2013. február 25., hétfő

Week 16: Tribal Print | 31 WNC


Igen, tényleg kimaradt egy nap/hét a kihívásból, a delicate printről van szó. Most nem írom le a sztorit, majd esetleg akkor, ha sikerül bepótolnom, de egyelőre nincs elég elszántság bennem, hogy belátható időn belül újra próbálkozzak vele.



Szóval tribal print. Nem volt kedvem színes lakkozáshoz, nézegettem a lakk-készletemet, amikor beugrott, hogy de hát pont most vettem egy szépséges lakkot, amit amúgy is ki szerettem volna próbálni, és szépen mutatna fekete mintával (mondjuk mi nem?).

Az Astor Lacque Deluxe 880 Forest Green lett tehát az alapszín, a Rossmannban vettem egyébként, 599 Ft-ra leakciózva.



Nagyjából tudtam, hogy milyen az a tribal print, láttam már több blogon is ebben a kihívásban, de nem akartam vaktában festeni, a google-ben keresgéltem, végül ezt a mintát választottam inspirációnak:

Szerintem egészen jó lett, főleg ahhoz képest, hogy szinte semmit nem láttam abból, amit csináltam (nagyon kéne már egy asztali lámpa). A fekete lakk az Avon nailwear pro+ Licorice.

Amúgy jellemző, hogy pont azt a körmömet nem fényképeztem le, ami a legjobban sikerült (kisujjamnál kezdtem, a hüvelykujjra belejöttem a dologba :D ).
Arra már nem is vállalkoztam, hogy a jobb kezemre is megfessem a mintát, úgyhogy elég hamar lemostam, pedig nagyon tetszett.


12 megjegyzés:

  1. nagyon szép lett! tetszik :))

    VálaszTörlés
  2. ÚÚÚÚ ezt ki kell próbálnom nekem is! Nagyon szép! Mond, a jobb körmeiden is sikerültek a minták? :D

    VálaszTörlés
  3. Nem egész jó, teljesen jó lett :]
    A zöld lakk meg mennyire szép színű már :]

    VálaszTörlés
  4. Huuu...ez szuper. En is szeretnek tudni ilyet csinalni magamnak. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :)
      Igazából nem nehéz, csak türelem kell hozzá, de abból sok :D

      Törlés
  5. szia. most bukkantam rá a blogodra, de gyorsan fel is iratkoztam.
    nagyon szép lett ez a köröm, tetszik!:))
    azt megkérdezhetem, hogy milyen fedőlakkot használsz? gyönyörű fénye van!:)
    én még nyáron, augusztusban csináltam ilyen körömlakk kihívást, de az 31 napos volt, nem hetes, kemény volt, de élveztem. imádom mások alkotásait is megnézni , érdekes, hogy mennyi féle kivitelezés születik...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :)
      essence ultra gloss nail shine, nagyon szeretem.
      Ez ugyanaz a kihívás, csak páran elkezdtük hetente csinálni, mert naponta nem bírtuk volna. Aztán volt, aki abbahagyta, én is szüneteltettem a decemberi-karácsonyi kihívások idejére, nemrég kezdtem újra :)

      Törlés