2013. február 1., péntek

A nyertesek

Mivel amúgy is ébren vagyok, gondoltam ki is sorsolom a nyereményeket, hátha van, aki már izgatottan várja az eredményt :)

Köszönöm szépen a kedves szavakat, amiket én és a blog kaptunk, sokat jelentenek.

79-en adtatok le érvényes jelentkezést, összesen 185 esélyt gyűjtöttetek.
A külön kalapba 34-en kerültek be.
Egy excel táblába írtam be a jelentkezőket, jelentkezési sorrendben, értelemszerűen annyiszor, ahány esélyt szereztek. Külön táblába írtam a külön kalapba kerülőket, őket is jelentkezési sorrendben. A random.org segítségével sorsoltam ki a nyertesek sorszámát.


Az Avon City Rush Clutch-t, az Avon Glazewear Sparkle szájfényt Sugar Cane árnyalatban és az essence nail art special effect toppert 12 holo topping, please! árnyalatban nem más nyerte, mint


muccuus!




A régi olvasóknak szóló különjáték nyertese pedig

gabus1217_8!





Gratulálok a nyerteseknek!
Kérlek vegyétek fel velem a kapcsolatot a nieninque.meneldea@gmail.com email címen 3 napon belül!
Ha vasárnap éjfélig nem jelentkeztek a nyereményetekért, újra sorsolok.

Akik nem nyertek, azok se csüggedjenek, máskor, máshol biztosan szerencséjük lesz :)

9 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyerteseknek! :)

    VálaszTörlés
  2. úristen! most láttam meg! köszönöm szépen :) nagyon örülök neki :) már írtam is neked!

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálok a nyerteseknek :)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit megkésve, de én is gratulálok a nyerteseknek.
    Hú, de közel voltam én is :)

    VálaszTörlés