyiket sem próbáltam, előbb elfogyasztom a meglévő darabjaimat. Főleg kézkrémből van most sok felbontva, de egyik sem vált be igazán, úgyhogy nagyon várom, hogy végre kipróbálhassam ezt a darabot.


Avon Extra Lasting kétfázisú sminklemosó: Eddig a Garnier Essentials frissítő szemfesték lemosó szőlőkivonattal-t használtam, de túl drágának találom, és emellett a hatása sem extra. Olvasói ajánlásra próbálkoztam egy Balea lemosóval, az sem vált be. Eddig mindig olajmentes termékeket kerestem, de be kellett látnom, hogy ezek soha nem fogják lemosni a szememről a sminket, főleg, ha egy kicsit erősebben festem ki magam. Így esett a választásom erre a darabra. Amikor megláttam élőben, enyhén szólva meglepődtem, hogy ilyen aprócska. Persze a katalógusban világosan benne van, hogy 50 ml, és még a kép is méretarányos volt, de azért... 499 Ft-ba került, a normál ára 1320 Ft. Ha kiszámoljuk, hogy harmadannyi van benne, mint a Garnierben (az 150 ml), akkor egyből kitűnik, hogy még ilyen nagy mértékben leakciózva sem éri meg jobban, mint az (a Garnier 1500 Ft körül van). Hatásában egyébként egy fokkal jobb, mint a Garnier, de ez sem olyan hűha, és mivel ilyen pici, ezt csak a szememre használom, az arcomra külön lemosó kell, ami plusz költség (jelenleg a Garniert használom, arcra nagyon szeretem, onnan nem sok mindent kell lehoznia, és tényleg frissít).

Avon Skin So Soft gyantaszett testre tajtékvirággal: Ezzel úgy tűnik, jó vásárt csináltam. Régebben Veet gyantát használtam, majd rátértem az x-epilre, mert ez jóval olcsóbb volt, és nekem még jobban is bevált, mint a Veet. Az x-epil kb. 800 Ft-ba került legutóbb, és 6 darab, azaz összesen 12 csík van benne. Ezzel szemben az avonos 999 Ft-ba került (úgy tűnik, ez a normál ára), és 10 darab, azaz összesen 20 csík van benne. Még csak a szám fölött használtam, de egyelőre jónak találom. Nagyon könnyen szétválik a két csík (az x-epilnél volt, hogy csak az egyik papíron maradt gyanta, ilyenkor mindkét csík kuka), és nem is pattogott ki a bőröm, mint korábban néhányszor. Persze lehet, hogy most csak szerencsém volt, de bízom benne, hogy továbbra is jól teljesít majd.



Nadler szenes-sörös kecsketejes szappan, Nadler szenes arctisztító krém, Nadler rhassoulos-hennás sörös samponszappan: Róluk mindenképpen szeretnék majd részletes bejegyzést írni, így most csak röviden szólok róluk. Letti, a Smink és más blog írója tanácsa alapján lecseréltem az arcápoló termékeimet. Ő ugyan eredetileg a Belnatur Pur Skin lemosót és krémet ajánlotta, de ezek egyelőre elérhetetlen árkategóriában vannak a számomra, így azt mondta, próbálkozzak natúrszappannal. Ezúton is köszönöm szépen a figyelmet, amit rám fordított, nagyon részletesen foglalkozott a bőrproblémámmal.

Már régebben is kacsingattam a natúrszappanok felé, és felvettem a kapcsolatot több eladóval is meskán, kértem, hogy ajánljanak terméke(ke)t a bőrproblémámra. Akkor Nadler ezt a szappant és krémet ajánlotta, de a vásárlás elmaradt, most viszont tőle rendeltem. S ha már lúd, legyen kövér, megtoldottam a vásárlást egy samponszappannal is. Egészen pontosan január 10-e óta használom mindhárom terméket, legalább 1 hónap használat után szeretnék tesztet írni róluk. Egyelőre sok változást nem látok, de tisztában vagyok vele, hogy ahhoz rendszeresen meg kéne látogatnom a kozmetikusomat, és így, hogy nem foghatom a vizsgaidőszakra, már nem is halogathatom tovább :) A szappan és a samponszappan 850 Ft-ba, a krém 950 Ft-ba került.
Még két dolgot vettem ehhez a témához kapcsolódóan: egy üveg bio almaecetet, ez mindenképpen szükséges volt a samponszappan mellé, 750 ml került 650 Ft-ba, kvázi a balzsamnak felel meg számomra, és egyéb funkciója is van, majd a részletes bejegyzésben írok, hogy miért is kellett ez. A másik termék pedig a svédcsepp, ezt toniknak használom, 500 ml került 1690 Ft-ba. Ez első ránézésre soknak tűnik, de ha összevetjük az előző tonikommal (Garnier), ami 200 ml volt és 1500 Ft körüli, látszik, hogy egyáltalán nem drága. Egyébként ha jól tudom, van kisebb kiszerelés is belőle.



Lush Buttercup ajándékcsomag: Ezt a csomagot Andi barátnőmtől kaptam szülinapomra, még egyszer nagyon szépen köszönöm! :) Bevallom, engem sosem vonzottak a Lush termékek, mert ha csak elhaladtam az üzlet előtt, megfájdult a fejem az illattól-szagtól, ami megcsapott. Szerencsére külön-külön nagyon finom illatuk van a termékeknek. A csomag egy Butterball fürdőgolyót rejt, aminek nem tudom meghatározni az illatát, és egy Honey I Washed The Kids szappant, ezen tényleg érződik a méz.

A natúr termékeknek mindenképpen szentelek majd külön bejegyzést, de ha kíváncsiak vagytok másra is, jelezzétek kommentben és írok róluk! :)

3 megjegyzés:

  1. Engem a szappanok érdekelnek leginkább :P

    VálaszTörlés
  2. Szia, Nekem is van Avon Little Red Dress parfümöm és imádom az illatát. :)

    VálaszTörlés
  3. Hideg gyanta csíkok közül még tudom ajánlani a Baleát, nekem anno jobban bevált, mint az X-Epil. A szappanokra nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés