2013. február 19., kedd

essence colour&go | 40 absolutely stylish



Ezzel a poszttal olvasói kérést teljesítek, Monika kérte, hogy mutassam meg, milyen felkenve ez a lakk. A poént már az elején lelövöm: nem olyan, mint az üvegben.

Az üvegben nézve ez egy sötétbarna lakk, a szivárvány minden színében, de leginkább kékben és lilában játszó csillámokkal.



Felkenve már jóval kevésbé érvényesülnek a csillámok. Két réteget kentem, és fedőlakkot is használtam.


Külön nem veszem sorra a tulajdonságait, mindenben a régi colour&go lakkok szintjét hozza, amivel ki jobban, ki kevésbé van megelégedve - én szerettem őket. Egyébként furcsa, hogy korábban semmi bajom nem volt a régi ecsettel, most azonban, hogy ismerem az újat, kicsit nehezen ment a lakkozás a régivel.



Megpróbáltam előcsalogatni a csillámokat egy kis lakklemosós vattával való simogatással, de azt hiszem, ehhez 3 réteget kellett volna használnom, mert több helyen is sikerült túl sok lakkot eltávolítanom. Egyébként ez a módszer nagyszerűen működik a Breaking Dawn pt. 2 trendkiadás Jacob's protection-ével, valami eszméletlen gyönyörű az eredmény, akinek megvan ez a lakk, feltétlenül próbálja ki.




Szép ez a lakk kevésbé csillámosan is, de az igazi az lenne, ha azt a hatást lehetne vele elérni körmön is, trükközés nélkül, mint amit az üvegben látunk.

Ha valakinek megtetszett, tegyen próbát valamelyik Müllerben, én az Emporiumban lévőben vettem 190 Ft-ért, egész sok kivont lakkot láttam, colour&go-kat és multi dimensionöket (!) egyaránt, utóbbiakat 290 Ft-ért.


11 megjegyzés:

  1. Mennyire szép, de létezik, hogy én ezt élőben sosem láttam? :O

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon szép, én sem láttam még soha :-)

    VálaszTörlés
  3. Fura, hogy többen nem láttuk, nem vettük észre; még a kupakja is csillámos, tehát nem hihettük azt, hogy ez egy sima barna lakk :D

    VálaszTörlés
  4. Szép és még mennyi ilyen szépséges lakk lehet amire nem figyeltünk fel, de már kivonták. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyanakkor jó is, mert már így is sírni szokott a pénztárcám, hát ha még mindent észrevennék... :D

      Törlés
  5. Nagyon szép, kár, hogy már sehol sem kapni ezekből felénk. A Mülerbe és a Rossmannba is van még kb 2 db régi lakk aminek sem a színe nem tetszik sem az állaga (az üveg egyik fele lakk a másik víz vagy nem is tudom mi az ami úszkál bennük :D ) De szerencséd volt, hogy rátaláltál, mert tényleg nagyon szép.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol én vettem ezt, ott is volt, ami már nem volt homogén, de csodák csodájára többségben voltak a ránézésre tökéletes állagú lakkok.

      Törlés
  6. Köszi a posztot :) egyébként szerintem én sem láttam ezt, legalábbis nem emlékszem.... de tényleg szép, bár jobb lenne, ha teljesen olyan lenne mint az üvegben :)

    VálaszTörlés